abonnement Unibet Coolblue
pi_183213347
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:00 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dat sowieso. Hopelijk in december ergens wat extra dagen voor elkaar O+ hutje op de hei klinkt wel aantrekkelijk :s)
Dat klinkt idd aantrekkelijk ja :s)
Ik ben benieuwd hoe je sleepover is! O+

Hier hadden we van de week via app wat gedoe gehad, via app al wel over gehad daarna en deden wel weer lief.
Maar vanavond hebben we elkaar weer gezien, het echt uitgepraat en goed gemaakt O-) dus dat was wel ff nodig zeg maar.
Nu weer verder en dinsdag "vieren" dat we 1 maand hebben *;
pi_183213721
Dit meen je.
Tap tap tap
  Official ESF Kreviewer zaterdag 17 november 2018 @ 22:32:40 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183214221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Dit meen je.
Ach ja, allebei reageren vanuit emotie en het groter maken dan het is en dan is app ook niet het handigste communicatiemiddel natuurlijk :') Hadden gewoon wijzer moeten zijn allebei. Maar goed, bij mn ex vermeed ik altijd alles wat ook maar op een conflict leek en kwam ik nooit voor mezelf of mn grenzen op uit angst om afgewezen te worden. En dat heb ik inmiddels wel geleerd en ervaar nu dus gelukkig ook (niet alleen in deze situatie) dat het ook anders kan en dat het misschien ff botst dan, maar ook wel weer uitgepraat kan worden en goed komt :)
pi_183214226
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:32 schreef Kreator het volgende:
Fascinerend.
:Y
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183214251
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:33 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ach ja, allebei reageren vanuit emotie en het groter maken dan het is en dan is app ook niet het handigste communicatiemiddel natuurlijk :') Hadden gewoon wijzer moeten zijn allebei. Maar goed, bij mn ex vermeed ik altijd alles wat ook maar op een conflict leek en kwam ik nooit voor mezelf of mn grenzen op uit angst om afgewezen te worden. En dat heb ik inmiddels wel geleerd en ervaar nu dus gelukkig ook (niet alleen in deze situatie) dat het ook anders kan en dat het misschien ff botst dan, maar ook wel weer uitgepraat kan worden en goed komt :)
Ik denk niet dat ze dat bedoelde.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183219033
Leuk toch voor ze
pi_183220621
Oh haha we gaan het niet echt vieren vieren hoor. Niet dat we elkaar een cadeautje gaan geven ofzo. Maar we zaten te plannen wanneer we elkaar konden zien deze week en toen zei hij wel van "eigenlijk is dinsdag dan wel het leukst". Maar niet dat we er verder wat mee doen hoor. We zijn geen 12 meer ;)
Het stond niet voor niets tussen aanhalingstekens ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door _Hestia_ op 18-11-2018 12:38:56 ]
pi_183221640
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:52 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat klinkt idd aantrekkelijk ja :s)
Ik ben benieuwd hoe je sleepover is! O+

Hier hadden we van de week via app wat gedoe gehad, via app al wel over gehad daarna en deden wel weer lief.
Maar vanavond hebben we elkaar weer gezien, het echt uitgepraat en goed gemaakt O-) dus dat was wel ff nodig zeg maar.
Nu weer verder en dinsdag "vieren" dat we 1 maand hebben *;
Gefeliciteerd, wat gaat de tijd hard! *O*

Sleepover is officieel beëindigd, nu onderweg naar mijn verplichtingen. Maar men, wat lekker! Het was knus en gezellig. Samen koken en slapen voelde meteen heel vertrouwd en fijn. O+ O+

Ben ook officieel uitgenodigd voor een kerstfeestje waar ik een deel van z'n vrienden ga ontmoeten. *O*

Het is fijn en leuk en kleffie hier wil nu al terug *;
Gek? kan je dat eten?
pi_183222009
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 13:29 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, wat gaat de tijd hard! *O*

Sleepover is officieel beëindigd, nu onderweg naar mijn verplichtingen. Maar men, wat lekker! Het was knus en gezellig. Samen koken en slapen voelde meteen heel vertrouwd en fijn. O+ O+

Ben ook officieel uitgenodigd voor een kerstfeestje waar ik een deel van z'n vrienden ga ontmoeten. *O*

Het is fijn en leuk en kleffie hier wil nu al terug *;
Dankjewel en wauw dat klinkt idd echt geslaagd! En tof ook dat je daar al voor bent uitgenodigd :D
Lekker nagenieten nu dus, echt fijn voor je dat zo goed gaat ook bij jullie :D *;
pi_183226634
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 13:46 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel en wauw dat klinkt idd echt geslaagd! En tof ook dat je daar al voor bent uitgenodigd :D
Lekker nagenieten nu dus, echt fijn voor je dat zo goed gaat ook bij jullie :D *;
Ja, heel tof dat ik mee mag. Hij vroeg me ook of hij niet te hard van stapel liep door dat te vragen, maar hij wilde me er graag bij hebben O+ lieverd is het.

[ Bericht 0% gewijzigd door quickstepster op 18-11-2018 18:53:55 ]
Gek? kan je dat eten?
pi_183263046
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:22 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ja, heel tof dat ik mee mag. Hij vroeg me ook of hij niet te hard van stapel liep door dat te vragen, maar hij wilde me er graag bij hebben O+ lieverd is het.
Wel lief idd ook dat hij dat nog ff navraagt. Klinkt zeker als een lieverd! O+

Mijn lieverd heeft helaas flink de griep te pakken ;( En het is een echte man, want aan zn appjes te lezen gaat hij echt bijna dood ;)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 november 2018 @ 13:47:47 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183263463
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:24 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wel lief idd ook dat hij dat nog ff navraagt. Klinkt zeker als een lieverd! O+

Mijn lieverd heeft helaas flink de griep te pakken ;( En het is een echte man, want aan zn appjes te lezen gaat hij echt bijna dood ;)
Mannen :Y
pi_183263920
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:24 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wel lief idd ook dat hij dat nog ff navraagt. Klinkt zeker als een lieverd! O+

Mijn lieverd heeft helaas flink de griep te pakken ;( En het is een echte man, want aan zn appjes te lezen gaat hij echt bijna dood ;)
Ach gussie. De dodelijke man-flu!
Dan maar extra lief zijn voor hem
;)

Wij gaan elkaar dit weekend niet zien, hij heeft allerlei verplichtingen. Erg jammer, keek er alweer zo naar uit. Maar volgende week ben ik vrij, even kijken of hij het leuk vind als ik doordeweeks dan een avondje kom, voor hem kook en 's ochtends weer oprot wanneer hij gaat werken O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183420401
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:21 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ach gussie. De dodelijke man-flu!
Dan maar extra lief zijn voor hem
;)

Wij gaan elkaar dit weekend niet zien, hij heeft allerlei verplichtingen. Erg jammer, keek er alweer zo naar uit. Maar volgende week ben ik vrij, even kijken of hij het leuk vind als ik doordeweeks dan een avondje kom, voor hem kook en 's ochtends weer oprot wanneer hij gaat werken O+
En is het nog gelukt (te plannen) dat je deze week een avondje naar hem gaat en blijft slapen? O+
pi_183434046
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:28 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

En is het nog gelukt (te plannen) dat je deze week een avondje naar hem gaat en blijft slapen? O+
Beter nog! Hij had de woensdag vrijgenomen, omdat we elkaar het weekend niet zouden zien, de schat. Vervolgens zijn zijn plannen zaterdag uitgevallen, dus is hij naar mij toegekomen. En ik ben dinsdagavond naar hem toe gegaan, en nu pas weer op weg naar huis. Dus van elkaar juist weinig zien naar heel veel! O+ O+

En vanochtend zat er een chocoladeletter in m'n schoen. Maar wist hij niks vanaf, dat was vast Sinterklaas *;
Gek? kan je dat eten?
pi_183434228
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 08:14 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Beter nog! Hij had de woensdag vrijgenomen, omdat we elkaar het weekend niet zouden zien, de schat. Vervolgens zijn zijn plannen zaterdag uitgevallen, dus is hij naar mij toegekomen. En ik ben dinsdagavond naar hem toe gegaan, en nu pas weer op weg naar huis. Dus van elkaar juist weinig zien naar heel veel! O+ O+

En vanochtend zat er een chocoladeletter in m'n schoen. Maar wist hij niks vanaf, dat was vast Sinterklaas *;
Oh wauw dat is idd een flinke changes of plans. Maar wel superleuk en gaat dus ook goed langer bij elkaar zijn O+
En wat lief van Sinterklaas O-)

Wij hadden elkaar 1.5 week niet gezien juist :o Maar gisteravond de schade ingehaald, was weer superfijn *;

Al blijft het hier wel een beetje op en neer gaan, want via de app knalt het soms ook nog wel op de verkeerde manier. Dat is wel echt een aandachtspunt voor ons allebei, want als we bij elkaar zijn is het gewoon goed en voelt het echt fijn en is er niks aan de hand.
Maar via de app zijn we allebei niet zo heel constructief bezig soms en reageren we teveel uit emotie of oude patronen en das niet slim ;)
pi_183434362
Weten jullie al hoe je dat gaat aanpakken Hestia?
Breken uit oude patronen is lastig. Maar zou zonde zijn als het daar fout gaat.
pi_183434389
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 08:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh wauw dat is idd een flinke changes of plans. Maar wel superleuk en gaat dus ook goed langer bij elkaar zijn O+
En wat lief van Sinterklaas O-)

Wij hadden elkaar 1.5 week niet gezien juist :o Maar gisteravond de schade ingehaald, was weer superfijn *;

Al blijft het hier wel een beetje op en neer gaan, want via de app knalt het soms ook nog wel op de verkeerde manier. Dat is wel echt een aandachtspunt voor ons allebei, want als we bij elkaar zijn is het gewoon goed en voelt het echt fijn en is er niks aan de hand.
Maar via de app zijn we allebei niet zo heel constructief bezig soms en reageren we teveel uit emotie of oude patronen en das niet slim ;)
Fijn dat je de schade hebt ingehaald! *;

Appen blijft een stom iets. Ik app redelijk snel, vriend kan zo z'n telefoon een paar uur niet bekijken, of kijken en pas later (als hij echt even tijd heeft of wat heeft nagevraagd) reageren. Vind ik soms lastig. Maar hij doet het juist met de beste intentie *;

Ieder verschil en iedere trigger kan potentieel voor ruzie zorgen natuurlijk. Alleen is het veel makkelijker achteraf aan te wijzen wat er mis ging, dan vooraf het patroon stoppen. We blijven mensen. :*
Gek? kan je dat eten?
pi_183436865
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:04 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Fijn dat je de schade hebt ingehaald! *;

Appen blijft een stom iets. Ik app redelijk snel, vriend kan zo z'n telefoon een paar uur niet bekijken, of kijken en pas later (als hij echt even tijd heeft of wat heeft nagevraagd) reageren. Vind ik soms lastig. Maar hij doet het juist met de beste intentie *;

Ieder verschil en iedere trigger kan potentieel voor ruzie zorgen natuurlijk. Alleen is het veel makkelijker achteraf aan te wijzen wat er mis ging, dan vooraf het patroon stoppen. We blijven mensen. :*
Ja precies, het is gewoon lastig omdat het alleen tekst is. Fijn dat hij het wel met de goede intentie doet. Is idd lastig als er zo'n verschil in zit.

Bij ons is het ook juist wat er niét gezegd wordt, verwachtingen of irritaties die niet worden uitgesproken totdat het opgelopen is. Dus allebei erop letten dat we wat duidelijker zijn en het dan op een volwassen manier communiceren. En dat is idd makkelijker achteraf gezegd ;)
Maar we zijn er nog *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 29-11-2018 12:39:40 ]
pi_183437797
Och Hestia, dat het zo hoog oploopt is ook niet handig... Kunnen jullie geen safewoord afspreken? Dat als een van jullie die negatieve emoties voelt oplopen, je dat woord erin gooit. En dat je het gespreksonderwerp laat voor wat het is, en even telefonisch of met voiceberichtjes de emotie kan benoemen/weghalen?

(Zomaar even iets wat in me opkomt hoor :* )
Gek? kan je dat eten?
pi_183437901
Pause

- How I Met Your Mother
pi_183437975
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:23 schreef quickstepster het volgende:
Och Hestia, dat het zo hoog oploopt is ook niet handig... Kunnen jullie geen safewoord afspreken? Dat als een van jullie die negatieve emoties voelt oplopen, je dat woord erin gooit. En dat je het gespreksonderwerp laat voor wat het is, en even telefonisch of met voiceberichtjes de emotie kan benoemen/weghalen?

(Zomaar even iets wat in me opkomt hoor :* )
Dat is misschien wel een goed idee idd ^O^ Want nu laten we de boel oplopen en daarna negeren we elkaar en dan gaan we op elkaar zitten wachten tot de ander de eerste stap zet. Dus dat schiet niet echt op :')

Er is wel ander goed nieuws waar ik je over gePMd had, in februari is die situatie gelukkig opgelost *O* Dus dat vooruitzicht helpt ook wel mee ;)
  donderdag 29 november 2018 @ 13:34:36 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_183438039
TVP
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')