Denk hetzelfde maar ja niet iedereen is goedgemutstquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef Cupasoep het volgende:
Raar om een relatie om zoiets minimaals te beëindigen. Als mijn partner aankwam met dat ze graag een luier aanhad, nou doe je best... Dat iemand er niet in mee gaat oke, maar iedere gek zijn gebrek...
Als ik zo naar de postgeschiedenis van TS kijk denk ik eigenlijk dat er wel meer speelde dan alleen dit. Niet dat ik dit verhaal uberhaupt geloof. Binnen een tijdsduur van 25 minuten is hij naar buiten gegaan om een stuk te wandelen, heeft vervolgens zijn fantasie verteld, zn partner ging bij hem weg en hij zat alweer op FOK te posten. Paar weken later wil hij alweer uitgebreid daten met andere vrouwen. Geval trolletje dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef Cupasoep het volgende:
Raar om een relatie om zoiets minimaals te beëindigen. Als mijn partner aankwam met dat ze graag een luier aanhad, nou doe je best... Dat iemand er niet in mee gaat oke, maar iedere gek zijn gebrek...
Andere mensen praten soms nogal hoog over je. Ik vind je gewoon kinderlijk hinderlijk. Ja het ging nogal snel, moet jij eens zoiets vertellen aan je vriendin en zien hoelang de situatie goed blijft. Ik begrijp dat ik dagen niet had moeten reageren om het geloofwaardig te maken ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik zo naar de postgeschiedenis van TS kijk denk ik eigenlijk dat er wel meer speelde dan alleen dit. Niet dat ik dit verhaal uberhaupt geloof. Binnen een tijdsduur van 25 minuten is hij naar buiten gegaan om een stuk te wandelen, heeft vervolgens zijn fantasie verteld, zn partner ging bij hem weg en hij zat alweer op FOK te posten. Paar weken later wil hij alweer uitgebreid daten met andere vrouwen. Geval trolletje dus.
Krijg je stiekem een kick van mensen die serieus reageren op je fantasie verhalen? Ook een rare fetisch hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 01:03 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Andere mensen praten soms nogal hoog over je. Ik vind je gewoon kinderlijk hinderlijk. Ja het ging nogal snel, moet jij eens zoiets vertellen aan je vriendin en zien hoelang de situatie goed blijft. Ik begrijp dat ik dagen niet had moeten reageren om het geloofwaardig te maken ofzoGa toch een eind heen man
als je irl net hetzelfde bent als hier op fok begrijp ik wel dat die fetish van je de druppel was.het feit dat je al na 2 weken kunt aanpappen met je ex en nog iemand anders dat je kende van een niet nader genoemde plaats wil toch al zeggen dat je scheef ging voor het helemaal fout ging. Het einde van de relatie heb je helemaal aan jezelf te danken.en dan denk jij alsnog alleen maar aan jezelf en niet aan je kinderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 01:03 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Andere mensen praten soms nogal hoog over je. Ik vind je gewoon kinderlijk hinderlijk. Ja het ging nogal snel, moet jij eens zoiets vertellen aan je vriendin en zien hoelang de situatie goed blijft. Ik begrijp dat ik dagen niet had moeten reageren om het geloofwaardig te maken ofzoGa toch een eind heen man
Ik snap dat ik hinderlijk ben ja, dat ik niet in je praatjes trap en zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 01:03 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Je loopt achter.. alhoewel hij niet van plan is ooit nog een vrouw over zijn fetisj te vertellen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:20 schreef Cupasoep het volgende:
Ben je al uit huis gezet?
Ga dan gelukkig worden man, zoek een vrouw die dat ook geil vind, zijn er genoeg.
Hopen dat ze nooit op FOK! gaat lezen dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je loopt achter.. alhoewel hij niet van plan is ooit nog een vrouw over zijn fetisj te vertellen..
R&P / Contacten en keuzes maken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:35 schreef madam-april het volgende:
KLB / fok!kers sexy en gewaagd
Alle kloons van ts
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:35 schreef madam-april het volgende:
Alle kloons van ts
Echt een aanwinst voor FOK!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:35 schreef madam-april het volgende:
Alle kloons van ts
Wat is dit voor een kerel dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je loopt achter.. alhoewel hij niet van plan is ooit nog een vrouw over zijn fetisj te vertellen..
R&P / Contacten en keuzes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |