abonnement Unibet Coolblue
pi_181975227
Hallo mensjes,

Ik ben sinds een aantal weken er achter gekomen dat ik echt een enorme control freak ben. Ik kan niet makkelijk de boel de boel laten en moet altijd de controle houden. Ook vaak aan het paniekeren en ik heb dan 7 worst case scenarios die nooit gebruikt hoeven te worden maar mij wel een nacht slapen kost.

Voorbeeld: Mijn vriendin is sinds kort aangenomen bij een nieuwe baan in Nederland (mijn vriendin is Fins en daarom woonde we lang in Portugal). Dit is erg belangrijk voor ons omdat het ons bestaansrecht brengt in Nederland. Nu ben ik bijna elke dag bezig om 1000en andere oplossingen te bedenken (als ze de assesment niet haalt oid).

Hebben jullie tips om dit soort sitiuaties los te laten? of in ieder geval minder te laten worden?
Gino ♥
pi_181975290
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:56 schreef Tjacka het volgende:
(mijn vriendin is Fins en daarom woonde we lang in Portugal).
Je vriendin is Fins en daarom woonden jullie in Portugal??? Ze spreken toch geen Portugees in Finland; is het wel??? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 18 september 2018 @ 01:16:56 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181975399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:56 schreef Tjacka het volgende:
(mijn vriendin is Fins en daarom woonde we lang in Portugal)
_O-
Nu al een schitterend topic.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181985409
Hoezo ben je een controlfreak als je alvast plan b, c, d...... bedenkt? Geef eens een ander voorbeeld.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:05:19 #5
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182150794
Nou ja er zijn wel meer banen in Nederland toch die ze kan doen sowieso? Hangt niet af van die ene baan neem ik aan?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182151505
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Je vriendin is Fins en daarom woonden jullie in Portugal??? Ze spreken toch geen Portugees in Finland; is het wel??? 8)7
Echt niet :?
  woensdag 26 september 2018 @ 21:14:47 #7
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182152428
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Je vriendin is Fins en daarom woonden jullie in Portugal??? Ze spreken toch geen Portugees in Finland; is het wel??? 8)7
Je kan je ook afvragen of ze Fins spreken in Portugal...
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 27 september 2018 @ 08:25:55 #8
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182158777
Dus omdat je je leven niet in complete chaos en anarchie leeft ben je een controlefreak? :')

Ja stel je voor dat je een keer een beetje plannen maakt of vooruit denkt of alvast oplossingen inrekent.

Dit is dus wat de psychiatrie doet met mensen :') Allemaal dingen verzinnen om met hun brain the fucken. Heb je een schoon huis dat netjes is heb je OCD. Maak je plannen en zorg je dat je niet voor onaangename verassingen komt te staan dan ben je een controlefreak.
Man of Steal.
pi_182497134
Controlfreak ben je als je anderen geen ruimte geeft en alles voor hen bepaald en als dingen op jouw manier moeten gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')