tot eind dec hier ik gebruik mijn ziektedagen in januari en heb wel paar vrije dagen tussendoorquote:
geen weerstand in de compeitie kan best meespelen..quote:Op dinsdag 18 september 2018 22:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is de reden by far niet. Zou het misschien gewoon niet liggen aan het feit dat er teveel troep rondloopt daar?
mwoa ik wil de volledige video zien. je kan ook zo met iets gooien en daarna juichen. Gewoon omdat Liverpool de betere ploeg was en ze steeds niet de 3-1 konden maken of tijdens de 2-2quote:Op dinsdag 18 september 2018 23:06 schreef Masterminded het volgende:
https://twitter.com/JustinVermaak/status/1042154475899809793
Waddup met Salah?
Het is ook gewoon totaal geen team.quote:Op dinsdag 18 september 2018 23:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een grap van een ploeg is dat in Europees verband.
Ze missen gewoon kwaliteit in alle linies op de aanval na.quote:Op dinsdag 18 september 2018 23:54 schreef marp0 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon totaal geen team.
Wijnaldum was prima tegen Frankrijk, scheelt met welke middenvelders je samen moet spelen en welke tactiek je team hanteert.quote:Op woensdag 19 september 2018 00:14 schreef KingRoland het volgende:
waarom speelt wijnaldum zo fucking goed bij liverpool, maar zo slecht in Oranje? het is echt een verschil
Die Robertson was ook weer goed he,lekker agressief backje.quote:Op woensdag 19 september 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldum was prima tegen Frankrijk, scheelt met welke middenvelders je samen moet spelen en welke tactiek je team hanteert.
Ze missen de echte toppers buiten de aanvallers en de bank is vrij matig. Zeker voor een team dat strijdt voor de CL winst. Het is nog vroeg om te zeggen, maar als ook Tuchel faalt Europees mag hij zijn zak met centen snel ophalen. De competitie domineren kan zelfs Brendan Rodgers.quote:Op dinsdag 18 september 2018 23:54 schreef marp0 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon totaal geen team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |