Ja ligt er een beetje aan wie er aan vast zit.quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als dat alleen het punt is, dan zijn er hier genoeg die je daarbij willen assisteren.
Echt mooie vrouwen hebben het niet nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Mannen, wat vinden jullie nou van make up?
Ik ben een topper.quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan wie er aan vast zit.
En bv alleen lipstick?quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt mooie vrouwen hebben het niet nodig.
Echt lelijke vrouwen gebruiken het doorgaans niet omdat ze weten dat er toch niets te redden valt.
Gemiddelde vrouwen worden er doorgaans niet knapper van omdat ze te veel smeren.
Het is slechts een kleine groep die met een subtiele hoeveelheid er soms echt op vooruit gaat.
Naturel achtige look, mascara shizzle (dat is toch voor de wimpers? ) Vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Lipstick vind je teveel?quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Lipstick vind ik als vrouw al niets, laat staan de man
Lijkt me zo plakkerig en tja.
Beetje mascara doe ik zelf wel altijd.
Maar veel vrouwen doen idd wle heel veel.
Niet teveel.quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Als dat het enige is wat iemand draagt, dan zeker.quote:
Zoals met alles valt of staat het met de uitvoering.quote:Op vrijdag 14 september 2018 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja, daar heb je volkomen gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals met alles valt of staat het met de uitvoering.
Wat gebruik je dan zoal?quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja, daar heb je volkomen gelijk in![]()
. Ik ga voor subtiel, mbt make up.
Gekke blik ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien krijgen ze om andere redenen likes
Dus omdat vrouwen met lipsticks veel likes krijgen ga jij denken: " O ik moet dat ook! Ik wil ook likes" en ga je dat vervolgens vragen om het bevestigd te krijgen.. Nice !quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Raar dat jullie dat niks vinden :p zo op Instagram zie ik dat vrouwen met lipstick echt veel likes van mannen krijgen.
Mijn schatje heeft foto’s van dat ze professioneel is opgemaakt. Ziet ze er werkelijk ‘perfect’ uit, kan zo een cover van worden gemaakt. Maar toch, ondanks dat je prima kan zien dat ze bloedmooi is (en het zonder meer een shitload aan likes op zal leveren), doen die foto’s mij niets. Ze oogt kil, arrogant zelfs. Doe mij maar alle foto’s die gewoon van haar worden gemaakt. Dan zie ik tenminste echt haar. Ook met make up (meestal), maar dan subtiel.quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Raar dat jullie dat niks vinden :p zo op Instagram zie ik dat vrouwen met lipstick echt veel likes van mannen krijgen.
Ferofona?quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:28 schreef Leee_male het volgende:
[..]
Dus omdat vrouwen met lipsticks veel likes krijgen ga jij denken: " O ik moet dat ook! Ik wil ook likes" en ga je dat vervolgens vragen om het bevestigd te krijgen.. Nice !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |