Voorbeeldjes:
* Wat wordt de finale denken jullie?
* Hoe moeilijk wordt het om te stemmen op bands als Rolling Stones als je net een briljante plaat van Coldplay hebt geluisterd en ze staan tegen over elkaar? In hoeverre gaat 'wat vind ik nu het best?' het winnen van 'wat vond ik goed?'
* Ga je stemmen op de andere band als je 1 van de bands niet kent? Ook niet als je de andere band in ieder geval goed vind?
* Zal er een boybandje in de voorrondes verschijnen? Of een Girlpower bandje?
quote:Nee, ik stem alleen als er een onbekende groep (voor mij) tegenover een groep waar ik echt niets aan vind (bijv. Doe Maar). Dan stem ik dus op die onbekende groep, denk ik wel. Misschien download ik dan nog een liedje ervan om te luisteren ofzo.
Op maandag 30 december 2002 11:51 schreef Vamos het volgende:
* Ga je stemmen op de andere band als je 1 van de bands niet kent? Ook niet als je de andere band in ieder geval goed vind?
quote:nee
Wellicht leuk voor een apart topic om de voortgang te bespreken van wat wellicht het grootste muziektoernooi tot dusver wordt
quote:Hmmm... Ik stem niet als ik de ene band slecht vind en de andere niet ken.
Op maandag 30 december 2002 11:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee, ik stem alleen als er een onbekende groep (voor mij) tegenover een groep waar ik echt niets aan vind (bijv. Doe Maar). Dan stem ik dus op die onbekende groep, denk ik wel. Misschien download ik dan nog een liedje ervan om te luisteren ofzo.
En als ik de ene wel goed vind stem ik daar op als ik de ander niet ken.
quote:Dat zou ik denk ik niet doen. Behalve bij écht mijn favorieten. En bijvoorbeeld als die in de moeilijkheden komen, dus weinig verschil in stemmen.
Op maandag 30 december 2002 12:04 schreef Vamos het volgende:
En als ik de ene wel goed vind stem ik daar op als ik de ander niet ken.
[Dit bericht is gewijzigd door THE_ANGRY_BRIGADE op 30-12-2002 12:14]
pak niet alleen maar bandjes maar ook zangers/zangeressen/dj's/koren enzo
das helemaal lache
quote:Die hebben aparte toernooien gehad, zangers/zangeressen en duo's dan. Ook om het aantal deelnemers hier een klein beetje in te perken
Op maandag 30 december 2002 12:13 schreef FlyingFox het volgende:
als je het doet doe het dan goedpak niet alleen maar bandjes maar ook zangers/zangeressen/dj's/koren enzo
das helemaal lache
Ik heb nu gezegd dat ik poules ga maken waarvan er 256 doorgaan naar de 2e ronde. Is dat genoeg, of zouden uit de poules 512 namen moeten komen die in het wegstreep toernooi tegenover elkaar komen? En waarom dan?
Ik ben zelf van mening dat 256 genoeg is, niet vanwege het telwerk maar omdat de winnaar toch wel bij de eerste 256 zal komen, en het weinig uitmaakt of een willekeurige band nou in de 1e of in de 3e ronde verliest.
quote:Daarom begin ik ook pas als het al bijna half januari is
Op maandag 30 december 2002 11:53 schreef Zander het volgende:
Ik ben helemaal een beetje toernooi-moe eigenlijk.
quote:Denk ik ook, anders is het zo veel om over te denken en voor jou natuurlijk ook om te tellen.
Op maandag 30 december 2002 13:31 schreef Seborik het volgende:
256 is ok.
quote:En allemaal op de Pet Shop Boys.
Op maandag 30 december 2002 13:43 schreef ranja het volgende:
Overigens kun je nog steeds stemmen in de finale van het duotoernooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |