Niet allemaal. Ocon bijvquote:Op zondag 16 september 2018 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn ook allemaal kleine mannetjes.
Ja oké, die is iets langer maar daar kijk ik nog steeds gewoon overheen.quote:
Het was gewoon een prachtig rondje. Mag best gezegd worden.quote:Op zondag 16 september 2018 13:37 schreef Zorro het volgende:
Dat gefap op Hamilton bij Ziggie komt me de strot uit
Terecht gefap wel.quote:Op zondag 16 september 2018 13:37 schreef Zorro het volgende:
Dat gefap op Hamilton bij Ziggie komt me de strot uit
Zeker, maar na 20x weten we het welquote:Op zondag 16 september 2018 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was gewoon een prachtig rondje. Mag best gezegd worden.
Ik heb het ook meer over de gezeur van Coronel die zegt dat hij wel even WK wordt en dat hij veel beter is dan Vettel en dat soort gekwijl.quote:Op zondag 16 september 2018 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was gewoon een prachtig rondje. Mag best gezegd worden.
Hulkenberg en Ocon zijn groter.quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 16 september 2018 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja oké, die is iets langer maar daar kijk ik nog steeds gewoon overheen.
Hij wordt ook WK en is ook beter dan Vettel.quote:Op zondag 16 september 2018 13:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over de gezeur van Coronel die zegt dat hij wel even WK wordt en dat hij veel beter is dan Vettel en dat soort gekwijl.
Dat is ook gelijk het probleem van Ocon. Hij is net een vijf centimeter te groot voor de Formule 1, omdat hij niet in iedere auto past.quote:Op zondag 16 september 2018 13:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hulkenberg en Ocon zijn groter.
Waar baseert hij zijn optimisme over de ontwikkelingen bij Renault op?quote:Op zondag 16 september 2018 13:40 schreef CrashO het volgende:
Goed interview met Ric bij skyRic geeft aan pas een shoey te verwachten in 2020 en volgend jaar nog geen podiums
Die van mij ookquote:
Zet je tv eens aan en ga naar ziggosport.quote:Op zondag 16 september 2018 13:43 schreef Bzzzzt het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat de race niet te bestellen is bij KPN?
Welnee. En ik ben niet eens Vettel fan. Maar Hamilton is niet beter. Heeft gewoon altijd de betere auto gehad, nu gelijkwaardig, en een teamgenoot die zich volledig opoffert. En geen team wat zo blundert als Ferrari.quote:Op zondag 16 september 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wordt ook WK en is ook beter dan Vettel.
Hemel, wat een lange mannen hierquote:
Valt toch wel mee? De gemiddelde lengte van de Nederlandse man is 182,5 cm. Sta bij concerten dus helaas nog vaak genoeg tegen een achterhoofd aan te kijken.quote:
Dat zei hij niet, hij zei dat Hamilton het beter doet en daar is weinig tegen in te brengen momenteel.quote:Op zondag 16 september 2018 13:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over de gezeur van Coronel die zegt dat hij wel even WK wordt en dat hij veel beter is dan Vettel en dat soort gekwijl.
Dat zei hij nietquote:Op zondag 16 september 2018 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar baseert hij zijn optimisme over de ontwikkelingen bij Renault op?
Ik heb een bloedhekel aan de persoon Hamilton, maar ik ga feiten niet ontkennen. Vettel heeft twee jaar op rij een WK weggegooid, dan ga ik hem niet beter noemen.quote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welnee. En ik ben niet eens Vettel fan. Maar Hamilton is niet beter. Heeft gewoon altijd de betere auto gehad, nu gelijkwaardig, en een teamgenoot die zich volledig opoffert. En geen team wat zo blundert als Ferrari.
Ik vind het erg lang. Maar ik ben ook maar 1.78 helaasquote:Op zondag 16 september 2018 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? De gemiddelde lengte van de Nederlandse man is 182,5 cm. Sta bij concerten dus helaas nog vaak genoeg tegen een achterhoofd aan te kijken.
Excuses baas.quote:
Ik ook. Maar geen vies dunne bouw als veel nederlanders.quote:Op zondag 16 september 2018 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het erg lang. Maar ik ben ook maar 1.78 helaas
Dit jaar mag Vettel het zichzelf gewoon aanrekenen hoor. Ik ben zeker geen Hamilton fan, maar ik zou niet weten op basis waarvan ik Vettel dit seizoen beter moet vinden,quote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welnee. En ik ben niet eens Vettel fan. Maar Hamilton is niet beter. Heeft gewoon altijd de betere auto gehad, nu gelijkwaardig, en een teamgenoot die zich volledig opoffert. En geen team wat zo blundert als Ferrari.
Ik ben iig nog een vrouwquote:Op zondag 16 september 2018 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar geen vies dunne bouw als veel nederlanders.
Nou. En dan gaat eentje ervan dadelijk nog "muziek" maken ook.quote:Op zondag 16 september 2018 13:50 schreef vosss het volgende:
Ophoepelen met die kutkinderen
Ik wil gridsletten
Dat is toch lang voor een vrouw.quote:Op zondag 16 september 2018 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het erg lang. Maar ik ben ook maar 1.78 helaas
de tandartsassistente daarentegenquote:Op zondag 16 september 2018 13:50 schreef potjecreme het volgende:
Denk niet dat ze meer mensen lokken met de tandarts.
Ik kan prima undercover in Murrricaquote:Op zondag 16 september 2018 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar geen vies dunne bouw als veel nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |