Ik zie ze nu goed op een rijtje en hij gaat er idd uit. Want die bovenste heeft op zo'n donkere onderlaag maar is beter dan deze. Dank uuuuquote:Op zondag 16 september 2018 17:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat om het rechterkapsel. Is wel te bleek ja. Als je tenminste gaat voor de iets bruinere kleur. Dan geef je hier wel mixed signals mee af.
Maar goed, ik ben verder niet de baas over je haar, dus zelf weten
Haha ik voel me nu echt een soort manwijf/boerin als het gaat om mijn haarquote:Op zondag 16 september 2018 17:19 schreef Greys het volgende:
(En ja ik ben echt zo'n zenuwlijer voor de kapper, tis geen aanstellerij )
M'n kappervrees komt omdat er in het verleden eigenlijk altijd rampen voltrokken als ik naar de kapper ging.quote:Op zondag 16 september 2018 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik voel me nu echt een soort manwijf/boerin als het gaat om mijn haarHet maakt me nooit zoveel uit, omdat ik altijd denk van 'ach, groeit wel weer aan'.
Ik laat het ook knippen bij de kappersacademie omdat het daar een stuk goedkoper is (9,80 voor knippen), omdat ik het echt onzin vind om veel meer uit te geven aan de kapper. (Voordeel is wel dat de docentes het altijd nog even komen controleren, dus kans dat ze je haar verneuken is ook klein).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 16 september 2018 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n kappervrees komt omdat er in het verleden eigenlijk altijd rampen voltrokken als ik naar de kapper ging.Kappers vonden altijd dat kort beter staat en dan liet ik me steeds weer omlullen. Klikken op eigen risico. Nog niet eerder vertoonde foto's haha. Ik kwam altijd terug met kort haar en vreemde pony.
Haha wauw. Ik vind je echt onherkenbaar op deze foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe oud is die onderste? Want daar lijkt je ouder dan je nu bent!
Koel en donker bewaren
Die onderste is iets van 20 jaar oud. Even tellen.. Was op Curaçao. Ja zeker zo lang geleden. Kan je nagaan wat slecht haar kan doen.quote:Op zondag 16 september 2018 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha wauw. Ik vind je echt onherkenbaar op deze foto'shoe oud is die onderste? Want daar lijkt je ouder dan je nu bent!
Alleen Zweden, maar dat gaat me wel ver hoor.quote:Op zondag 16 september 2018 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit daar - in het kader van ons verdrag - een land bij waar nu al een topic van is? Want die gooi ik dan met alle liefde voor je dicht nu er toch nog amper wat in staat zodat jij nieuw kunt openen.
Mijn kapper vindt het altijd geweldig als ik foto's heb met voorbeelden.quote:Op zondag 16 september 2018 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik neem deze plaatjes mee voor de kleur. Denk ik. Misschien moet ik er nog een paar schrappen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap je trauma! Maar de kunst is om gewoon in een keer met een strak gezicht NEE te zeggen tegen alles wat je niet wil en er dan niet op doorgaan. Geen redenen geven waarom dan niet, want dan zien ze weer een openingetje om je toch over te halen. Gewoon NEE en niets anders; dan houden ze vaak wel snel op met drammen.quote:Op zondag 16 september 2018 17:39 schreef Greys het volgende:
MAAR HIEROM DURF IK DUS NOOIT MEER NAAR DE KAPPER
quote:Op zondag 16 september 2018 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n kappervrees komt omdat er in het verleden eigenlijk altijd rampen voltrokken als ik naar de kapper ging.Kappers vonden altijd dat kort beter staat en dan liet ik me steeds weer omlullen. Klikken op eigen risico. Nog niet eerder vertoonde foto's haha. Ik kwam altijd terug met kort haar en vreemde pony.
Ik herken je echt totaal niet op die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik wilde als puber Cyan altijd groene lenzen, het hip doen is blijkbaar van alle tijden.quote:Op zondag 16 september 2018 17:33 schreef Greys het volgende:
Die blauwe lenzen bij die onderste![]()
![]()
Oh mensah ik vond mezelf zo hip.
Dicht! Stond toch nog niet veel in dus it's all yours babyquote:Op zondag 16 september 2018 17:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen Zweden, maar dat gaat me wel ver hoor.
Ja, dat zijn inderdaad de fijne kappers en die zijn er ook zeker.quote:Op zondag 16 september 2018 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat de kapper zelf iets voorstelt, laat staan dat ze dat er door willen drukken.
Ze vragen toch gewoon: 'wat wil je joh?!' () en dan zeg je, jaaa dit en dat, niet te kort. En dan is het van, oke.
Inb4 iemand anders die een Zweden topic maakt.quote:Op zondag 16 september 2018 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dicht! Stond toch nog niet veel in dus it's all yours baby
Ja dat eerste ga ik nu echt in m'n oren knopen. NEE. IK ZEG NEE. NEEEEE-EEEEEEE!quote:Op zondag 16 september 2018 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap je trauma! Maar de kunst is om gewoon in een keer met een strak gezicht NEE te zeggen tegen alles wat je niet wil en er dan niet op doorgaan. Geen redenen geven waarom dan niet, want dan zien ze weer een openingetje om je toch over te halen. Gewoon NEE en niets anders; dan houden ze vaak wel snel op met drammen.
Nu het toch over de kapper gaat; ik moet binnenkort ook. Het is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden dat ik ben geweest en aangezien ik het toch altijd heel lang hou, kun je je zo voorstellen dat het nu echt niet meer te doen is qua lengte.![]()
Ik heb er zelf altijd een hekel aan als de kapper dan zo'n heel gesprek wil, of middeltjes zit aan te smeren. Gelukkig heb ik sinds een paar jaar een kapper die nauwelijks middeltjes verkopen in hun zaak, dus valt er ook weinig aan te smeren.
Jeetje wat apart dat ze dat doen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
Zo'n tien jaar terug was er een keer een kapper die de hele tijd maar door bleef gaan over dat ik een bobijn moest nemen, want dat stond zo goed bij mijn gezicht. Heb dat hele uur verbaal moeten strijden om dat te voorkomen, maar het was me gelukkig gelukt.
Nou geloof me, er zijn me een drammersquote:Op zondag 16 september 2018 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat de kapper zelf iets voorstelt, laat staan dat ze dat er door willen drukken.
Ze vragen toch gewoon: 'wat wil je joh?!' () en dan zeg je, jaaa dit en dat, niet te kort. En dan is het van, oke.
Goed zo!quote:Op zondag 16 september 2018 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat eerste ga ik nu echt in m'n oren knopen. NEE. IK ZEG NEE. NEEEEE-EEEEEEE!
Maak er anders vast ff eentje met de data uit het gesloten topic ofzo en dan vul je die later aan.quote:Op zondag 16 september 2018 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Inb4 iemand anders die een Zweden topic maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |