Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet de kont ik weet niet wat de gezien heeft
quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik erger me aan die vieze voeten.![]()
Ik heb wel gelachen toen hij tegen Sanne zij 'met je dikke reet'. Het was echt komisch.quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tim noemt John zijn grove gescheld humor
dat was punihaar, dat is en vollidiotquote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis geen gekonkel.
Tis een gesprek.
Iedereen vertelde hun stemmen en Hiske had nog een voorbehoud....quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef zodeju het volgende:
Toch op een andere manier dan de andere groep.......kan dit meer hebben......
Nee, ze heeft een behaarde reet.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was punihaar, dat is en vollidiot
Krulletjes zelfs.quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
quote:
OMG.... zo gedetailleerd?quote:
True... maar vind het niet echt afstemmen, gekonkel... meer een uitwisseling van meningen.quote:
Ik dacht dat Brandon dat wilde doen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Yaksa het volgende:
Wie gaat morgen de stemmingen presenteren?
Al iets van gehoord?
Linda!quote:Op maandag 17 september 2018 21:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops zouu dat niet toestaan
iemand met vieze stinkpoten op haar bed
.. wel bij een ander doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |