ik denk het wel en dat is met dank aan Bottasquote:Op zondag 16 september 2018 15:51 schreef Maver24 het volgende:
Vettel gaat het niet uitrijden zo denk ik

Slechts 1 van de 3 is een oud coureur.quote:Op zondag 16 september 2018 15:50 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Zo'n Mika Salo doet dat toch alleen voor het 'aanzicht'. Ferrari of Sauber nodigt hem echt niet uit. Ik vind dat steward team maar bestaan uit uitgerangeerde, middelmatige en inconsequente oud-piloten.

Zoals de gemiddelde race dusquote:Op zondag 16 september 2018 15:52 schreef Justevo het volgende:
95% van de race was wel echt saai. Rondje 1 en de pitstops waren interessant, meer niet.

Het enige wat Vettel nog kan redden is als Hamilton een keer een uitvalbeurtje heeftquote:Op zondag 16 september 2018 15:53 schreef beantherio het volgende:
Het is weer zover. We hebben het deel van het seizoen bereikt waarin Ferrari weer ongenadig aan het kutten slaat.

Heeft Max ook eens gehad.quote:Op zondag 16 september 2018 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bottas is zo'n super slechte coureur qua inhalen dat ie zelfs met blauwe vlaggen het niet red

Echt bizar. Bottas is de afgelopen races keihard door de mand gevallen.quote:Op zondag 16 september 2018 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Vettel verliest ruim een seconde per ronde
Bottas komt niet dichterbij

Het helpt ook niet dat iedere keer dat Mercedes kut was omstandigheden de boel voor hen repareerden.quote:Op zondag 16 september 2018 15:53 schreef beantherio het volgende:
Het is weer zover. We hebben het deel van het seizoen bereikt waarin Ferrari weer ongenadig aan het kutten slaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |