quote:Op zondag 16 september 2018 11:53 schreef Doublepain het volgende:
sloerig , sloerig , sloerderig , 1. ziek; 2. slap; 3. naar, vervelend; zich sloer(der)ig voelen, sloerig in de huud wezen, zich niet lekker voelen; sloerigheid, ziekte.
Bron: Scholtmeijer, H. (2011), Veluws handwoordenboek, Almere.
Mazzeltov.quote:Op zondag 16 september 2018 11:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb zojuist the Barry sisters geluisterd. We kunnen stellen dat ik nu bedreven ben in het yiddish
Hoop dat ze goede hapjes heeft.quote:Op zondag 16 september 2018 12:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo verjaardag van schoonmoeder
Daar word ik sloerig in de rakker van
Doe wat laxeermiddel in haar thee, laten zien wie de baas is als het om sloerig in de rakker gaat.quote:Op zondag 16 september 2018 12:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo verjaardag van schoonmoeder
Daar word ik sloerig in de rakker van
Ligt eraan of de maid vrij is of niet deze zondag.quote:Op zondag 16 september 2018 12:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoop dat ze goede hapjes heeft.
Wat voor laxeermiddel raad je aanquote:Op zondag 16 september 2018 12:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Doe wat laxeermiddel in haar thee, laten zien wie de baas is als het om sloerig in de rakker gaat.
De goedkoopste. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 16 september 2018 12:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat voor laxeermiddel raad je aan
Wat raar.quote:Op zondag 16 september 2018 12:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Maid
quote:Op zondag 16 september 2018 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hoop dat de maid moet werken dan. Een verjaardag met alleen kaas en worst is ook niet wat.
Niets mis met kaasquote:Op zondag 16 september 2018 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hoop dat de maid moet werken dan. Een verjaardag met alleen kaas en worst is ook niet wat.
Ik heb ooit eens op een fuif twee van dit soort platen weggewerkt. Samen met een fust pils.quote:
Respect.quote:Op zondag 16 september 2018 12:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op een fuif twee van dit soort platen weggewerkt. Samen met een fust pils.
Sloerig in de rakker, G. Unglaublich.
Zijn er nog zat.quote:Op zondag 16 september 2018 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dienstmeisjes nog bestaan. Een hulp in de poets, hoogstens.
Jammer dat jij gelijk weer aan vreten denkt.quote:Op zondag 16 september 2018 12:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoop dat ze goede hapjes heeft.
Je bent zelf jammer.quote:Op zondag 16 september 2018 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat jij gelijk weer aan vreten denkt.
Stil hierquote:Op zondag 16 september 2018 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou het niet goed zijn maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |