Zou ook best kunnen dat die auto gewoon goed is maar dat je er nog BPM en shit bijkomt, anders hadden ze hem zelf wel op kenteken gezet lijkt mij. Bel ze eens om te vragen wat het kenteken van dat ding is. Ze adverteren trouwens ook niet op Autotrack, maar goed ook bij een "duister" autobedrijf kan je soms goede zaken doen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoed ik ook, jammer wel, zou een leuk autootje zijn.
Ja niet op Autotrack vind ik vaak ook al wat verdacht, de rest van de auto's die ze verkopen zijn ook allemaal van die bakken met hoge kilometerstand voor een paar honderd/duizend euro. Dan is zeker deze auto nogal opvallend, zeker zo zonder kenteken. Ik ga wel weer gewoon naar DS3'tjes kijken, die zijn wat meet in mijn prijsklasse.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou ook best kunnen dat die auto gewoon goed is maar dat je er nog BPM en shit bijkomt, anders hadden ze hem zelf wel op kenteken gezet lijkt mij. Bel ze eens om te vragen wat het kenteken van dat ding is. Ze adverteren trouwens ook niet op Autotrack, maar goed ook bij een "duister" autobedrijf kan je soms goede zaken doen.
Je kan ook even kijken naar een toyota GT86, is dezelfde auto, maar vaak wel wat goedkoper.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn nieuwe auto gevonden: https://www.autowereld.nl(...)8620482/details.html
Jammer alleen dat die prijs of niet klopt, of er andere schimmige zaakjes aan vast zullen hangen.
Klopt, maar is niet echt goedkoper, beginnen ook pas rond de 25k voor eentje met een normale kilometerstand. Ik probeer gewoon onder de 15k te blijven met een beetje marge mocht het een bijzondere auto zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook even kijken naar een toyota GT86, is dezelfde auto, maar vaak wel wat goedkoper.
Hoi zeugjequote:
Alsof jij niet net zo erg bent als onsquote:
Nee jullie zijn mannen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij niet net zo erg bent als ons
Daarom zeg ik toch ook zeug en niet beer, tjongejonge zeg.quote:
Ja maar ben ik dus niet net zo erg.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook zeug en niet beer, tjongejonge zeg.
Ik doe er al meer dan 5 jaar niks meer mee.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Krijg je ook die van mij
Is dat een ja of een nee?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe er al meer dan 5 jaar niks meer mee.
Je weet best dat ik die niet heb.quote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zei ook jongenS.
Anders maak je er 1?
Sinds wanneer ben ik leuk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |