Je verschijnt altijd als vanuit het niets in 'in full armour'?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag mijn eigen deuntje als ik ‘s ochtends en na de lunch op de werkvloer kom.
Ik dacht aan deze
noem je ons nou apen?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Half Nederland wanneer de zon een keertje langer dan 3 uur schijnt.
Goeie keuze.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag mijn eigen deuntje als ik ‘s ochtends en na de lunch op de werkvloer kom.
Ik dacht aan deze
Zoietsquote:Op woensdag 19 september 2018 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je verschijnt altijd als vanuit het niets in 'in full armour'?
Paard uiteraard ergens netjes geparkeerd.
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Pizza.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Het begon wel rustigquote:Op woensdag 19 september 2018 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie keuze.
Ik ga meer voor deze:
"Wat er in de winkel ligt"quote:
ah zoquote:Op woensdag 19 september 2018 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Wat er in de winkel ligt"
Moet nog halen, dus teveel opties en ik weet niet waar ik zin in heb.
Heb al 3 weken geen meer gehad joh.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Het bestaan ervan schoot me ineens te binnen, te mooi om niet te delen.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het begon wel rustigtoen hoorde ik drukke gitaren en ‘aaaarghhhh’. Deed me denken aan dat geitenclipje
Datquote:Op woensdag 19 september 2018 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me een vrij walgelijke combinatie.
maar ja, er zijn best al veel soorten pepernoten. dat is echt een rage geworden de laatste 2 jaar ofzoquote:Op woensdag 19 september 2018 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat. We gaan dit misschien als straf instellen binnen een commissie van mijn studentenvereniging die ik leid voor wanneer mensen die niet op komen dagen of taken niet doen. EET KAASPEPERNOOT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |