Ja, als je ze neemt en wakker blijft zijn ze beter dan alcohol.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:23 schreef ArischeAlex het volgende:
Iemand ervaring met slaappillen?
Daarom moet je het ze zelf uit laten zoeken en het antwoord ondertussen even googlen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:24 schreef Lokasenna het volgende: [..] Omdat je wel een beetje een flater slaat als die kinderen merken dat je minder weet dan een kind van 10.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:25 schreef gianni61 het volgende:
Welkom in de R&P Relaties SC van R&P.
[ afbeelding ]
Bluffen werkt ook prima ja!quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom moet je het ze zelf uit laten zoeken en het antwoord ondertussen even googlen.
ohw ja, dat enge plaatje moet ik nog aanpassen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ga voor nog een koffie. Ik zag drollen in die handen liggen
Een paar verschillende soorten pammetjes en prammetjes door elkaar met een jointje en je voelt je best fijn.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als je ze neemt en wakker blijft zijn ze beter dan alcohol.
Een mooie man is altijd goed.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, dat enge plaatje moet ik nog aanpassen.
suggesties?
Ik zou eigenlijk gewoon weer lerares moeten worden..quote:
Wat is het?quote:
zo goed?quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een mooie man is altijd goed.
Deadpoolquote:
Lekker. Zout. Peper. Eitje. Roomkaas.quote:
Barbie boyquote:
Zonder eitjequote:Op dinsdag 18 september 2018 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker. Zout. Peper. Eitje. Roomkaas.
Ik ben te lui om lunch te maken. Vandaag voelt als een zondag
Ik broodje beenham.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik eet gewoon low effort een broodje leverworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |