quote:Op donderdag 13 september 2018 21:21 schreef mercimarci het volgende:
Normaal gesproken scheer ik mijn oksels met een scheermesje.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef JanCees het volgende:
Oksels scheren is wel ontzettend homofiel
Wijf
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Van die stinkende plukken shag onder je armen, nee dank je
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2018 12:07 schreef LanaMyst het volgende:
Je kunt ook ontharingscrème gebruiken
Verder weer typisch fok logica... Als een man er niet bij wil lopen als een holbewoner is het gay![]()
![]()
tja, ze moeten hun onzekerheid op één of andere manier verbergen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 12:07 schreef LanaMyst het volgende:
Verder weer typisch fok logica... Als een man er niet bij wil lopen als een holbewoner is het gay![]()
![]()
Ik hoop dat je het nu niet over jezelf hebt maar over bitches?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
De mens in het algemeenquote:Op vrijdag 14 september 2018 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het nu niet over jezelf hebt maar over bitches?
Net als je wimpers of de donshaartjes op je balletjes zitten die haren onder de armen er niet voor niets. Dat je ze kort wil houden, prima. Maar als man zijnde dat afscheren............. allejezus.quote:
Dit wel jaquote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef JanCees het volgende:
Oksels scheren is wel ontzettend homofiel
Wijf
Verrek een hommoquote:Op donderdag 13 september 2018 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
uitgelachen worden in de gym als je in je tanktop 200 kilo druktquote:Op vrijdag 14 september 2018 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als je wimpers of de donshaartjes op je balletjes zitten die haren onder de armen er niet voor niets. Dat je ze kort wil houden, prima. Maar als man zijnde dat afscheren............. allejezus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |