Lekker hoor.quote:Op zondag 16 september 2018 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kaas; worst; borrelnoten; pinda's en van die zoute stengels.
Ik moet eens bedenken of ik mijn verjaardag dit jaar ook weer eens ga vieren.quote:
Bedenk dat eens.quote:Op zondag 16 september 2018 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eens bedenken of ik mijn verjaardag dit jaar ook weer eens ga vieren.
Maar eerst eens bedenken wat ik komende dagen ga eten.
Worst en zoute stengels huehuequote:Op zondag 16 september 2018 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kaas; worst; borrelnoten; pinda's en van die zoute stengels.
Ik ben er al aan uit.quote:
Piesquote:Op zondag 16 september 2018 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zie net dat er nog een of andere food markt hier om de hoek is; dus even een steak and ale pie halen daar.
Gambas?quote:
Nee, noedelsoepje met gewokte groentenquote:
Dat zou wel reden voor paniek zijn ja....quote:
Doe ik in de herfst/winter regelmatig. Zo’n goed voedsel.quote:Op zondag 16 september 2018 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pies
Komend weekend ga ik een poging wagen om een shepherds pie te maken
Wentelteefjes.quote:Op zondag 16 september 2018 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wentelteefjes gemaakt vanmorgen![]()
Was lang geleden.
En we hebben besloten dat we met zn tweeen naar Riga gaan in december ofzo![]()
Nu nog n datum prikken en reserveren voor t er weer bij in schiet
ik weet nog toen ik ze voor het eerst ging maken dat we ze heel vaak aten omdat ik wilde dat deconsostentie precies goed was en dat steeds niet lukte, óf teveel ei, óf teveel melk.. maar nu kan ik dat goed inschatten aan de hand van hoe het van mn garde drupt.quote:
Ik ben daar niet zo gek vanquote:Op zondag 16 september 2018 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik in de herfst/winter regelmatig. Zo’n goed voedsel.
Ook lekkerquote:Op zondag 16 september 2018 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, noedelsoepje met gewokte groenten
Ik maak meestal stoofpotjes, boeuf bourguignon, bouillabaisse, coq au vin, ossobuco, gumbo, etcquote:Op zondag 16 september 2018 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik in de herfst/winter regelmatig. Zo’n goed voedsel.
Broeder van een ander loeder.quote:Op zondag 16 september 2018 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Hellow brothers from other mothers.
Sister from another mister!quote:
Daar ben ik te eigenwijs voor, ik vogel liever zelf uit wat bij elkaar pastquote:Op zondag 16 september 2018 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gisteren zon verspakket van jumbo gehaald voor rode curry gehaald, dat was best lekker.
Die voor erwtensoep was ook goed.
Ik vind dat nog best handig eigenlijk.
Ik heb een map maar zou erg graag een geschreven versie hebben, maar ik ben te luitquote:Op zondag 16 september 2018 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook eens een receptenboek willen maken voor de recepten die ik vaak gebruik. Misschien mn dochter maar eens vragen
ik volg altijd de eerste keer recepten, daarna verander ik er wat aan.quote:Op zondag 16 september 2018 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ben ik te eigenwijs voor, ik vogel liever zelf uit wat bij elkaar past
ik heb wat dingen in de mail en in mn hoofd, maar niets op papier.quote:Op zondag 16 september 2018 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een map maar zou erg graag een geschreven versie hebben, maar ik ben te luitDus het blijven knipsels en handgeschreven blaadjes
Oh dan maak ik gewoon veel en vries ik het inquote:Op zondag 16 september 2018 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik volg altijd de eerste keer recepten, daarna verander ik er wat aan.
In dit geval koop ik de volgende keer n extra pepertje![]()
Maar het is meer dat ik op die manier precies voldoende heb en niet vast zit aan een grote zak of pot of wat dan ook van t een of ander waarvan ik de helft weg kan gooienomdat ik het niet vaak genoeg gebruik.
Herkenbaarquote:Op zondag 16 september 2018 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb wat dingen in de mail en in mn hoofd, maar niets op papier.
En dat zou wel fijn zijn, miss eens n boekje maken voor de kinderen voor als ze op zichzelf gaan.met foto’s enzo erbij
![]()
Alsof ik dat ga doen
zoveel ruimte heb ik niet in de vriezerquote:Op zondag 16 september 2018 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dan maak ik gewoon veel en vries ik het inAl doe ik dat liever niet met vlees, maar een pasta saus ofzo geen probleem.
En nu heb ik zin in arrabiata
Ik heb zo'n vriezer staan waar een halve koe in past, erg handigquote:Op zondag 16 september 2018 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoveel ruimte heb ik niet in de vriezer![]()
Maar dan moet ik weer van alles meer kopen en dat zie ik ook niet zitten, precies genoeg voor wat ik wil maken heb ik het liefst
Kunnen we bij jou thuis een keer de proef op de som nemen, door te proberen er een halve koe in te krijgen?quote:Op zondag 16 september 2018 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriezer staan waar een halve koe in past, erg handig
Al moet je niet iets zoeken wat je 3 maanden daarvoor erin hebt gedaan
Ja hoor, neem je vriendin maar mee. Al zal er wel een bandzaag aan te pas komen.quote:Op zondag 16 september 2018 13:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou thuis een keer de proef op de som nemen, door te proberen er een halve koe in te krijgen?
SOW.quote:Op zondag 16 september 2018 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hoor, neem je vriendin maar mee. Al zal er wel een bandzaag aan te pas komen.
quote:
Ach, je bent iig geen pandapunten meer aan het verzamelen zoals ikquote:Op zondag 16 september 2018 13:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het mag een pondje minder.
Ik wilde net counteren door te zeggen dat we kunnen proberen haar op de barbecue te leggen en jouw vriendin als satéprikker te gebruiken, maar nu komt de aap uit mouw.quote:Op zondag 16 september 2018 13:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, je bent iig geen pandapunten meer aan het verzamelen zoals ik
Sorry I ruined your responsequote:Op zondag 16 september 2018 13:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wilde net counteren door te zeggen dat we kunnen proberen haar op de barbecue te leggen en jouw vriendin als satéprikker te gebruiken, maar nu komt de aap uit mouw.
Lekker geklommen?quote:Op zondag 16 september 2018 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Gemtb't zelden zo'n pijn in m'n benen gehad
Ja en het ging hard, deden mee met een tourtocht. Veel pannenkoeken zien vallen.quote:
Dat is wel het laatste wat je wil horenquote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en het ging hard, deden mee met een tourtocht. Veel pannenkoeken zien vallen.
Eentje vlak voor ons, gezicht door het zand, en iedereen vroeg " hé stap je altijd zo af?"
Je bent een hipster.quote:Op zondag 16 september 2018 13:52 schreef Belsezar het volgende:
Voor de wielrenners hier: zijn er winkels/zaken die vintage modellen kopen?
Heb hier nog een mooi ding staan waar niks mee gedaan word.
Erfenis van mijn vader, geen hipsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 16 september 2018 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Erfenis van mijn vader, geen hipster2 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vond het al niks voor jou.quote:Op zondag 16 september 2018 13:58 schreef Belsezar het volgende:
Erfenis van mijn vader, geen hipster
De fietsenwinkel hier heeft wel vintage racefietsen in de showroom staan, maar ik weet niet of ze die gekregen of gekocht hebbenquote:Op zondag 16 september 2018 13:52 schreef Belsezar het volgende:
Voor de wielrenners hier: zijn er winkels/zaken die vintage modellen kopen?
Heb hier nog een mooi ding staan waar niks mee gedaan word.
Ik heb dan ook geen lange baard en/of manbunquote:
Ja ik heb er geen flauw idee van, ben niet thuis in die wereld. Volgens mij zit er hier in de stad wel een wielerzaak maar of die kopen geen idee.quote:Op zondag 16 september 2018 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De fietsenwinkel hier heeft wel vintage racefietsen in de showroom staan, maar ik weet niet of ze die gekregen of gekocht hebben
Dat zou ook niet Ricowaardig zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 14:05 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb dan ook geen lange baard en/of manbun
De donkere golvende Rico manen blijven voor eeuwigquote:Op zondag 16 september 2018 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou ook niet Ricowaardig zijn.
quote:Op zondag 16 september 2018 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Erfenis van mijn vader, geen hipsterDie ga je toch bewaren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je spijt van als je m wegdoet en wordt steeds meer waard.
Vakman pur sang
Ik heb hem al 8 jaar staan, staat ook niet in de weg maar als ik er een mooie bedrag voor zou krijgen, prima.quote:Op zondag 16 september 2018 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die ga je toch bewaren?
Krijg je spijt van als je m wegdoet en wordt steeds meer waard.![]()
Wie heeft jou wat gevraagdquote:
Nothing Tony cant fixquote:
Mits met sproetjesquote:Op zondag 16 september 2018 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die lopen er veel te weinig rond
Die willen ook allemaal anaalquote:Op zondag 16 september 2018 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die lopen er veel te weinig rond
Ik.quote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet klopt.quote:
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat wel klopt.quote:Op zondag 16 september 2018 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet klopt.
Je zei net 'allemaal'. Dus alleen Ed Sheeran telt nietquote:Op zondag 16 september 2018 16:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat wel klopt.
Ok Barbquote:Op zondag 16 september 2018 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zei net 'allemaal'. Dus alleen Ed Sheeran telt niet
Date?quote:
Kerels zijn sowieso irritant. Nou ja. Mensen. Mensen zijn irritant.quote:Op zondag 16 september 2018 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok Barb![]()
Vrouwen hé, Ginger kerels zijn gewoon irritant
Ik kom net terug van een buitenrit van 3 uurquote:Op zondag 16 september 2018 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Hier bijna de hele middag op terras gezeten
Ook leukquote:
Dan ben je iets actiever geweest.quote:Op zondag 16 september 2018 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een buitenrit van 3 uur.
Gaat lukken! Ben denk ik wel een beetje overdressed... Ach is ze gewend van mequote:
Was heerlijk. Me wel weer verbaasd over de domheid van mensen. Maar dat was ook wel weer vermakelijk ergens.quote:Op zondag 16 september 2018 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je iets actiever geweest.
Zoiets bestaat nietquote:Op zondag 16 september 2018 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat lukken! Ben denk ik wel een beetje overdressed... Ach is ze gewend van me.
Niks mwaquote:
Goed zoquote:
Wat hebbe gij uitgevreten?quote:Op zondag 16 september 2018 17:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat zit er ook weer opnu nog naar huis fietsen met wind tegen
Ga je dan alle aandacht naar jou toe trekken zodat zij er uitziet als dood vogeltje?quote:Op zondag 16 september 2018 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat lukken! Ben denk ik wel een beetje overdressed... Ach is ze gewend van me.
Zij is lang en slank, kom ik aan, kort en rondquote:Op zondag 16 september 2018 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je dan alle aandacht naar jou toe trekken zodat zij er uitziet als dood vogeltje?
Ik denk echt nooit aan wat mijn vriendinnen aanhebben als we wat gaan doen en wie dan de meeste aandacht krijgt...quote:Op zondag 16 september 2018 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je dan alle aandacht naar jou toe trekken zodat zij er uitziet als dood vogeltje?
Oh en dit idd. Nooit bij stilgestaan.quote:Op zondag 16 september 2018 17:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk echt nooit aan wat mijn vriendinnen aanhebben als we wat gaan doen en wie dan de meeste aandacht krijgt...
Volgens mij is dat hoe mannen denken
Jij bent altijd zo deprimerendquote:Op zondag 16 september 2018 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet toch al dat de aandacht naar m'n vriendinnen gaat.
Beter daar luis als op je kruis.quote:Op zondag 16 september 2018 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb nog steeds last van die stomme wolluis op mijn planten. Klotebeesten willen maar niet dood.
(Zit er al een jaar ofzo)
Nou ja...quote:Op zondag 16 september 2018 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet toch al dat de aandacht naar m'n vriendinnen gaat.
Stond een beste wind vandaagquote:Op zondag 16 september 2018 17:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat zit er ook weer opnu nog naar huis fietsen met wind tegen
Neequote:Op zondag 16 september 2018 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook tijd om te kiten dan?
Ik heb mijn verlofvraag vandaag ingediendquote:Op zondag 16 september 2018 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar snipperen moet mogelijk zijn denk ik
Upload liever een foto van je lange slanke vriendinquote:Op zondag 16 september 2018 18:02 schreef Samzz het volgende:
Omg ik heb zojuist een enorm aandoenlijke meneer Mier foto gemaakt.
Even uploaden.
Mocht je er weer niet op?quote:Op zondag 16 september 2018 18:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Upload liever een foto van je lange slanke vriendin
Nee.quote:Op zondag 16 september 2018 18:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Upload liever een foto van je lange slanke vriendin
Hij wilt iets van je denk ikquote:Op zondag 16 september 2018 18:02 schreef Samzz het volgende:
Even uploaden.
[ afbeelding ].
Tof!quote:Op zondag 16 september 2018 18:02 schreef Samzz het volgende:
Even uploaden.
[ afbeelding ].
Welke wind?quote:Op zondag 16 september 2018 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ga maar eens fietsen tegen de wind in
Moet jij niet achter Rotterdam CS zijn?🤔quote:Op zondag 16 september 2018 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar snipperen moet mogelijk zijn denk ik
Ze zijn te laat.quote:Op zondag 16 september 2018 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet achter Rotterdam CS zijn?🤔
Ja, dat ik z'n kussensloop weggooi zodat ik m op kan halenquote:
Nou misschien niet bij jou (jullie).quote:Op zondag 16 september 2018 17:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk echt nooit aan wat mijn vriendinnen aanhebben als we wat gaan doen en wie dan de meeste aandacht krijgt...
quote:Op zondag 16 september 2018 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou misschien niet bij jou (jullie).
Maar meestal heeft een meiden groep een hele knappe die luid praat een paar tussenloten en de gedrochten om lekker te compenseren.
Neequote:Op zondag 16 september 2018 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet achter Rotterdam CS zijn?🤔
Carbon, maar inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2018 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al rebound gefixed of berijd je vooral je stalen ros?
Dan ben jij waarschijnlijk de knapste en maken je vriendinnen zich druk om wat jij draagt...quote:Op zondag 16 september 2018 17:28 schreef Californium het volgende:
Ik ben een tussenloot.quote:Op zondag 16 september 2018 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar meestal heeft een meiden groep een hele knappe die luid praat een paar tussenloten en de gedrochten om lekker te compenseren.
Ahwquote:Op zondag 16 september 2018 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ik z'n kussensloop weggooi zodat ik m op kan halen.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben jij waarschijnlijk de knapste en maken je vriendinnen zich druk om wat jij draagt...
quote:Op zondag 16 september 2018 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zolang ik je vriendinnen niet ken, is dit mijn verklaring.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik je vriendinnen niet ken, is dit mijn verklaring.
Ja maar zij zijn dun, ik ben echt twee keer zo grootquote:Op zondag 16 september 2018 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo deprimerend
Vorige week zondag al gedaanquote:
Je moet nietsquote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week zondag al gedaan
En had vrijdag pannenkoeken. Dus moet nu iets groens eten.
Op naar de Mac dus!quote:Op zondag 16 september 2018 18:47 schreef CherryLips het volgende:
O kut het is serieus al kwart voor zeven.
Zit sla op de burgers bij de Macquote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week zondag al gedaan
En had vrijdag pannenkoeken. Dus moet nu iets groens eten.
Boer zoekt vrouw begint bijnaquote:Op zondag 16 september 2018 18:47 schreef CherryLips het volgende:
O kut het is serieus al kwart voor zeven.
Burger King danquote:Op zondag 16 september 2018 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de Chinees
Ik ben bang dat ze me bij de Mac gaan herkennen.
Chinees kan ik altijd 2 dagen van eten. Moet ik ook weer eens doen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de Chinees
Ik ben bang dat ze me bij de Mac gaan herkennen.
Krijg je tenminste burgers van echt vlees.quote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
He bah. Dan moet ik naar Veenendaal.
Ik dacht dat je dat sowieso moestquote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
He bah. Dan moet ik naar Veenendaal.
Las iemand die had laatst z'n afhaalmaandmenu gewogen, 3 kilo vretenquote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent wel de baas van de afstandsbediening in huis.
Ik mag op de playstation wanneer ik wil gelukkigquote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent wel de baas van de afstandsbediening in huis.
Dus je kijkt liever Boer zoekt vrouw dan dat je gamet?quote:Op zondag 16 september 2018 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik mag op de playstation wanneer ik wil gelukkig
Wat zit je nou te zeuren?quote:Op zondag 16 september 2018 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je kijkt liever Boer zoekt vrouw dan dat je gamet?
Dus? Uitstraling is echt een ding. Heb een vriendin die echt breder is dan jij bent maar die heeft altijd weer verhalen over mannen die achter haar aanzittenquote:Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zij zijn dun, ik ben echt twee keer zo groot
Tja je zal wel moeten, zoals ieder samenwonend stel. Niet samen boer zoekt vrouw kijken staat gelijk aan verjaardag+Valentijnsdag vergeten.quote:Op zondag 16 september 2018 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch grappig man, bewegende beelden van Faxie's lotgenoten en gelijk lekker meeposten op Fok!
quote:Op zondag 16 september 2018 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Las iemand die had laatst z'n afhaalmaandmenu gewogen, 3 kilo vreten
Blij dat ik het nooit hoefde te kijken.quote:Op zondag 16 september 2018 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja je zal wel moeten, zoals ieder samenwonend stel. Niet samen boer zoekt vrouw kijken staat gelijk aan verjaardag+Valentijnsdag vergeten.
Is net op. En laat m'n vriendin met rust. Ze heeft een vriend.quote:
Ga toch niet zo serieus in op allesquote:Op zondag 16 september 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En laat m'n vriendin met rust. Ze heeft een vriend.
Alles kan kapot.quote:Op zondag 16 september 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is net op. En laat m'n vriendin met rust. Ze heeft een vriend.
Ze hebben je fok activiteit gemeten tussen 9 en 5?quote:Op zondag 16 september 2018 19:14 schreef Belsezar het volgende:
Check net werkmail, morgen moet ik ff langs HR. Ben benieuwd waarom ik daarvoor op zondag een mail krijg
Zodat je maandag op tijd langs kan gaan?quote:Op zondag 16 september 2018 19:14 schreef Belsezar het volgende:
Check net werkmail, morgen moet ik ff langs HR. Ben benieuwd waarom ik daarvoor op zondag een mail krijg
"Hoe vind je zelf dat het gaat?"quote:Op zondag 16 september 2018 19:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik doe niet aan fok tijdens de werkweekquote:Op zondag 16 september 2018 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hebben je fok activiteit gemeten tussen 9 en 5?
Er is geen tijd aangegeven, alleen of ik even langs wil komen wanneer ik kan.quote:Op zondag 16 september 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat je maandag op tijd langs kan gaan?
quote:Op zondag 16 september 2018 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hoe vind je zelf dat het gaat?"
Beetje aandacht voor je female companion.quote:Op zondag 16 september 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat je maandag op tijd langs kan gaan?
Die had ik van de week al met mijn afdelingshoofdquote:Op zondag 16 september 2018 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hoe vind je zelf dat het gaat?"
Dat kan op weg naar de uitgang ook.quote:Op zondag 16 september 2018 19:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Ze willen gewoon voorkomen dat je je computer aanzet en een scene gaat schoppen, bels
Promotie danquote:Op zondag 16 september 2018 19:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die had ik van de week al met mijn afdelingshoofd
Foute boel.quote:Op zondag 16 september 2018 19:14 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foute boel.
Heb je rechtsbijstand, gelijk mee dreigen.
Heb gehoord dat de reorganisatie waar ik nu werk ook best apart gingquote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan op weg naar de uitgang ook.
Hoewel ik ook wel eens meegemaakt heb dat er taxi’s voorgereden werden voor mensen.
EN ONDER GEEN BEDING OOK MAAR IETS TEKENEN!!!quote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foute boel.
Heb je rechtsbijstand, gelijk mee dreigen.
Ben je weer dronken of wat?quote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef Fascination het volgende:
Die lelleke overhemden weer als reclame. Bah.
Haha en dan gewoon niemand opnemen.quote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de reorganisatie waar ik nu werk ook best apart gingBlijkbaar was er toen van te voren aangegeven dat je tijdens werktijd gebeld zou worden als je ontslagen werd.
![]()
Rennen.quote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de reorganisatie waar ik nu werk ook best apart gingBlijkbaar was er toen van te voren aangegeven dat je tijdens werktijd gebeld zou worden als je ontslagen werd.
![]()
Een kater dat je dit niet volgt?quote:
Bij ons werd je op D-day voor een meeting geroepen. Niemand wist wat die meeting inhield, maar wel dat merendeel niet naar die meeting hoefdequote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
![]()
Soort van Idols selectie, met z'n allen in een ruimte en degene die omgeroepen worden moeten naar een andere kamer. Niemand weet wie er uit moetquote:Op zondag 16 september 2018 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij ons werd je op D-day voor een meeting geroepen. Niemand wist wat die meeting inhield, maar wel dat merendeel niet naar die meeting hoefde
quote:Op zondag 16 september 2018 19:26 schreef Belsezar het volgende:
Even mijn leidinggevende gebeld, i.v.m. AVG (nieuwe privacywetgeving) ga ik de betreffende afdeling daarvan in Almere, Utrecht en Amsterdam vormgeven.
HR was hem voor, hij wilde morgen het goede nieuws doorgeven.
Spannendquote:Op zondag 16 september 2018 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, ff Benny en Andrea in Noorwegen afkijken.
Niet haten.quote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef Fascination het volgende:
Ik heb net nieuwe gekocht, anders had ik deze vast ook overwogen.quote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Andrea over haar toeren en ze zat al tegen een burn out aan te hikken, vanwege al die sneeuw die Benny steeds maar van het dak moet schuiven, alle stress om de administratieve regeltjes (’het lijkt wel of ze geen buitenlanders willen’) en de spanning die ze krijgt van alle haarspeldbochten. ’Misschien komen we niet omhoog.’
quote:Ach, laat ook allemaal maar. Ze waren eigenlijk zelf ook wel klaar met Noorwegen. Zelfs de smaak van de aardappels blijkt tegen te vallen.
Het laminaat wordt weer ingeladen en het stel vertrekt naar Drenthe. In Roden staat nog een pandje leeg waar ze hun floatpassie kunnen uitleven. Andrea: „Geen flauw idee of er vraag naar is, we gaan het gewoon proberen.”
quote:Op zondag 16 september 2018 19:26 schreef Belsezar het volgende:
Even mijn leidinggevende gebeld, i.v.m. AVG (nieuwe privacywetgeving) ga ik de betreffende afdeling daarvan in Almere, Utrecht en Amsterdam vormgeven.
HR was hem voor, hij wilde morgen het goede nieuws doorgeven.
Meelezen hier heeft hetzelfde effect.quote:
Ja nou ja iedereen was gewoon aan het werk en je kreeg een uitnodiging in je emailquote:Op zondag 16 september 2018 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Soort van Idols selectie, met z'n allen in een ruimte en degene die omgeroepen worden moeten naar een andere kamer. Niemand weet wie er uit moet
quote:
Thanksquote:
Ik krijg een banner met alleenstaande moeders daten, Google weet dat ik Moeraskat misquote:Op zondag 16 september 2018 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een kater dat je dit niet volgt?
Ja, alleen is er niet zoveel rampzaligheid te aanschouwen de laatste tijd.quote:Op zondag 16 september 2018 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meelezen hier heeft hetzelfde effect.
quote:Op zondag 16 september 2018 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik krijg een banner met alleenstaande moeders daten, Google weet dat ik Moeraskat mis
Je bent er zo aan gewend dat je het onderscheid niet meer ziet.quote:Op zondag 16 september 2018 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, alleen is er niet zoveel rampzaligheid te aanschouwen de laatste tijd.
Dat zei Miss ook eerder vandaag.quote:
Dat deed ze ook ja.quote:
Mede daarom kan ik er niet naar kijkenquote:Op zondag 16 september 2018 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Mensen die emigreren naar Noorwegen en vol verbazing staan te kijken hoe duur de boodschappen zijn.
Ook die eerste gesprekken in half NL, Noors en Engels. Pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 16 september 2018 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mede daarom kan ik er niet naar kijkenzoveel domheid.
Ga gewoon, beetje vertalen kan overalquote:Op zondag 16 september 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gaan het gewoon proberen
Ik wou dat ik dat optimisme had.
Gewoon rond gaan reizen en onderweg wat vertalen. Ben je altijd op vakantiequote:Op zondag 16 september 2018 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga gewoon, beetje vertalen kan overal
Digital Cherry Nomad Lipsquote:Op zondag 16 september 2018 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon rond gaan reizen en onderweg wat vertalen. Ben je altijd op vakantie
Ik snap het niet. Gaan ze ter plekke pas uitzoeken hoe ze alles moeten aanvragen.quote:Op zondag 16 september 2018 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gaan het gewoon proberen
Ik wou dat ik dat optimisme had.
Klinkt als de reactie op een random Ik vertrek afleveringquote:Op zondag 16 september 2018 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Gaan ze ter plekke pas uitzoeken hoe ze alles moeten aanvragen.DAT ZOEK JE TOCH VAN TE VOREN AL UIT.
Zeg nou geen gekke dingenquote:Op zondag 16 september 2018 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Gaan ze ter plekke pas uitzoeken hoe ze alles moeten aanvragen.DAT ZOEK JE TOCH VAN TE VOREN AL UIT.
Om te jankenquote:Op zondag 16 september 2018 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als de reactie op een random Ik vertrek aflevering
Gaat zo ook uitquote:Op zondag 16 september 2018 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zonde van de jurk. Zou m uittrekken
Thanksquote:
Die van mij hebben dat ding vanaf dag 1 genegeerdquote:Op zondag 16 september 2018 19:56 schreef Faxie het volgende:
De katten zijn met de speeltunnel aan het spelen
Hier liggen ook veel dingen maar te liggen hoorquote:Op zondag 16 september 2018 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van mij hebben dat ding vanaf dag 1 genegeerd
Heb wel zo'n baan met een balletje erin, dat vinden ze wel leukquote:Op zondag 16 september 2018 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier liggen ook veel dingen maar te liggen hoor
Dat durf ik dan niet te halenquote:Op zondag 16 september 2018 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb wel zo'n baan met een balletje erin, dat vinden ze wel leuk
Ik ben zo droog als de gemiddelde muts in deze SC.quote:Op zondag 16 september 2018 20:00 schreef Faxie het volgende:
Ik vind je wel lekker droog uit de hoek komen altijd
Oei blijf je wel genoeg drinken dan?quote:Op zondag 16 september 2018 20:00 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben zo droog als de gemiddelde muts in deze SC.
Mijn dermatoloog heeft mij geadviseerd van bier over te stappen op baco, in verband met droge huid de dagen erna.quote:Op zondag 16 september 2018 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei blijf je wel genoeg drinken dan?
Nah de A5 bevalt primaquote:
Maak foto.quote:Op zondag 16 september 2018 19:56 schreef Faxie het volgende:
Onderschat een vrouw met honger nietquote:Op zondag 16 september 2018 20:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij bent snel terug. Hou je niet van gezellig natafelen?
Eentje met een dikke bos schaamhaar op haar hoofd.quote:Op zondag 16 september 2018 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
MCH zitten er dit jaar een paar mooie boerinnen bij?
Restaurant is op de hoekquote:Op zondag 16 september 2018 20:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij bent snel terug. Hou je niet van gezellig natafelen?
Naar binnen schuiven en zo snel mogelijk weer weg.quote:Op zondag 16 september 2018 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onderschat een vrouw met honger niet
Nee hoor. Zat er al even.quote:Op zondag 16 september 2018 20:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Naar binnen schuiven en zo snel mogelijk weer weg.
Haal een rs7.quote:Op zondag 16 september 2018 20:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah de A5 bevalt prima
Hoewel ik wel denk aan chippen280 PK en 400 NM klinkt erg verleidelijk
vlees in de tunnel #huehuequote:Op zondag 16 september 2018 19:56 schreef Faxie het volgende:
Net als seks.quote:Op zondag 16 september 2018 20:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Naar binnen schuiven en zo snel mogelijk weer weg.
Geen RS geld helaas.quote:
Doe het. Kun je weer kiten.quote:Op zondag 16 september 2018 20:13 schreef Faxie het volgende:
Moet eigenlijk eens m'n kite plakken, maar ik ben enorm lui
Nee, ik lag voor pampus op bed vandaag de hele dag. Ik heb het vannacht weer te bont gemaakt.quote:Op zondag 16 september 2018 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog een beetje chickies lopen gluren vandaag bij de plas?
Pleasequote:Op zondag 16 september 2018 20:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat dit jouw jaar gaat worden.
Daar is het weekend voor.quote:Op zondag 16 september 2018 20:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, ik lag voor pampus op bed vandaag de hele dag. Ik heb het vannacht weer te bont gemaakt.
Kun je stappen in Rotterdam dan?quote:Op zondag 16 september 2018 20:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, ik lag voor pampus op bed vandaag de hele dag. Ik heb het vannacht weer te bont gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |