Ow joh. Dan zeg ik helemaal niets. Dat heb ik zelfs en had tot oktober een relatie.quote:Op maandag 12 november 2018 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk met gister heb k er nu 6 of 7 gehad sinds halverwege april geloof ik.
Mijn god zeg, wat een slet!quote:Op maandag 12 november 2018 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk met gister heb k er nu 6 of 7 gehad sinds halverwege april geloof ik.
Jaloezie, ik ruik t!quote:Op maandag 12 november 2018 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn god zeg, wat een slet!
Grapje,
Krea.
Valt wel mee toch:pquote:Op maandag 12 november 2018 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow joh. Dan zeg ik helemaal niets. Dat heb ik zelfs en had tot oktober een relatie.
Je bent nu wel toe aan Mr Right?quote:Op maandag 12 november 2018 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik er nu eigenlijk wel een klein beetje klaar mee ben.
Nou afgezien van gister. Weet niet of je mee leest in datingtopic was het toch wel elke keer een teleurstelling. En probeer er zonder verwachtingen heen te gaan maar onbewust hoop ik toch op die ene ofzo.quote:Op maandag 12 november 2018 15:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent nu wel toe aan Mr Right?
Of Miss als je dat liever hebt
Ik heb helemaal nergens mee meegelezen.quote:Op maandag 12 november 2018 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou afgezien van gister. Weet niet of je mee leest in datingtopic was het toch wel elke keer een teleurstelling. En probeer er zonder verwachtingen heen te gaan maar onbewust hoop ik toch op die ene ofzo.
En ik ben gewoon strontnerveus ook voor dit soort dingen.
Die van gister was dus echt leukquote:Op maandag 12 november 2018 15:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens mee meegelezen.
En natuurlijk hoop je toch ergens op, dat doet iedereen toch?
Maar wat deed hij of zij verkeerd? Was het de algemene uitstraling of puur uiterlijk of slechte hygiëne ?
quote:Op maandag 12 november 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van gister was dus echt leuk![]()
Maar niet die instant aantrekkingskracht of klik waar ik dan op hoop. Dus ze doen eigenlijk niks verkeerds.
Ja dat begrijp ik. Heb je het ook niet gevraagd verder hoe het zit?quote:Op maandag 12 november 2018 15:23 schreef Driepink het volgende:
[..]![]()
Ach, ik ben 2x uit eten gegaan met een chick, maar een 3e keer zit er niet in volgens mij.. al het contact kwam van mijn kant.. op en gegeven moment ben je dat ook zat.
Dus jij hoopt op iets onrealistisch?quote:Op maandag 12 november 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van gister was dus echt leuk![]()
Maar niet die instant aantrekkingskracht of klik waar ik dan op hoop. Dus ze doen eigenlijk niks verkeerds.
Ik app der zo nu en dan.. alleen werkt ze in de horeca en zit ze op 2 sporten.. dus ze werkt heel onregelmatig en wanneer ze vrij is is ze aan het sporten vaakquote:Op maandag 12 november 2018 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Heb je het ook niet gevraagd verder hoe het zit?
Nou nee. Die van gister en zoals je misschien nog weet; Truimanquote:Op maandag 12 november 2018 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jij hoopt op iets onrealistisch?
Maar wat is bij hun het probleem dan?quote:Op maandag 12 november 2018 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou nee. Die van gister en zoals je misschien nog weet; Truimanwas het eigenlijk gelijk raak.
Die van gister kwam aanlopen en dacht gelijk fuck die is leuk.
Ja ik ben zelf zo als ik echt iemand graag spreek of interesse in iemand heb dat ik daar wel voor tijd voor maak om iederingeval contact te hebben.quote:Op maandag 12 november 2018 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik app der zo nu en dan.. alleen werkt ze in de horeca en zit ze op 2 sporten.. dus ze werkt heel onregelmatig en wanneer ze vrij is is ze aan het sporten vaak
Bij hun dus nietquote:Op maandag 12 november 2018 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar wat is bij hun het probleem dan?
Ja ze antwoord wel hoor (ook niet altijd) maar in augustus bijvoorbeeld waren we beide op Decibel, en toen wilde ze wel gewoon meeten, maar zal wel gewoon als vriend bedoeld zijn toen (beetje feesten enzo)quote:Op maandag 12 november 2018 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf zo als ik echt iemand graag spreek of interesse in iemand heb dat ik daar wel voor tijd voor maak om iederingeval contact te hebben.
Dat was voor het 2 keer samen eten?quote:Op maandag 12 november 2018 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ze antwoord wel hoor (ook niet altijd) maar in augustus bijvoorbeeld waren we beide op Decibel, en toen wilde ze wel gewoon meeten, maar zal wel gewoon als vriend bedoeld zijn toen (beetje feesten enzo)
Ernaquote:Op maandag 12 november 2018 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat was voor het 2 keer samen eten?
Niet meer van gekomenquote:Op maandag 12 november 2018 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar das al een tijdje terug? Daarna niet meer gevraagd of ze nog met je wilde afspreken?
Yay echt zo leuk voor jequote:Op maandag 12 november 2018 13:02 schreef quickstepster het volgende:
Dussss, dit topic bumpen, want ik ben net als een paar anderen niet meer aan het daten, maar heb een vriend!
#Teamklefbek
Net weer een appje gestuurd, maar niet om gelijk uit eten te vragen, dat is wel heel hard van stapel lopenquote:Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ook niet meer proberen dus?
Jawel!quote:Op maandag 12 november 2018 15:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je op Decibel niet naar de toe geweest dan?
Wel zonde
Ow verkeerd gelezen dan.quote:
Ja omdat er niets van gekomen isquote:Op maandag 12 november 2018 15:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow verkeerd gelezen dan.
Omdat je zei “waarschijnlijk vriendschappenlijk...” . Klonk alsof je t niet zeker wist. Beetje goeje move maken enzo.
Niet dat ik er verstand van heb
Gaafquote:Op maandag 12 november 2018 15:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Yay echt zo leuk voor je
Hier nog een #teamklefbek dus
We hebben nu 3.5 week en elkaar 9 keer gezien in die tijd, dat scheelt als je zo dichtbij elkaar woont. Al zat er de laatste keer dus 6 dagen tussen (van maandag tot gister) en dat was echt te lang hoor
Maar gisteren echt zo'n fijne dag samen gehad
Ik moest 's middags nog even snel een paar boodschappen doen voor het avondeten en hij bleef gewoon ff bij mij thuis. En toen kwam ik dus thuis en zat hij daar dus op de bank en dat was gewoon zo fijn thuiskomen
En dus voor het eerst gekookt ipv eten halen/ergens eten en gewoon zo'n heerlijke luie zondag thuis gehad samen, echt genieten gewoon
Ja dat hadden wij 2 weken geleden, toen kon hij ook blijven slapen (nu helaas niet). Maar dat was helemaal fijn iddquote:Op maandag 12 november 2018 16:30 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Gaafik kan niet wachten tot het eerste weekend helemaal samen. Gewoon samen aanklooien en bij elkaar zijn!
Mogelijk... Ik heb zondag iets waardoor ik begin van de middag wegmoet. Dus als hij ook plannen maakt wss niet. Anders misschien welquote:Op maandag 12 november 2018 16:53 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij 2 weken geleden, toen kon hij ook blijven slapen (nu helaas niet). Maar dat was helemaal fijn idd
Zaterdag zien jullie elkaar weer toch, maar dan niet bij elkaar slapen nog dus? Hopelijk kan het snel!
Oeh spannend nog even dus! Maar als je pas 's middags weg moet en hij geen plannen heeft kan het best tochquote:Op maandag 12 november 2018 16:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Mogelijk... Ik heb zondag iets waardoor ik begin van de middag wegmoet. Dus als hij ook plannen maakt wss niet. Anders misschien wel
Denk het wel, maar de vraag is wel of hij dus inmiddels plannen heeft. En ik ga mezelf niet uitnodigen. Maar neem maar wel m'n tandenborstel mee voor de zekerheidquote:Op maandag 12 november 2018 17:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oeh spannend nog even dus! Maar als je pas 's middags weg moet en hij geen plannen heeft kan het best toch
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 november 2018 22:21 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Denk het wel, maar de vraag is wel of hij dus inmiddels plannen heeft. En ik ga mezelf niet uitnodigen. Maar neem maar wel m'n tandenborstel mee voor de zekerheid
Alles staat uiteindelijk op. Zelfs Lazarus stond op.quote:
Ik vandaag niet meer hoor! Teveel spierpijn in m'n bovenbenenquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles staat uiteindelijk op. Zelfs Lazarus stond op.
hallelujahquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles staat uiteindelijk op. Zelfs Lazarus stond op.
Te hard gegaan in de sportschool?quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik vandaag niet meer hoor! Teveel spierpijn in m'n bovenbenen
Haha, neuh. Eerste keer samen bij een van ons thuis, reken maar uitquote:Op dinsdag 13 november 2018 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te hard gegaan in de sportschool?
Haha lekker bezig meisquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:14 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, neuh. Eerste keer samen bij een van ons thuis, reken maar uit
Kreeg toen ik het vertelde ook de opmerking, nou, moeten we vaker trainen hè! Etterbak.quote:
iemand ontdekkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kreeg toen ik het vertelde ook de opmerking, nou, moeten we vaker trainen hè! Etterbak.
Was vergeten hoe leuk die ontdekkingsfase is. En nieteens de seks. Maar het ontdekken van elkaars humor, maniertjes, hoe iemand het liefste knuffelt, hoe hij ruikt na door de regen te hebben gelopen. Kleffff
Ow, gewoon lekker van het jetje gekregen. Ook goed. Even vergeten dat het de klefbekken sc wasquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:14 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, neuh. Eerste keer samen bij een van ons thuis, reken maar uit
Niks gekregen, gegeven en genomenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, gewoon lekker van het jetje gekregen. Ook goed. Even vergeten dat het de klefbekken sc was
Ja hoe je het wil noemenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Niks gekregen, gegeven en genomenmaar dat telt best als workout!
Wacht maar jij! Met je roze trainingspak met zoenlippenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke nu heb ik wel een teiltje nodig.
Fuck die lippen ja.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:54 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wacht maar jij! Met je roze trainingspak met zoenlippen
Nu pas?quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke nu heb ik wel een teiltje nodig.
Nee vrijdag. Heb hem mee uit eten gevraagd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:56 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Morgen zie je hem toch weer?
Ohja! Spannend! Nog steeds leuk contact tussendoor?quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vrijdag. Heb hem mee uit eten gevraagd.
Ja niet zo veel maar is goed zo. Hij is ook niet zo van de schermpjes.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:58 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ohja! Spannend! Nog steeds leuk contact tussendoor?
Fok! Opa Koeneloenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand ontdekkenzou zowat niet meer weten hoe dat moet
Owquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat niet. Er wordt wel geneukt. En nu?
Jaaa echt zo leuk is dat hequote:Op dinsdag 13 november 2018 20:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kreeg toen ik het vertelde ook de opmerking, nou, moeten we vaker trainen hè! Etterbak.
Was vergeten hoe leuk die ontdekkingsfase is. En nieteens de seks. Maar het ontdekken van elkaars humor, maniertjes, hoe iemand het liefste knuffelt, hoe hij ruikt na door de regen te hebben gelopen. Kleffff
Zet je die dingen op insta?quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jaaa echt zo leuk is dat he
Wij zitten dus allebei bij dezelfde sportschool, maar trainen ook meer in bed nu. Kreeg er zelfs al een opmerking van een instructrice over die me ook op Insta volgt
Lolll nee haha. Maar ik was na dat feest 2 weken niet naar de sportschool geweest en die instructrice was ook op feest en ik postte wel foto's van dat we hadden ontbeten bij dat hotel en dat we samen waren etc. Dus zij had gewoon 1+1 gedaan en toen ik na 2 weken wel weer kwam sporten zei ze zo na de les "goh lang niet gezien, toch maar weer eens buiten bed sporten?"quote:
Leukkkquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jaaa echt zo leuk is dat he
Wij zitten dus allebei bij dezelfde sportschool, maar trainen ook meer in bed nu. Kreeg er zelfs al een opmerking van een instructrice over die me ook op Insta volgt
Hij is van de week gereanimeerd omdat er vanuit het datingtopic een paar mensen (waaronder ik) net een relatie hebbenquote:
Ah cool, gefeli.quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:29 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hij is van de week gereanimeerd omdat er vanuit het datingtopic een paar mensen (waaronder ik) net een relatie hebben
Dankje en nee gewone SC zit ik niet in.quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah cool, gefeli.
De andere sc doen jullie niet aan btw?
dit is de stille R&P SC, die andere is de drukkere Relaties SCquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje en nee gewone SC zit ik niet in.
Hier moet je daadwerkelijk nadenken voor je iets post?quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is de stille R&P SC, die andere is de drukkere Relaties SC
Ik weet niet wanneer ik hem weer zie (hopelijk morgen of overmorgen, van het weekend heeft hij de kinderen en anders zit er weer meer dan een week tussen en dat is echt te langquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:27 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Leukkkik kan niet wachten tot het weekend. Weer een stukje meer van zijn leven zien
en van hem natuurlijk
Wie zijn er uit de date reeks nu officieel onder d'n pannen eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:33 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Revival van deze SC voor de prille klefbekkies
Van de laatste weken quick en ik dusquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wie zijn er uit de date reeks nu officieel onder d'n pannen eigenlijk?
Das wel het lastigste aan onze afstand + OV. Avondje langsgaan na werk is bijna niet te doen, dan is het ruim 2,5 uur OV voor 2 uur samen. Logischerwijs zouden dat sleepovers worden op termijn.quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik hem weer zie (hopelijk morgen of overmorgen, van het weekend heeft hij de kinderen en anders zit er weer meer dan een week tussen en dat is echt te lang). Ik vind dat best lastig dat hij niet zo'n planner is en het per dag bekijkt. Moet echt niet teveel gaan hopen dan want als het dan niet kan voelt het kut en maak ik mezelf gek
Poeh dat is idd wel een afstand ja, dat doe je idd niet nog ff na het werk. Maar dan is het wel fijn om die weekenden samen zo in te plannen jaquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:52 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Das wel het lastigste aan onze afstand + OV. Avondje langsgaan na werk is bijna niet te doen, dan is het ruim 2,5 uur OV voor 2 uur samen. Logischerwijs zouden dat sleepovers worden op termijn.
Maar voor nu dus bewust weekendplannen, rustig aan, genoeg tijd voor elkaar en geen moetjes daarin. Al kan ik niet wachten op het moment dat ik tegen hem aan kan kruipen
Yesss mooi dat het gelukt is om dat te plannenquote:Op vrijdag 16 november 2018 08:37 schreef quickstepster het volgende:
Officieel eerste sleepover dit weekend bij vriend
Haha, er staat een bioscoopreservering waar we beide veel zin in hebben, dus we gaan iig een paar uur de hort op. En hij gaat voor me koken.quote:Op vrijdag 16 november 2018 10:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Yesss mooi dat het gelukt is om dat te plannen
Jullie gaan het bed niet uitkomen dan zeker
Ohh dat klinkt goed! Lekker van genieten hoorquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, er staat een bioscoopreservering waar we beide veel zin in hebben, dus we gaan iig een paar uur de hort op. En hij gaat voor me koken.![]()
Maarja. Als je elkaar net kent en ook nog weinig ziet door afstand. Die 24 uur gaat zo om zijn
Dat sowieso. Hopelijk in december ergens wat extra dagen voor elkaarquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:50 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt goed! Lekker van genieten hoor
Die tijd gaat idd veel te snel om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |