Ja, van een coyote.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:52 schreef oranjevogel1 het volgende:
Hebben die niet een bontkraag?
Ik koop die altijd een hele rol met 50 stuks tegelijkquote:
Vraag me af wat je met een winterjas met snorkelkap moetquote:Op woensdag 19 september 2018 19:10 schreef dreamer050 het volgende:
Die ik gezien heb is een normale dames parka zonder bontkraag
https://www.skihut.nl/dam(...)rka_zwart_80914.html
en wat is überhaupt het voordeel van zo'n kraagquote:Op donderdag 20 september 2018 11:35 schreef Gripper het volgende:
Het is topkwaliteit. Zelfs onderzoekers in arctische gebieden dragen ze, daar is het merk ook ooit voor begonnen.
Dus eigenlijk is het van de zotte om in Nederland zo'n jas aan te schaffen, met onze temperaturen, je zult m 90% van de tijd waarschijnlijk met de rits open dragen...![]()
Maar de hoge prijs rechtvaardigt zich door het gebruik van heel hoogwaardig dons, wat niet na 2 jaar al plat of slap wordt, en echt bont.
Weet je trouwens waarom er voor expeditie kleding en door Russen gezworden wordt bij echt bont? Als je in een vliegende sneeuwstorm loopt, en die bontkraag hoog opzet, dan zou er altijd wat sneeuw smelten in de haartjes, en als je een namaak bontkraag hebt, dan blijft dat ijs en sneeuw er ook in zitten, tot je uiteindelijk een ijspegel bent.
Maar omdat echt bont wat vettig is, loopt het er allemaal vanaf.
Sneeuw en extreme koude wind uit je gezicht / nek houden.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:38 schreef fespo het volgende:
[..]
en wat is überhaupt het voordeel van zo'n kraag
Ik was er zeer blij mee bij -40 / -50 en wind.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:38 schreef fespo het volgende:
[..]
en wat is überhaupt het voordeel van zo'n kraag
825 euroquote:Op woensdag 19 september 2018 19:10 schreef dreamer050 het volgende:
Die ik gezien heb is een normale dames parka zonder bontkraag
https://www.skihut.nl/dam(...)rka_zwart_80914.html
Veel mensen hebben vreemde prioriteiten , 825 euro uitgeven voor een jasquote:Op donderdag 20 september 2018 16:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
825 eurowtf
ben ik echt zo skirr of kunnen die mensen gewoon niet met geld omgaan?
Is een uitgave ja in een keer, maar als je om de 2jaar een nieuwe jas moet kopen ben je netzoveel geld kwijt als dat je het in een keer uit geeft en er een jaar of 8/10 plezier van kan hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2018 02:46 schreef Oblomov12345 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben vreemde prioriteiten , 825 euro uitgeven voor een jas
maar binnen die 8 tot 10 jaar zijn er alweer andere trends en is er een ander merk populair en moet je alsnog een dure nieuwe jas kopen omdat daar een ander logo op staat.quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:47 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Is een uitgave ja in een keer, maar als je om de 2jaar een nieuwe jas moet kopen ben je netzoveel geld kwijt als dat je het in een keer uit geeft en er een jaar of 8/10 plezier van kan hebben
TS doet al 7 jaar met zijn winterjas.quote:Op zaterdag 22 september 2018 11:19 schreef T-zooi het volgende:
[..]
maar binnen die 8 tot 10 jaar zijn er alweer andere trends en is er een ander merk populair en moet je alsnog een dure nieuwe jas kopen omdat daar een ander logo op staat.
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat het lekker met die kloons op jezelf reageren, hier en op het Vivaforum? Daarnaast ga je hier met een vrouw trouwen en op viva is je man vrachtwagenchauffeur. Dat sandra-kim niet echt is weten we inmiddels, maar waarom al dat sneue gedoe?
En als je dan al zoveel geld in een winterjas wil steken, koop er dan één die klasse uitstraalt en niet de ''zwarte vmbo-school''quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:47 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Is een uitgave ja in een keer, maar als je om de 2jaar een nieuwe jas moet kopen ben je netzoveel geld kwijt als dat je het in een keer uit geeft en er een jaar of 8/10 plezier van kan hebben
Was in 2012 ja.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:36 schreef Gunner het volgende:
Dit is toch een mode-ding onder de jeugd tegenwoordig?
Heb je het ‘s winters niet veel te warm met zo’n jas?quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:48 schreef Jaume_I het volgende:
Maar even on topic : Heb die van mij in november 2012 gehaald. Aankomende winter wordt dus de zesde winter met die jas, en ik heb nog steeds niet het idee dat ik een oude / afgepeigerde of ouderwetse jas aan het dragen ben.
Dat is wel een voordeel van Canada Goose : ze veranderen hun logo's en modellen nauwelijks of niet, dus de nieuwe jas van een bepaald model die nu in de winkel hangt, is hetzelfde als 10 jaar geleden (al komen er wel nieuwe modellen bij).
Vond hem dus zelf wel het geld waard. Heb wel het logo van de mouw gehaald omdat ik niet een soort halve mocro wil zijn.
Nog wel een dingetje dat je tegen kan houden : in 2012 betaalde ik 625 euro voor hetzelfde model dat nu voor 850 in de winkel hangt.
welk model heb jij dan???quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:48 schreef Jaume_I het volgende:
Maar even on topic : Heb die van mij in november 2012 gehaald. Aankomende winter wordt dus de zesde winter met die jas, en ik heb nog steeds niet het idee dat ik een oude / afgepeigerde of ouderwetse jas aan het dragen ben.
Dat is wel een voordeel van Canada Goose : ze veranderen hun logo's en modellen nauwelijks of niet, dus de nieuwe jas van een bepaald model die nu in de winkel hangt, is hetzelfde als 10 jaar geleden (al komen er wel nieuwe modellen bij).
Vond hem dus zelf wel het geld waard. Heb wel het logo van de mouw gehaald omdat ik niet een soort halve mocro wil zijn.
Nog wel een dingetje dat je tegen kan houden : in 2012 betaalde ik 625 euro voor hetzelfde model dat nu voor 850 in de winkel hangt.
Ligt eraan. Als je een dag door een stad gaat banjeren (shoppen ofzo) terwijl het buiten 12 graden is, dan is het wel warm ja. Ben zelf best een koukleum en in mijn huidige leven gebruik ik 'm het meeste als ik in de pauze met collega's een rondje buiten ga lopen. Daarvoor is 'ie tussen de maanden november-maart prima geschikt. Het is niet dat je meteen in zweten uitbarst ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:10 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Heb je het ‘s winters niet veel te warm met zo’n jas?
Metquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:23 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
welk model heb jij dan???
met of zonder bont kraag?
proest longford is ook het model waar president putin de laatse jaren in de winter draagt...quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:46 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je een dag door een stad gaat banjeren (shoppen ofzo) terwijl het buiten 12 graden is, dan is het wel warm ja. Ben zelf best een koukleum en in mijn huidige leven gebruik ik 'm het meeste als ik in de pauze met collega's een rondje buiten ga lopen. Daarvoor is 'ie tussen de maanden november-maart prima geschikt. Het is niet dat je meteen in zweten uitbarst ofzo.
[..]
MetDaar heb ik achteraf wel spijt van. Model ''longford'' heet 'ie. Zie net dat 'ie tegenwoordig 950 Euro kost
(bij tip de bruin). Dat vind ik wel te veel van het goede eerlijk gezegd.
Zit je me nou uit te lachenquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:37 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
proest longford is ook het model waar president putin de laatse jaren in de winter draagt...
Vanaf welke tempratuur zijn ze dan geschiktquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:46 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je een dag door een stad gaat banjeren (shoppen ofzo) terwijl het buiten 12 graden is, dan is het wel warm ja. Ben zelf best een koukleum en in mijn huidige leven gebruik ik 'm het meeste als ik in de pauze met collega's een rondje buiten ga lopen. Daarvoor is 'ie tussen de maanden november-maart prima geschikt. Het is niet dat je meteen in zweten uitbarst ofzo.
[..]
MetDaar heb ik achteraf wel spijt van. Model ''longford'' heet 'ie. Zie net dat 'ie tegenwoordig 950 Euro kost
(bij tip de bruin). Dat vind ik wel te veel van het goede eerlijk gezegd.
Lekker makkelijk toch laat me rijden en heb een chauffeur, betaal me niet blauw aan parkeergeld, sta niet in de file, geen wegen belasting, benzine geld, milieu toeslag, baas betaalt mijn abbonement die weer deels van de belasting af kan trekken.....quote:Op zondag 23 september 2018 19:08 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga niet elk jaar in dezelfde jas lopen
Hebben ze een jas van weet ik hoeveel, maar ondertussen zie je ze met de bus reizen
Maar het lijkt net alsof je al je geld hebt besteed aan je kleding.quote:Op zondag 23 september 2018 20:00 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch laat me rijden en heb een chauffeur, betaal me niet blauw aan parkeergeld, sta niet in de file, geen wegen belasting, benzine geld, milieu toeslag, baas betaalt mijn abbonement die weer deels van de belasting af kan trekken.....
Nou dit dus. Dons en bont, hoe vol van leed wil je het hebbenquote:Op zondag 23 september 2018 20:20 schreef Mrmime het volgende:
Dat je geassocieerd wil worden met dat merk![]()
Echt, ik snap dat niet. Zoveel kwalitatief goede andere merken te koop die niet aan buitensporig dierenleed bijdragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |