Ze weet dat ze geen stemmen krijgt net als Christel. Gevaarlijke wijven wat mij betreft.quote:Op maandag 17 september 2018 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske leeft helemaal op met de stemmingen....
Dat is optimaal genieten voor Onze His... gedrag, motivaties, taktieken, speltechnisch....
Dat ze meestal achter de feiten aan loopt.... nemen we dan maar op de koop toe.
Whoo op wie dan????quote:Op maandag 17 september 2018 19:47 schreef DKUp het volgende:
Maaik gaat niet stemmen op Gerrit en Sanne.
Dat ziet Mike goedquote:Op maandag 17 september 2018 19:48 schreef DKUp het volgende:
Maaik vindt dat Brandon, Manon en Brenda niet veel doen
Mike heeft genoeg strijd gehad.quote:Op maandag 17 september 2018 19:49 schreef formule het volgende:
Als je luistert naar Mike krijg je geen stem
Je stemt op iemand die je wil toch?quote:Op maandag 17 september 2018 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb bijna spijt dat mijn stem niet naar Brenda is gegaan.
opperhoofd is er nog nietquote:Op maandag 17 september 2018 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom eten ze nog niet >
koud van de frietboer is lekkerder??
Had een vulnis zak bij zich toch.......quote:Op maandag 17 september 2018 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
En waar komt Sjon vandaan sluipen.. nix geen "hamer zoeken BS"
Ze zullen hun stemmen alvast moeten mededelen.quote:
Jup.. sloop achter de deur wegzetten... ik denk verse kleertjes van Achter. voor morgenquote:Op maandag 17 september 2018 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had een vulnis zak bij zich toch.......
Ik ben daar echt een sukkel in.quote:Op maandag 17 september 2018 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je stemt op iemand die je wil toch?
Ik heb voor jou op Sanne gestemdquote:Op maandag 17 september 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben daar echt een sukkel in.
Nu zit Joa zo te genieten van een patatje.......ze hebben vaak aardappels zat waarom niet lekker patat zelf bakken in de frituur......quote:Op maandag 17 september 2018 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
NIeuwe groep broeders samen in het huisje eten
Nodig ze thuis uit ziet er niet uit hoe ze eten. En de vegetarische Tim zit aan broodje hamburger.quote:Op maandag 17 september 2018 19:58 schreef snetje het volgende:
Dit oogt toch stukken beter dan een vretende Manon en Brenda op die plek...
[ afbeelding ]
Karma...
Hell yeah Sistah, mooie gifquote:Op maandag 17 september 2018 19:58 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Karma...
Dit is beter inderdaad dat die twee zure negatievelingenquote:Op maandag 17 september 2018 19:58 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Karma...
Ja en Hiske nam een hapje van de vegaburger........quote:Op maandag 17 september 2018 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nodig ze thuis uit ziet er niet uit hoe ze eten. En de vegetarische Tim zit aan broodje hamburger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |