twitter:TourDeJose twitterde op zondag 16-09-2018 om 18:07:41Als ik wat stil ben, don’t worry. Ik ben opeens niet lekker. Hopelijk gaat het snel weer over #misselijk #lastiglastig #emmernodig reageer retweet
tmiquote:Op zondag 16 september 2018 18:11 schreef showtimer het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 16-09-2018 om 18:07:41Als ik wat stil ben, don’t worry. Ik ben opeens niet lekker. Hopelijk gaat het snel weer over #misselijk #lastiglastig #emmernodig reageer retweet
Ik ben blij dat ik m'n risotto al op heb.quote:Op zondag 16 september 2018 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Smakelijk ook van José om te vermelden dat ze op kotsen staat.
Maar ze rijden niet meer langs de Gran Via.quote:Op zondag 16 september 2018 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik mijn oude huis nog kan spotten langs de Gran Vía.
Ze rijden langs Retiro, hoe saai is dat.quote:Op zondag 16 september 2018 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ze rijden niet meer langs de Gran Via.
Paar bochten minder, zal wel veiliger zijn ofzo.quote:Op zondag 16 september 2018 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze rijden langs Retiro, hoe saai is dat.
Staat ook pas vanaf 19.00u op sporza gepland.quote:Op zondag 16 september 2018 18:17 schreef showtimer het volgende:
Stomme volleybal schiet ook niet op.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze rijden langs Retiro, hoe saai is dat.
Dat is helemaal matig.quote:Op zondag 16 september 2018 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat ook pas vanaf 19.00u op sporza gepland.
Genoeg opties he. NOS.nl met ons aller Joris en met de kotsende José en Karsten op The Home of Cycling!quote:
Zonde, dat had een persoonlijk hoogtepuntje moeten worden.quote:
Ik zat al klaar met mijn bingokaart over Michel zijn afkeer voor dit soort etappes.quote:Op zondag 16 september 2018 18:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Genoeg opties he. NOS.nl met ons aller Joris en met de kotsende José en Karsten op The Home of Cycling!
De Belgian flames(?) moeten nog zeker een set helaasquote:Op zondag 16 september 2018 18:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zat al klaar met mijn bingokaart over Michel zijn afkeer voor dit soort etappes.
Dit is leuker dan een afsluitende tijdrit.quote:Op zondag 16 september 2018 18:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zat al klaar met mijn bingokaart over Michel zijn afkeer voor dit soort etappes.
100km is nog te lang voor deze rit. Laat ze dan gewoon een echt criterium rijden en gewoon direct in de stad zelf starten met de rondjes.quote:Op zondag 16 september 2018 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is leuker dan een afsluitende tijdrit.
Dat is me weer te stellig, het is allebei niet veel.quote:Op zondag 16 september 2018 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is leuker dan een afsluitende tijdrit.
Korter mag, dat zeker.quote:Op zondag 16 september 2018 18:32 schreef franklop het volgende:
[..]
100km is nog te lang voor deze rit. Laat ze dan gewoon een echt criterium rijden en gewoon direct in de stad zelf starten met de rondjes.
Dit is voor niemand leuk.
Je hebt soms een vreemde smaak. Maar een muziekleraar vertelde me ooit dat daarover niet te twisten valt.quote:Op zondag 16 september 2018 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit mooi, jongens.
In Spanje staat de doodstraf op het doen van een straffe uitspraak.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef franklop het volgende:
Is er ook hier een super Combativity award?
Dat kan er maar één zijn als we heel eerlijk zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 18:53 schreef showtimer het volgende:
[..]Winnaar nog niet bekend volgens mij.
Bokkema? Heeft 3 keer de dagwinst gepakt daarinquote:Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan er maar één zijn als we heel eerlijk zijn.
Mollemaquote:Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Gendt.quote:Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maté wordt het vaakst genoemd zo te zien.quote:Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met een bollentrui slecht slapen?quote:Op zondag 16 september 2018 18:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Gendt.
Anders slaapt die jongen ook heel slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |