Die haat komt doordat het een gekochte club is door wat oliesjeiks. De uitgaves van PSG zijn bizar te noemen. En vaak laten ze het niet zien ook.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:00 schreef Dejannn het volgende:
Mooie pot gezien tussen Liverpool en PSG, heb alleen wel het idee dat heel veel mensen nogal wat haat koesteren richting PSG, vraag me sterk af waarom. Mooie club met goede spelers
[..]
Dat lijkt me niet natuurlijk
Die haat komt doordat het een gekochte club is door wat oliesjeiks. De uitgaves van PSG zijn bizar te noemen. En vaak laten ze het niet zien ook. In de periode met Kezman vond ik het nog een leuke ploeg. Nu heb ik er niets meer mee.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:00 schreef Dejannn het volgende:
Mooie pot gezien tussen Liverpool en PSG, heb alleen wel het idee dat heel veel mensen nogal wat haat koesteren richting PSG, vraag me sterk af waarom. Mooie club met goede spelers
[..]
Dat lijkt me niet natuurlijk
hey stijnquote:Op woensdag 19 september 2018 20:16 schreef Masterminded het volgende:
Isco in de basis ten koste van Asensio.
Hoi Typisch.quote:
watquote:Op woensdag 19 september 2018 20:16 schreef Masterminded het volgende:
Isco in de basis ten koste van Asensio.
Bijna alle topclubs geven enorm veel uit. Ik vind het dan hypocriet als je gaat staan juichen voor Liverpool dat nou ook niet zo zuinig is met de centjes, integendeel zelfs. Doelmannetje voor 70 miljoen, verdediger voor 80, middenvelder voor 70quote:Op woensdag 19 september 2018 19:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die haat komt doordat het een gekochte club is door wat oliesjeiks. De uitgaves van PSG zijn bizar te noemen. En vaak laten ze het niet zien ook.
Die Spaanse scheidsrechters moeten ze gewoon weren.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah een idioot als scheids bij Ben - Bay
Als ze al aan de bal komen, is het om te janken.quote:
Mocht ook wel na die eerste vier competitiewedstrijden.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel lekker die winst gisteren uit bij monaco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |