abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181879221
Ik zit met een lastig iets en had graag jullie mening hierover gehoord.
Mijn vriendin en ik zijn iets meer dan een jaar samen. Het is zo dat zij een beste vriend heeft (9 jaar lang vrienden). Op zich geen enkel probleem hiermee maar toch voel ik me hier niet goed bij.

In haar vorige relatie hadden ze veel contact met elkaar en konden praten/lachen over alles en deelden ook alles met elkaar, maar dan ook alles...Sexting hoorde er dus ook bij. Filmpjes, foto's, noem maar op. Beiden zijn zij ook op elkaar verliefd geweest maar om de een of andere reden zijn ze nooit een koppel geweest.

Persoonlijk heb ik het zeer moeilijk dat ze sturen. Mijn vriendin en ik hebben er al over gepraat maar zij wilt hem ook sturen/horen. Ik vind mijn vriendin fantastisch en ik weet dat haar beste vriend er ook zo over denkt maar voor haar is er geen probleem.

Telkens als hij stuurt zak ik weg en word ik kwaad omdat ik dit niet wil. Niet wil omdat ik schrik heb. Ik heb het gevoel dat ik moet opboksen tegen hem ook al zegt mijn vriendin tegen me dat dit niet hoeft. Dat ik er geen schrik van moet hebben en dat ik de perfecte man ben voor haar.

Ik wil het loslaten maar lukt voor geen meter.
Ik heb de situatie even omgedraaid en gezegd: 'Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...

Op dit moment weet ik geen raad met mezelf hoe ik dit kan aanvaarden/loslaten?
Hoe denken jullie hierover?
  donderdag 13 september 2018 @ 14:32:13 #2
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181879269
Zorgen dat je zelf ook wat backupjes krijgt waarmee je appt en mee omgaat.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 13 september 2018 @ 14:33:39 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181879301
Zeggen dat ze moet kiezen, of hij, of jij.
#KICKOUTZP
pi_181879398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:29 schreef Thejammes het volgende:

Ik heb de situatie even omgedraaid en gezegd: 'Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...

Dan zeg er maar meteen bij dat jij in dat hypothetisch omgedraaide geval rekening zou houden met haar gevoelens en er mee zou stoppen.

En vervolgens vraag je of zij er mee wil stoppen.

Indien ze dat niet wil dan zou ik adviseren om haar de deur uit te tiefen. Ophoeren godverdommese slet! Als je mij alleen maar kut wil laten voelen en geen zak om mijn gevoelens geeft en weigert om daar een beetje rekening mee te houden, dan donderstraal je maar op naar die zogenaamde "goede vriend" van je. Hoer!! :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181879406
Ps: waarschijnlijk laat ze zich toch al uit elkaar trekken door die "goede vriend".

Dan weet je dat alvast.
vosss is de naam,
pi_181879419
Gr gr een goede vriend
vosss is de naam,
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:41:03 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879441
quote:
Mijn vriendin en ik zijn iets meer dan een jaar samen. Het is zo dat zij een beste vriend heeft (9 jaar lang vrienden). Op zich geen enkel probleem hiermee maar toch voel ik me hier niet goed bij.

In haar vorige relatie hadden ze veel contact met elkaar en konden praten/lachen over alles en deelden ook alles met elkaar, maar dan ook alles...Sexting hoorde er dus ook bij. Filmpjes, foto's, noem maar op. Beiden zijn zij ook op elkaar verliefd geweest maar om de een of andere reden zijn ze nooit een koppel geweest.

Persoonlijk heb ik het zeer moeilijk dat ze sturen. Mijn vriendin en ik hebben er al over gepraat maar zij wilt hem ook sturen/horen. Ik vind mijn vriendin fantastisch en ik weet dat haar beste vriend er ook zo over denkt maar voor haar is er geen probleem.

Telkens als hij stuurt zak ik weg en word ik kwaad omdat ik dit niet wil. Niet wil omdat ik schrik heb. Ik heb het gevoel dat ik moet opboksen tegen hem ook al zegt mijn vriendin tegen me dat dit niet hoeft. Dat ik er geen schrik van moet hebben en dat ik de perfecte man ben voor haar.

Dus ze vindt het contact met haar vriend belangrijker dan dat ze jouw gevoelens vindt, en als je het omdraait zou ze zich daar niet goed bij voelen.

Maw, ze vindt haar vriend belangrijker dan jou. Oftewel, ik zou dat niet pikken. Je kunt haar niet tot iets dwingen, maar dan zou ik wel iets zeggen van 'ik voel me er niet prettig bij, jij vind dat hele sexting met hem blijkbaar veel belangrijker dan ons / mijn gevoel hierbij, en daar heb ik geen trek in, dus ik wens jullie veel plezier.

Want dit gaat toch niet ophouden vermoed ik, anders had ze dat al wel gedaan inmiddels, en dan gaat ze het wellicht stiekem doen. Hoe dan ook, het signaal wat ze aan jou afgeeft is dat ze jullie relatie niet zo heel belangrijk vindt.

Dat zou voor mij genoeg zijn om mijn conclusies te trekken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181879454
Niet oké... :|W
Ik was hier...
  donderdag 13 september 2018 @ 14:42:10 #9
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181879460
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:39 schreef vosss het volgende:
Ps: waarschijnlijk laat ze zich toch al uit elkaar trekken door die "goede vriend".

Dan weet je dat alvast.
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:39 schreef vosss het volgende:
Gr gr een goede vriend
Daar ging het laatste sprankje hoop van TS
#KICKOUTZP
pi_181879473
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef wollah het volgende:

[..]

[..]

Risico van t fok! Eh vak |:(
Ik was hier...
  donderdag 13 september 2018 @ 14:43:36 #11
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181879485
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Risico van t fok! Eh vak |:(
Ja dat is zo
#KICKOUTZP
  donderdag 13 september 2018 @ 14:43:44 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181879487
quote:
Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...
Sexting't ze nog steeds? of was dat vroeger en nu zijn het gewoon goede vrienden?

Nogal verschilletje.
pi_181879502
Zelf een chick vinden waar je mee gaat appen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181879505
Op dit moment sturen ze gewoon louter naar elkaar om elkaar te horen. Meer gebeurt er niet.
Ze verteld me alles maar ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
pi_181879516
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef wollah het volgende:

[..]

[..]

Die laatste post was een garpje.

Maar ik zou er wel mn geld op zetten dat die 2 gewoon batsen met elkaar.
vosss is de naam,
pi_181879532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef Thejammes het volgende:
Op dit moment sturen ze gewoon louter naar elkaar om elkaar te horen. Meer gebeurt er niet.
Ze verteld me alles maar ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
dan maak je het toch lekker uit en zoek je een ander?
pi_181879544
quote:
ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
Dat is geen gevoel, maar een feit.

#schopdatmensbuiten
vosss is de naam,
pi_181879591
quote:

Op zich prima dat ze mannelijke vrienden heeft. Maar sexting is iets wat niet normaal is naast je relatie om.

Maar eigenlijk is de vraag niet of het normaal is, de vraag is wat jij wil accepteren. Als jij dit niet goed vind kun je dat aangeven en ook aangeven dat als ze door blijft gaan met sexting dat dat voor jou het einde betekent.

Gewoon normaal contact, ja... daar mag je natuurlijk moeilijk om doen, maar dat vind ik zelf iets wat je niet zou moeten doen.

Edit: als ik het goed lees is sexting uit het verleden. Dan zou ik mij er totaal geen zorgen om maken. Ze komen al niet bij elkaar als ze geen relatie heeft, dus waarom zou dat dan wel gebeuren als ze wel een relatie heeft.
pi_181879599
Uitmaken. Direct.
Dit gaat niet goed. Zodra het iets minder tussen jullie gaat, trekt ze gelijk naar hem toe, met alle gevolgen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:49:28 #20
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181879619
Zij geeft je alleen maar kopzorgen. Weg d'r mee.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 13 september 2018 @ 14:50:28 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879640
quote:
Geen sexting meer, dus?
The love you take is equal to the love you make.
pi_181879645
quote:
3s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Dan zeg er maar meteen bij dat jij in dat hypothetisch omgedraaide geval rekening zou houden met haar gevoelens en er mee zou stoppen.

En vervolgens vraag je of zij er mee wil stoppen.

Indien ze dat niet wil dan zou ik adviseren om haar de deur uit te tiefen. Ophoeren godverdommese slet! Als je mij alleen maar kut wil laten voelen en geen zak om mijn gevoelens geeft en weigert om daar een beetje rekening mee te houden, dan donderstraal je maar op naar die zogenaamde "goede vriend" van je. Hoer!! :(
:D
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:51:03 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_181879656
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen sexting meer, dus?
Zelfs als dat niet zo is, als ze de situatie omdraait vind ze het ineens niet meer zo leuk, maar zelf nog steeds wel doen. Dat is een dubbele standaard, en dat zou voor mij een no go zijn.
pi_181879681
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

En ja; als zij zo nodig behoefte heeft aan deze "vriend", en jij kan er niet meer omgaan, blijft er nog 1 ding over ;)
pi_181879684
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op zich prima dat ze mannelijke vrienden heeft. Maar sexting is iets wat niet normaal is naast je relatie om.

Maar eigenlijk is de vraag niet of het normaal is, de vraag is wat jij wil accepteren. Als jij dit niet goed vind kun je dat aangeven en ook aangeven dat als ze door blijft gaan met sexting dat dat voor jou het einde betekent.

Gewoon normaal contact, ja... daar mag je natuurlijk moeilijk om doen, maar dat vind ik zelf iets wat je niet zou moeten doen.
Ja momenteel is wel gewoon contact. Hij durft er al eens iets seksistische opmerkingen geven maar dat negeert ze wel. Ik heb het moeilijk dat zij hem nog hoort. Schrik van verleden dat het zich gaat herhalen en dat wil ik voorkomen door te zeggen dat ze hem niet meer mag horen maar kan ik ook niet doen
pi_181879693
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen sexting meer, dus?
Nee dat niet meer
  donderdag 13 september 2018 @ 14:53:13 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zelfs als dat niet zo is, als ze de situatie omdraait vind ze het ineens niet meer zo leuk, maar zelf nog steeds wel doen. Dat is een dubbele standaard, en dat zou voor mij een no go zijn.
Ik sta paf.

Ik vind TS een jaloerse slappe en onzekere zak.
pi_181879711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:52 schreef SpaanseVlieg het volgende:

En ja; als zij zo nodig behoefte heeft aan deze "vriend", en jij kan er niet meer omgaan, blijft er nog 1 ding over ;)
Zij heeft nood aan deze vriend, zoveel is duidelijk.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:54:32 #29
16180 crew  CoolGuy
pi_181879729
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik sta paf.

Ik vind TS een jaloerse slappe en onzekere zak.
Dat ie onzeker is staat buiten kijf, maar zij doet net zo goed iets wat ze andersom helemaal niet tof zou vinden, maar het dan zelf wel blijven doen. Dat is hypocriet.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:55:06 #30
16180 crew  CoolGuy
pi_181879734
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:53 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Het is ook duidelijk dat jij daar niet OK mee bent, dus er blijft maar 1 oplossing over, en dat is haar laten gaan.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:55:35 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat ie onzeker is staat buiten kijf, maar zij doet net zo goed iets wat ze andersom helemaal niet tof zou vinden, maar het dan zelf wel blijven doen. Dat is hypocriet.
Ze is hypocriet, dus dumpen die meid. Lekker kort door de bocht weer.
pi_181879749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:48 schreef Sigaartje het volgende:
Uitmaken. Direct.
Dit gaat niet goed. Zodra het iets minder tussen jullie gaat, trekt ze gelijk naar hem toe, met alle gevolgen.
Daar ben ik zeker van dat dit gaat gebeuren.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:56:02 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879753
quote:

[..]

Kweek eens ruggengraat, grow some balls.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:57:09 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:55 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Je zit goed op koers voor die self fulfilling prophecy.
pi_181879783
quote:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze haar behoefte bij hem kwijt kan. Kun je die vriend niet eens vriendelijke verzoeken op te tyfen?
pi_181879785
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sexting't ze nog steeds? of was dat vroeger en nu zijn het gewoon goede vrienden?

Nogal verschilletje.
Ja en was dit vlak voor hun relatie of al 9 jaar geleden en toen achter gekomen dat het niks werd...
pi_181879805
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kweek eens ruggengraat, grow some balls.
Maar zij zou het ook niet appreciëren als ik een goede vriendin had.. Dan zegt ze gewoon met uw gevoelens hou ik geen rekening mee, dus ik moet me dan aanpassen aan haar?
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:59:18 #38
16180 crew  CoolGuy
pi_181879815
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze is hypocriet, dus dumpen die meid. Lekker kort door de bocht weer.
Nou, als ze het omgekeerd niet tof zou vinden, en ze weet dat, waarom doet ze het dan zelf wel? Dat is een dubbele standaard, en dat weet ze, en ze doet het tóch.
pi_181879819
quote:

[..]

Prima. Dump jij haar toch lekker. Dat is je goed recht.

Voor haar ook een zegen als ik het zo lees.
pi_181879824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:57 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze haar behoefte bij hem kwijt kan. Kun je die vriend niet eens vriendelijke verzoeken op te tyfen?
Heb ik ook gezegd tegen mijn vriendin dat ik dit zal doen en daar was ze dan kwaad voor
  donderdag 13 september 2018 @ 15:00:17 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:58 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Maar zij zou het ook niet appreciëren als ik een goede vriendin had.. Dan zegt ze gewoon met uw gevoelens hou ik geen rekening mee, dus ik moet me dan aanpassen aan haar?
Dus zij moet haar vrienschap van negen jaar maar opzeggen? Vind je dat niet een beetje ver gaan?
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:00:35 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_181879840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:59 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Heb ik ook gezegd tegen mijn vriendin dat ik dit zal doen en daar was ze dan kwaad voor
Jullie zijn niet geschikt voor elkaar. Jij bent een mietje, en zij heeft een dubbele standaard, dus dit gaat 'm gewoon niet worden.
pi_181879843
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:58 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja en was dit vlak voor hun relatie of al 9 jaar geleden en toen achter gekomen dat het niks werd...
Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:00:51 #44
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181879852
quote:
Persoonlijk heb ik het zeer moeilijk dat ze sturen. Mijn vriendin en ik hebben er al over gepraat maar zij wilt hem ook sturen/horen.
Nog meer (uit)praten is de enige remedie. Jezelf zitten opvreten als zij weer eens aan het kletsen is maakt het alleen maar erger. Word ze ook boos als je erover begint? Of is het meer nonchalant?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:01:06 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181879859
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
teh fcuk :')
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:01:19 #46
16180 crew  CoolGuy
pi_181879863
quote:

[..]

:D dit kan niet echt zijn, en toén dacht jij niet 'even optiefen, raar wijf', maar in plaats daarvan open je een jaar later een topic, op het moment dat de sexting al in het verleden is?

8)7
pi_181879874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus zij moet haar vrienschap van negen jaar maar opzeggen? Vind je dat niet een beetje ver gaan?
Ben ik volledig mee eens maar ik voel met niet lekker bij dat zij hem nog hoort..Ik wil het loslaten want zij is fantastisch voor me maar dat gevoel kan ik niet loslaten en vreet aan mij
  donderdag 13 september 2018 @ 15:02:02 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879880
quote:

[..]

Hadden jullie vorig jaar april al verkering?

pi_181879899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:59 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Met andere woorden; die vriend is belangrijker dan jij voor haar bent, en nu snel weg bij der!
pi_181879902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:01 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ben ik volledig mee eens maar ik voel met niet lekker bij dat zij hem nog hoort..Ik wil het loslaten want zij is fantastisch voor me maar dat gevoel kan ik niet loslaten en vreet aan mij
Dan maak je het uit.

Maar ga niet iets idioots eisen van haar.
pi_181879930
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hadden jullie vorig jaar april al verkering?

Verkering sinds vorig jaar juli. Wij zijn een fantastisch koppel, wij praten ongelooflijk veel en over alles. Maar de beste geeft me geen goed gevoel dat is alles.Ik wil hem aanvaarden maar...
pi_181879932
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:03 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Met andere woorden; die vriend is belangrijker dan jij voor haar bent, en nu snel weg bij der!
Het zijn gewoon twee zaken die los van elkaar staan. Als jij een vriendin krijgt en ze wil dat jij een vriendschap beëindigt, dan doe je dat toch ook niet (tenzij er echt iets is voorgevallen)? Dat heeft niets te maken met wat belangrijker is, maar dat zij zich daar niet mee dient te bemoeien.
pi_181879935
Vraagje; doe jij ook aan sexting met haar? Of ben jij het brave vriendje en zoekt ze de spanning buiten de deur?
  donderdag 13 september 2018 @ 15:05:54 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:01 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Het gaat je in ieder geval niet lukken om het los te laten als je je hier zo op focust. Je verliest uit het oog wat haar en wat jullie relatie de moeite waard maakt.

En dat kun je met haar bespreken. Ze hoeft het niet onder je neus te wrijven, dus laat ze dat appen met hem doen waar jij niet bij bent.
pi_181879971
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:05 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Vraagje; doe jij ook aan sexting met haar? Of ben jij het brave vriendje en zoekt ze de spanning buiten de deur?
Wij hebben 4 x 5 sex op een week en het is lekker, we doen geile dingen dus daar ligt het niet aan.
Aan brave ventjes heeft zij niks
pi_181879974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon twee zaken die los van elkaar staan. Als jij een vriendin krijgt en ze wil dat jij een vriendschap beëindigt, dan doe je dat toch ook niet (tenzij er echt iets is voorgevallen)? Dat heeft niets te maken met wat belangrijker is, maar dat zij zich daar niet mee dient te bemoeien.
In dit geval staat het dus niet los van elkaar. Zijn redenen zijn toch wel legitiem.
Zou jij het prima vinden als je vriendin met een ander krikt, "want het zijn zo'n goede vrienden"?
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:08:57 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181880018
quote:

[..]

Niet per definitie wat mij betreft, als er een geschiedenis van verliefdheid en seks is dan maakt dat de situatie wel iets anders. Ik zal zelf nooit van een partner eisen dat ze een vriendschap opzegt maar als er bijvoorbeeld nog voortdurend met een ex gekletst wordt dan vind ik dat wel iets waar ik me mee mag bemoeien ja, in ieder geval bespreekbaar maken.
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:10:33 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181880041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Wij hebben 4 x 5 sex op een week en het is lekker, we doen geile dingen dus daar ligt het niet aan.
Aan brave ventjes heeft zij niks
Help me even, wat heeft braaf zijn ook alweer met seks te maken? Jij bent een eckte bad boi ofzo?
pi_181880043
quote:

[..]

Volledig mee eens. Ik kan dat niet eisen van haar. Ik zoek een manier om dit te kunnen aanvaarden
pi_181880050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

In dit geval staat het dus niet los van elkaar. Zijn redenen zijn toch wel legitiem.
Zou jij het prima vinden als je vriendin met een ander krikt, "want het zijn zo'n goede vrienden"?
Ik heb al gezegd dat als ze nu nog steeds bezig zijn met sexting dat ik dan het legitiem vind dat hij daar iets van vindt.

En ik heb zowel nu als in het verleden geen probleem gehad met dat er nog steeds contact was met mannen waar ze ook ooit seks mee hebben gehad. Dat is het verleden.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:11:48 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181880058
Is TS een Vlaming?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181880077
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Niet per definitie wat mij betreft, als er een geschiedenis van verliefdheid en seks is dan maakt dat de situatie wel iets anders. Ik zal zelf nooit van een partner eisen dat ze een vriendschap opzegt maar als er bijvoorbeeld nog voortdurend met een ex gekletst wordt dan vind ik dat wel iets waar ik me mee mag bemoeien ja, in ieder geval bespreekbaar maken.
Dat mag natuurlijk. Je mag overal problemen mee hebben. Ik denk alleen dat het niet zo verstandig is.

Het is overigens geen ex. Ze hebben wat aan sexting gedaan. En ze waren ooit verliefd. Nou, big deal. Dat was toen, dit is nu.
pi_181880079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb al gezegd dat als ze nu nog steeds bezig zijn met sexting dat ik dan het legitiem vind dat hij daar iets van vindt.

En ik heb zowel nu als in het verleden geen probleem gehad met dat er nog steeds contact was met mannen waar ze ook ooit seks mee hebben gehad. Dat is het verleden.
Het verleden is gewoon het verleden en vertrouwen op haar
pi_181880106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:10 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Ik kan dat niet eisen van haar. Ik zoek een manier om dit te kunnen aanvaarden
Simpel: jij neukt haar nu 5x per week. Hij niet.

Dat is het enige wat relevant is. Hoe het nu is.
pi_181880115
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ja, precies.
pi_181880116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hier kan ik mee vooruit! _O_
pi_181880118
Okay.

1) Maak geen vergelijkingen, stel haar geen vragen over wat zij ervan zou vinden als jij het zou doen. Daar gaat het namelijk helemaal niet om. Het gaat om jou en wat jij wenselijk vindt.

2) Ga niets verbieden. Dat werkt averechts. Je kunt echter wel (met klem) aangeven wat je wel en wat je niet waardeert. En dan is haar reactie heel belangrijk: houdt ze er wel of geen rekening mee? In jouw geval zo te lezen niet, dus kun je daar weer een gesprek over hebben. (Jullie moeten je namelijk allebei fijn voelen in de relatie, en soms moet je daar wat voor over hebben en concessies doen.)

3) Wat ik hier van je lees is eigenlijk dat je over je heen laat lopen en eigenlijk helemaal je grenzen niet duidelijk aangeeft. Is dat ook zo? Laat je merken dat je hier echt mee zit, en dat je het graag anders wil zien?

4) Maak je grenzen duidelijk en handel ernaar, ook als dat het einde van de relatie betekent. (Als je dat niet doet, vervagen de grenzen en blijf je slikken...)

5) Besef dat je jezelf nog meer pijn zal doen als je alles maar probeert te rationaliseren, zodat je kunt accepteren. Als de wensen van jullie botsen en jullie willen niet allebei een middenweg vinden, dan houdt het gewoon op.

6) En natuurlijk kun je het loslaten, want dat is helemaal niet wat jij wil. Jij wil dat ze rekening met je gevoelens gaat houden. Dus in plaats van wegkijken en het aanvaardbaar maken voor jezelf, wordt het tijd dat je laat merken dat je het gewoon te ver vindt gaan en het liever niet hebt.
pi_181880139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Hier kan ik mee vooruit! _O_
Ja, want het fysieke is het enige dat telt.

Allejezus, alles om het maar te kunnen aanvaarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 15:16:25 ]
pi_181880159
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, want het fysieke is het enige dat telt.

Allejezus, alles om het maar te kunnen aanvaarden.
Nee hiermee bedoel ik dat ik haar nu heb en hij niet! dus beste van maken en haar vetrouwen
pi_181880166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Als er sprake was van vertrouwen, had je dit hele topic helemaal niet geopend.

Je vertrouwt haar niet, want ojeetjuh, wat als ze 'ja' zegt tegen hem.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:18:49 #71
16180 crew  CoolGuy
pi_181880186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Verkering sinds vorig jaar juli. Wij zijn een fantastisch koppel, wij praten ongelooflijk veel en over alles. Maar de beste geeft me geen goed gevoel dat is alles.Ik wil hem aanvaarden maar...
Nou, jullie zijn dus NIET een fantastisch koppel. Als dat zo was, was dit issue er linksom of rechtsom deed. Hetzij omdat zij het niet deed, hetzij omdat jij er geen probleem mee had, maar dat is wél zo, dus zo geweldig is het niet.
pi_181880189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:17 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Nee hiermee bedoel ik dat ik haar nu heb en hij niet! dus beste van maken en haar vetrouwen
En mijn punt is dat "het hebben" van haar niet voldoende is. Het gaat helemaal niet om wat jij wel en niet met haar doet.

Het gaat erom dat jij je niet fijn voelt bij een handeling van haar. Dat gevoel gaat echt niet weg, al neuk je haar 20 keer per dag.
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:20:06 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181880201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk. Je mag overal problemen mee hebben. Ik denk alleen dat het niet zo verstandig is.
Onverstandig als in, je kunt maar beter niets zeggen want dadelijk krijg je nog problemen in je relatie?
Lijkt me geen gezonde basis. Het zit hem overduidelijk erg dwars.
quote:
Het is overigens geen ex. Ze hebben wat aan sexting gedaan. En ze waren ooit verliefd. Nou, big deal. Dat was toen, dit is nu.
Of het een big deal is is moeilijk te beoordelen, als je het zo zegt klinkt het inderdaad vrij onschuldig. O.a. de manier waarop zij reageert bij confrontatie en de frequentie waarin zij met hem aan het whappen is zou ik wel relevant vinden. Amper een jaar geleden liet ze nog vol trots zien wat voor mooie pik hij heeft. Kweetnie, gemengd gevoel bij, te weinig informatie ook.
pi_181880220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
In de *nu* vindt hij om wat voor reden dan ook hun interactie niet fijn. En da's dan inderdaad een 'big' deal.
pi_181880269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef zarGon het volgende:
Okay.

1) Maak geen vergelijkingen, stel haar geen vragen over wat zij ervan zou vinden als jij het zou doen. Daar gaat het namelijk helemaal niet om. Het gaat om jou en wat jij wenselijk vindt.

2) Ga niets verbieden. Dat werkt averechts. Je kunt echter wel (met klem) aangeven wat je wel en wat je niet waardeert. En dan is haar reactie heel belangrijk: houdt ze er wel of geen rekening mee? In jouw geval zo te lezen niet, dus kun je daar weer een gesprek over hebben. (Jullie moeten je namelijk allebei fijn voelen in de relatie, en soms moet je daar wat voor over hebben en concessies doen.)

3) Wat ik hier van je lees is eigenlijk dat je over je heen laat lopen en eigenlijk helemaal je grenzen niet duidelijk aangeeft. Is dat ook zo? Laat je merken dat je hier echt mee zit, en dat je het graag anders wil zien?

4) Maak je grenzen duidelijk en handel ernaar, ook als dat het einde van de relatie betekent. (Als je dat niet doet, vervagen de grenzen en blijf je slikken...)

5) Besef dat je jezelf nog meer pijn zal doen als je alles maar probeert te rationaliseren, zodat je kunt accepteren. Als de wensen van jullie botsen en jullie willen niet allebei een middenweg vinden, dan houdt het gewoon op.

6) En natuurlijk kun je het loslaten, want dat is helemaal niet wat jij wil. Jij wil dat ze rekening met je gevoelens gaat houden. Dus in plaats van wegkijken en het aanvaardbaar maken voor jezelf, wordt het tijd dat je laat merken dat je het gewoon te ver vindt gaan en het liever niet hebt.
Meermaals hebben we erover gepraat en elkaars gevoelens hierover gezegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit niet wil dat ze hem hoort maar dit maakt niet want hij stuurt wel dus wat ik ervan vind doet er niet toe. Het gebeurt niet dus aanvaarden/loslaten is het enigste wat ik kan doen.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:25:49 #76
479857 mercimarci
pi_181880309
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lol ja dat ze de piemel van haar beste vriend laat zien en zegt dat die lekker is is helemaaaaaal niet relevant xd
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181880328
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:23 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Meermaals hebben we erover gepraat en elkaars gevoelens hierover gezegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit niet wil dat ze hem hoort maar dit maakt niet want hij stuurt wel dus wat ik ervan vind doet er niet toe. Het gebeurt niet dus aanvaarden/loslaten is het enigste wat ik kan doen.
Nee.

Okay, weet je hoe dit overkomt bij haar?

Hij mag van alles willen, ik doe toch wat ik wil, hij accepteert het toch wel, want dat heeft hij eerder ook gedaan. Lekker boeiend wat hij vindt.

Als je geen gevolgen stelt aan grensoverschreidend gedrag, dan zeg je tegen die persoon dat ze helemaal geen rekening met je hoeven te houden.

Er is nog een optie, maar het is duidelijk dat je de pijn nog acceptabel vindt en dus nog wel even zo verder kan.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:26:43 #78
479857 mercimarci
pi_181880332
quote:

[..]

horen is trouwens echt horen via geluid of typen? Vind dat woord dit hele topic al raar
pi_181880340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:25 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Lol ja dat ze de piemel van haar beste vriend laat zien en zegt dat die lekker is is helemaaaaaal niet relevant xd
Het laten zien was vóór hun relatie en dus irrelevant.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:27:59 #80
479857 mercimarci
pi_181880361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het laten zien was vóór hun relatie en dus irrelevant.
Zou ik alsnog niet irrelevant vinden maar goed, daarover kunnen meningen verschillen
pi_181880384
Ik zou er wel klaar mee zijn, als mijn partner zo weinig respect voor mij heeft en mijn gevoelens wegwuift, dan wens ik hen samen heel veel plezier.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:29:36 #82
16180 crew  CoolGuy
pi_181880394
quote:

[..]

Of gewoon geen deurmat zijn en de relatie beëindigen, maar dat ga je niet doen.
pi_181880409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:27 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zou ik alsnog niet irrelevant vinden maar goed, daarover kunnen meningen verschillen
Hij is de relatie ingestapt wetende dat zij dat soort contact met hem had.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:33:59 #84
479857 mercimarci
pi_181880498
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij is de relatie ingestapt wetende dat zij dat soort contact met hem had.
Ja maar dat maakt het niet irrelevant. Dat jij het irrelevant vindt maakt dat het ook niet.
Mag je best stellen hoor en dat kan ik ook wel begrijpen. Maar als ik vanuit mezelf zou denken, dat een meid een paar maanden voor mijn relatie met haar zou zeggen dat haar beste vriend een mooie pener heeft en dat ik tijdens de relatie merk hoeveel contact ze verder wel niet hebben etc. Dan is het wel 'relevant' voor mij want dan weet ik eerder waar ik aan toe ben.

Als je ervanuit gaat dat er niks aan de hand is dan kan je het als irrelevant zien, want het is immers gebeurd, net zoals een ex geen bedreiging hoeft te zijn en normaal gesproken ook niet is. Maar als ik in deze situatie zou zitten zou ik er toch wel mijn bedenkingen door krijgen, dus voor mij dan wel relevant

Of het dan deels of helemaal aan mezelf te wijten is omdat ik ervan af wist voordat ik de relatie instapte etc is weer een ander verhaal
pi_181880662
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Onverstandig als in, je kunt maar beter niets zeggen want dadelijk krijg je nog problemen in je relatie?
Lijkt me geen gezonde basis. Het zit hem overduidelijk erg dwars.

[..]

Of het een big deal is is moeilijk te beoordelen, als je het zo zegt klinkt het inderdaad vrij onschuldig. O.a. de manier waarop zij reageert bij confrontatie en de frequentie waarin zij met hem aan het whappen is zou ik wel relevant vinden. Amper een jaar geleden liet ze nog vol trots zien wat voor mooie pik hij heeft. Kweetnie, gemengd gevoel bij, te weinig informatie ook.
Onverstandig als in dat je het alleen maar jezelf moeilijk maakt.
pi_181880672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

In de *nu* vindt hij om wat voor reden dan ook hun interactie niet fijn. En da's dan inderdaad een 'big' deal.
Dan moet hij het uitmaken. Die optie geef ik ook.
pi_181880701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:25 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ok, dat is raar onzeker gedrag. Maar dat was geen belemmering om iets met haar te beginnen.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:45:58 #88
479857 mercimarci
pi_181880726
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok, dat is raar onzeker gedrag. Maar dat was geen belemmering om iets met haar te beginnen.
Nee hij heeft ook wat met haar nu. Ik zeg alleen dat zoiets voor mij wel raar over zou komen, ook als ik geen relatie had. Dan zou ik me direct gefriendzoned voelen als een meid zo tegen mij over een andere man zou praten
pi_181880887
Haar vorige vriend liet dit wel toe dat ze stuurden met elkaar maar ik laat dit niet toe of kan dit niet toelaten

Dit gevoel gaat ook blijven zolang ze sturen (ook al zijn dit maar gewone berichten).

Trouwens dat soort contact dat ze hadden terwijl je in een andere relatie zit is niet OK! En nu in een andere relatie hoort ze hem nog altijd..Net dat is lastig voor me.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:58:11 #90
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 13 september 2018 @ 16:01:59 #91
479857 mercimarci
pi_181880990
Ach ze is een fantastische meid, soms moet je gewoon 1 dingetje negeren, niet alles kan perfect zijn, bij haar is het dit kleine dingetje
pi_181881161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zou er wel klaar mee zijn, als mijn partner zo weinig respect voor mij heeft en mijn gevoelens wegwuift, dan wens ik hen samen heel veel plezier.
Waarom zou je niet de vriendschap van je partner respecteren? Dat is minstens zo valide.
pi_181881248
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou je niet de vriendschap van je partner respecteren? Dat is minstens zo valide.
Dus jij zou u er niks van aan trekken dan?
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 16:16:35 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181881249
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onverstandig als in dat je het alleen maar jezelf moeilijk maakt.
Mogelijk, maar dit kun je ook uitleggen als "ik ga lastige gesprekken liever uit de weg teneinde het mezelf niet te moeilijk te maken".

Ik ben niet fel gekant tegen jouw standpunt maar zou toch iets meer context willen, als een moeilijk gesprek potentie heeft om uiteindelijk de relatie te verbeteren dan zou ik het niet uit de weg gaan. Wat ik belangrijk zou vinden is hoe serieus zij zijn zorgen neemt, daar lijkt het vooralsnog enigszins aan te schorten.
pi_181881393
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:54 schreef Thejammes het volgende:
Haar vorige vriend liet dit wel toe dat ze stuurden met elkaar maar ik laat dit niet toe of kan dit niet toelaten

Dit gevoel gaat ook blijven zolang ze sturen (ook al zijn dit maar gewone berichten).

Trouwens dat soort contact dat ze hadden terwijl je in een andere relatie zit is niet OK! En nu in een andere relatie hoort ze hem nog altijd..Net dat is lastig voor me.
Dus, wat ga je nu eigenlijk doen?
pi_181881407
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:52 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ja momenteel is wel gewoon contact. Hij durft er al eens iets seksistische opmerkingen geven maar dat negeert ze wel. Ik heb het moeilijk dat zij hem nog hoort. Schrik van verleden dat het zich gaat herhalen en dat wil ik voorkomen door te zeggen dat ze hem niet meer mag horen maar kan ik ook niet doen
Het seksuele aspect is voor hem dus sowieso nog aanwezig en hij laat regelmatig even weten op afroep beschikbaar te zijn. Waarschijnlijk vindt je vriendin het wel makkelijk om zich die aandacht te laten aanleunen, maar zulke contacten bewust warm houden vind ik niet gepast.

Jij blijkbaar ook. En jouw vriendin doet niets om met jouw gevoelens rekening te houden zoals ik het lees. Rekening houden is niet per definitie enkel en alleen dat contact abrupt verbreken. En als ze worstelt met rekening met jou houden en het contact met die vriend kan ze daar ook gewoon met jou over praten. Heeft ze dat weleens uit zichzelf gedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 16:31:55 #97
163650 Greys
pi_181881541
quote:

[..]

Dus je weet nu al zeker dat ze naar hem toe gaat trekken als het iets minder tussen jullie twee gaat? Maw je vertrouwt haar echt nul? Maak het dan maar uit, met zo'n bizar gebrek aan vertrouwen wordt het sowieso niets, of ze nou wel of niet iets fout doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181881588
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus je weet nu al zeker dat ze naar hem toe gaat trekken als het iets minder tussen jullie twee gaat? Maw je vertrouwt haar echt nul? Maak het dan maar uit, met zo'n bizar gebrek aan vertrouwen wordt het sowieso niets, of ze nou wel of niet iets fout doet.
Heeft niks met vertrouwen te maken. Ze weten alles van elkaar dus waarom zou dit dan anders zijn?
pi_181881694
Heel raar allemaal. Ik begrijp jou ook wel dat jullie 5 keer per week met elkaar vrijen, maar jouw vriendin doet aan sexting met haar beste vriend... dat begrijp ik echt niet. Maar ken je die beste vriend echt goed dan? Misschien een triootje met drietjes doen, als jullie een open relatie willen? In deze topic schreef je dat je alles bespreekt met jouw vriendin, dat is echt goed voor een relatie om sterk te houden. Maar ik denk ook echt wel dat je niet leuk vindt vanwege sexting van je vriendin, echter zijn er 2 opties over: open relatie of alsnog de relatie met je vriendin uitmaken.
Humor, serieus en vrolijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 16:39:49 #100
163650 Greys
pi_181881716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:34 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Heeft niks met vertrouwen te maken. Ze weten alles van elkaar dus waarom zou dit dan anders zijn?
Omdat er in de post waar je op reageerde stond 'met alle gevolgen'. Daar werd niet mee bedoeld dat ze hem dan alleen zou appen neem ik aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181881765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:39 schreef Ven1972 het volgende:
Heel raar allemaal. Ik begrijp jou ook wel dat jullie 5 keer per week met elkaar vrijen, maar jouw vriendin doet aan sexting met haar beste vriend... dat begrijp ik echt niet. Maar ken je die beste vriend echt goed dan? Misschien een triootje met drietjes doen, als jullie een open relatie willen? In deze topic schreef je dat je alles bespreekt met jouw vriendin, dat is echt goed voor een relatie om sterk te houden. Maar ik denk ook echt wel dat je niet leuk vindt vanwege sexting van je vriendin, echter zijn er 2 opties over: open relatie of alsnog de relatie met je vriendin uitmaken.
Sexting is iets dat ze vroeger deden, in haar vorige relatie. Op dit moment is hier geen sprake van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')