abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186139145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 20:57 schreef NoXia het volgende:
Via onderstaande link is de gehele rapportage te downloaden.

https://drive.google.com/(...)F15rELfGeiS2ol6vtVeo

Indrukwekkende rapportage wel. Veel details die naar voren komen.
Da's een boekwerk zeg.
pi_186141505
Waarom zou iemand dat meisje willen vermoorden? Denk zelf dat het gewoon zelfdoding is maar wat haar zo van de leg heeft gemaakt is wat raadselachtig.
pi_186141951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou iemand dat meisje willen vermoorden? Denk zelf dat het gewoon zelfdoding is maar wat haar zo van de leg heeft gemaakt is wat raadselachtig.
Waarom zou ze zelfmoord plegen? Waarom vermoorden mensen elkaar?

Ik vermoed dat er iets gruwelijk uit de hand is gelopen, maar of dat dan valt onder zelfmoord/ moord of een ongeval.. geen idee.
pi_186144180
quote:
Je moet je in t hoofd van zo een droeftoeter plaatsen, niet in je eigen blijven. dan kun je misschien een reden bedenken.
pi_186149597
Wat ik me nu enorm afvraag, Dascha was rustig en gezellig, had niet zoveel zin in de LGD maar iedereen ging dus zij ook.

S’middags leuke dag gehad met haar vriend en plannen gemaakt voor de vakantie samen.

Alles is gecheckt en uitgezocht, toch is er ergens paniek en gaat ze weg. Wat bekend is, is de ruzie en het fb bericht.

Waarom gaat ze alleen weg? Wat was de reden?
Iets heeft haar geprikkeld die avond...

Op haar telefoon geen bijzondere dingen, dus wat is er die nacht tegen haar gezegd?

Waarom flipte ze?
pi_186152430
Is dit al voorbij gekomen?

Rapport Team Dascha wordt bestudeerd
9 april 2019 - Arrondissementsparket Midden-Nederland

Drie jaar na de tragische dood van Dascha Graafsma op het spoor tussen Hilversum en Hollandsche Rading, heeft het particuliere onderzoeksteam ‘Team Dascha Onderzoek’ een rapport uitgebracht. Dit rapport is vanochtend aangeboden aan de politie op het bureau in Hilversum. Gelet op de inhoud van het rapport vraagt de familie om heropening van het onderzoek. Politie en OM zullen dit rapport in het licht van die vraag zorgvuldig bestuderen.

https://www.om.nl/vaste-o(...)rapport-team-dascha/
  donderdag 11 april 2019 @ 10:42:49 #82
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_186153031
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:55 schreef RapaNui het volgende:
Is dit al voorbij gekomen?

Rapport Team Dascha wordt bestudeerd
9 april 2019 - Arrondissementsparket Midden-Nederland

Drie jaar na de tragische dood van Dascha Graafsma op het spoor tussen Hilversum en Hollandsche Rading, heeft het particuliere onderzoeksteam ‘Team Dascha Onderzoek’ een rapport uitgebracht. Dit rapport is vanochtend aangeboden aan de politie op het bureau in Hilversum. Gelet op de inhoud van het rapport vraagt de familie om heropening van het onderzoek. Politie en OM zullen dit rapport in het licht van die vraag zorgvuldig bestuderen.

https://www.om.nl/vaste-o(...)rapport-team-dascha/
Ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 20:57 schreef NoXia het volgende:
Via onderstaande link is de gehele rapportage te downloaden.

https://drive.google.com/(...)F15rELfGeiS2ol6vtVeo

Indrukwekkende rapportage wel. Veel details die naar voren komen.
pi_186153090
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:42 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Raps, heeft een link van het OM.
  donderdag 11 april 2019 @ 10:49:58 #84
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_186153153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Raps, heeft een link van het OM.
Ah, ik dacht dat hij een link naar het dossier wilde.
pi_186176331
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:42 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Wat ik me afvraag is of ook TDO de bloedsporen in de auto heeft laten analyseren. In hun rapport staat dat de politie het heeft laten doen en dat er geen sporen van Dascha zijn gevonden. Er staat verder niet of TDO die analyse heeft geverifieerd.
TDO geeft in het begin van het rapport aan dat ze niet alle feiten/bevindingen in het rapport hebben verwerkt (daarom vraag ik me af of het bloedsporenonderzoek er een van is).
pi_186181397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 17:02 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag is of ook TDO de bloedsporen in de auto heeft laten analyseren. In hun rapport staat dat de politie het heeft laten doen en dat er geen sporen van Dascha zijn gevonden. Er staat verder niet of TDO die analyse heeft geverifieerd.
TDO geeft in het begin van het rapport aan dat ze niet alle feiten/bevindingen in het rapport hebben verwerkt (daarom vraag ik me af of het bloedsporenonderzoek er een van is).
Bestuurdersstoel is eruit gehaald + bekleding achterbank eruit gesneden
Er valt dus niet heel veel te onderzoeken eigenlijk
Of nouja, de sloop had eigenlijk toen die auto werd aangeboden de politie moeten bellen ivm verdacht voertuig. Want de auto was verder geheel in orde.
pi_186181429
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat ik me nu enorm afvraag, Dascha was rustig en gezellig, had niet zoveel zin in de LGD maar iedereen ging dus zij ook.

S’middags leuke dag gehad met haar vriend en plannen gemaakt voor de vakantie samen.

Alles is gecheckt en uitgezocht, toch is er ergens paniek en gaat ze weg. Wat bekend is, is de ruzie en het fb bericht.

Waarom gaat ze alleen weg? Wat was de reden?
Iets heeft haar geprikkeld die avond...

Op haar telefoon geen bijzondere dingen, dus wat is er die nacht tegen haar gezegd?

Waarom flipte ze?
De vriendinnen verklaarden dat er een klap was gegeven.
Maar uit de videobeelden bleek daar geen sprake van te zijn.
Klopt dat met die ruzie eigenlijk nog wel dan?
pi_186181507
quote:
Ze werd gezien op de Neuweg. Vanaf daar is het, als ze zou omkeren, 53 minuten lopen door een donker bos.
Ze werd echter 43 minuten later aangereden.
Het kan geen zelfdoding zijn want ze is niet zelf ernaar toe gegaan maar wrs gebracht met de auto of scooter.
pi_186188166
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:26 schreef NederlandseKoe het volgende:

[..]

Ze werd gezien op de Neuweg. Vanaf daar is het, als ze zou omkeren, 53 minuten lopen door een donker bos.
Ze werd echter 43 minuten later aangereden.
Het kan geen zelfdoding zijn want ze is niet zelf ernaar toe gegaan maar wrs gebracht met de auto of scooter.
Waar komt die scooter nu ineens vandaan?

Verder eens met je post.
pi_186188192
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef NederlandseKoe het volgende:

[..]

Bestuurdersstoel is eruit gehaald + bekleding achterbank eruit gesneden
Er valt dus niet heel veel te onderzoeken eigenlijk
Of nouja, de sloop had eigenlijk toen die auto werd aangeboden de politie moeten bellen ivm verdacht voertuig. Want de auto was verder geheel in orde.
Alsof ze überhaupt onderzoek zouden willen doen, of die link willen leggen.
Ik denk dat de sloper juist de goede keuze gemaakt heeft..

Mogelijk heeft hij net als veel andere getuigen ook eerst de politie gebeld, is daar niets meegedaan of is hij ook doorverwezen naar team TDO.
pi_186196064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Alsof ze überhaupt onderzoek zouden willen doen, of die link willen leggen.
Ik denk dat de sloper juist de goede keuze gemaakt heeft..

Mogelijk heeft hij net als veel andere getuigen ook eerst de politie gebeld, is daar niets meegedaan of is hij ook doorverwezen naar team TDO.
Zou kunnen. Het is natuurlijk een behoorlijke faalactie van de politie om te klagen over iets dat zij zelf hebben veroorzaakt. Namelijk iedereen doorsturen naar TDO en daarna verbaast zijn over dat ze geen informatie hebben :')
pi_186196074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar komt die scooter nu ineens vandaan?

Verder eens met je post.
We weten niet hoe Dascha er is gekomen. En het lijkt me niet dat ze per vrachtwagen of helicopter is gegaan.
Van die auto die er is gezien is ook niet bekend of het dezelfde is als die BMW en of Dascha in die auto bij het spoor heeft gezeten
pi_186196536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 19:30 schreef NederlandseKoe het volgende:

[..]

We weten niet hoe Dascha er is gekomen. En het lijkt me niet dat ze per vrachtwagen of helicopter is gegaan.
Van die auto die er is gezien is ook niet bekend of het dezelfde is als die BMW en of Dascha in die auto bij het spoor heeft gezeten
Die twee waren met de auto, die vrienden van Dascha ook.
pi_186202603
Creepy verhaal :{ Ben benieuwd of er ooit meer duidelijkheid gaat komen..
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')