Wat voor curry?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een Thaise curry met kip (warm) maken
Ben benieuwd of die wel eetbaar isquote:
Mooi, het moet 4-1 worden, nog 3 te gaan voor Barca dus.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer zegNog best lang 0-0 gehouden
Tegen NL voetbal zijnquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, het moet 4-1 worden, nog 3 te gaan voor Barca dus.
En waarom ben ik daar precies tegenquote:
Op het plaatje ziet er al niet uit als curry, come onquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die wel eetbaar is
Al is thaise curry wel wat makkelijk, er zijn zoveel verschillende
Nou, je wilt dat Barca wint...quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom ben ik daar precies tegen
Nou zegt dat plaatje weer helemaal niets over de smaak of hoe het er uiteindelijk uitziet.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op het plaatje ziet er al niet uit als curry, come on
Optimist.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou zegt dat plaatje weer helemaal niets over de smaak.
Zulk soort dingen kan je prima een keer proberen.quote:
en in het echt ook niet. Maar ik eet niet met mijn ogen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op het plaatje ziet er al niet uit als curry, come on
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zulk soort dingen kan je prima een keer proberen.
Zegt hij die niet een halve salade weggooit
Het oog wil ook wat. Mijn oog in ieder geval...quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in het echt ook niet. Maar ik eet niet met mijn ogen.
Stukje peterselie oid erop en je kan zo meedoen aan masterchefquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in het echt ook niet. Maar ik eet niet met mijn ogen.
Mwoa, voor Nederland kunnen we elk resultaatje gebruiken hoor. En nou er ook al weer geen enkele club in de EL zit... Maar als PSV in de EL overwintert is dat echt wel het maximaal haalbare in deze groep.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, het moet 4-1 worden, nog 3 te gaan voor Barca dus.
Ja, maar mijn toto zegt echt anders. En die is gebaseerd op realisme, niet op wat goed zou zijn voor NLquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, voor Nederland kunnen we elk resultaatje gebruiken hoor. En nou er ook al weer geen enkele club in de EL zit... Maar als PSV in de EL overwintert is dat echt wel het maximaal haalbare in deze groep.
heb je er geld op gezet ja?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn toto zegt echt anders. En die is gebaseerd op realisme, niet op wat goed zou zijn voor NL
Nee johquote:
1-0 verliezen is ook niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:44 schreef Bos81 het volgende:
Tja. Zoals te verwachten. Niet echt kansloos, maar aan de andere kant toch weer wel. Je ziet gewoon dat Barcelona genoeg kwaliteit heeft om niet tot het uiterste te gaan om te winnen.
Ik heb het mijn maag gevraagd, die vindt het primaquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
Het oog wil ook wat. Mijn oog in ieder geval...
Ken je deze van Iglo? Die zijn nog wel redelijk te doen als het snel moet.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het mijn maag gevraagd, die vindt het prima
Klopt ja, die heb ik ook heel lang gehad. Maar deze zijn wat efficiënter qua stapelmaat in de diepvriesquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je deze van Iglo? Die zijn nog wel redelijk te doen als het snel moet.
[ afbeelding ]
(al die zakken, niet perse deze)
Die mensen zijn er ook ja.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het mijn maag gevraagd, die vindt het prima
Ja!! Vooral de pasta met kip, spinazie en boursin is echt heerlijk!!quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die zijn indd wel redelijk te doen jaquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik zie die reclames weleens, dat is gewoon een stapel matrassen van bijna een meter hoog. Zou dat na 30 cm nog echt verschil maken, vraag ik me dan afquote:Op dinsdag 18 september 2018 20:12 schreef Voxs het volgende:
Wat een geluk, Swiss sense heeft een summer sale tot zondag nog.
Niet als je een prinses bentquote:Op dinsdag 18 september 2018 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zie die reclames weleens, dat is gewoon een stapel matrassen van bijna een meter hoog. Zou dat na 30 cm nog echt verschil maken, vraag ik me dan af
Okee, nou ligze danquote:Op dinsdag 18 september 2018 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet als je een prinses bent![]()
Ik verwacht extra slaapcomfort. Eerst even proefliggen wel.
Hopelijk geen erwt er onder.quote:
Ik ook uiteraard *snuf*quote:
Awesomequote:Op dinsdag 18 september 2018 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we gaan in Tokio wonen.
Daar heb je gewoon cafe's die zijn ingericht om er te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |