abonnement Unibet Coolblue
pi_181903564
Helaas hebben de Samsung-telefoons nog steeds een primitieve trilmotor. Samsung en die andere Android fabrikanten hebben nog steeds geen vergelijkbare tech als de Taptic engine van de iPhone. De Samsung kan alleen hard trillen en dat is soms heel vervelend.
pi_181904546
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:55 schreef Atak het volgende:
Helaas hebben de Samsung-telefoons nog steeds een primitieve trilmotor. Samsung en die andere Android fabrikanten hebben nog steeds geen vergelijkbare tech als de Taptic engine van de iPhone. De Samsung kan alleen hard trillen en dat is soms heel vervelend.
want dat is heel belangrijk? Ik heb liever een mooie gebruikerservaring en een knap uiterlijk.
pi_181905260
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat mannetje krijgt gewoon geld om Apple te dissen. Super onprofessioneel hoe hij en Linus een iMac in elkaar zetten.

Nee die is gewoon niet goed genoeg. Apple is gewoon goed alleen ja niet iedere clown moet en kan eraan sleutelen Apple weet dat.

Het is ook gewoon een status symbool.
Status symbool? Als je een telefoon nodig hebt om iets van status uit te stralen dan ben je in het echte leven behoorlijk nietszeggend.
pi_181907203
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:37 schreef Questular het volgende:

[..]

Status symbool? Als je een telefoon nodig hebt om iets van status uit te stralen dan ben je in het echte leven behoorlijk nietszeggend.
Ja dat zeggen de meeste. De mensen waar ik echter mee omga allemaal apple je bent ook wel welkom met android maar ja die hebben geen facetime en niks. Wij zitten dan te facetimen maar ja..
  vrijdag 14 september 2018 @ 21:16:34 #105
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_181907313
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat mannetje krijgt gewoon geld om Apple te dissen.
:') Je bedoelt dat hij er zijn werk van heeft gemaakt om die bagger te repareren. Bagger die apple zelfs vaak zelf niet eens kan of wil repareren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:37 schreef Questular het volgende:

[..]

Status symbool? Als je een telefoon nodig hebt om iets van status uit te stralen dan ben je in het echte leven behoorlijk nietszeggend.
:D _O_
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_181907984
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:51 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

want dat is heel belangrijk? Ik heb liever een mooie gebruikerservaring en een knap uiterlijk.
Omdat harde trillen haat. In mijn broekzak en op tafel. Als je hem op tafel hebt en het trillen gaat aan dan schik je je soms dood.
pi_181908070
Het is bij mijn dochter heel eenvoudig, mevrouw wilt enkel een iphone.
pi_181908758
Het is niet 1200 euro
Het is 65 per maand

Zo denken mensen
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:22:29 #109
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181908781
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:47 schreef -river- het volgende:
Het is bij mijn dochter heel eenvoudig, mevrouw wilt enkel een iphone.
voed haar dan op
#KICKOUTZP
pi_181908804
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:') Je bedoelt dat hij er zijn werk van heeft gemaakt om die bagger te repareren. Bagger die apple zelfs vaak zelf niet eens kan of wil repareren.

[..]

:D _O_

Apple is gewoon kwaliteit bijna al mijn vrienden hebben apple. Kijk ik ga ook naar een luxe barbier om me te laten knippen, en ja die gebruikt dezelfde kwaliteit schaar als de turk op de hoek, maar ik ben liever stijlvol. Ook krijg je er vaker een pilsje drink je wat praat je met elkaar. Apple heeft dat ook meer mensen met een apple socializen meer, als je iemand ziet zitten in een koffietent met een apple raak je gauwer aan de praat als je er zelf ook een hebt.

En de kwaliteit is gewoon goed man, dat jij het bagger noemt moet je het zelf weten maar dat is slechts jouw aankondiging.
pi_181908890
Kom ik aan met mijn Huawei van 320 euro en het boeit me niks. iPhone, waarom zou ik dat ding nodig moeten hebben.

Huawei :D
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:32:23 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181909020
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

:')

Als je het kunt betalen en graag wilt hebben, waarom niet? Ik wil geen appel producten, maar geef net zo makkelijk ¤1100/1200,- uit aan een Android telefoon.
Maar ik snap sommige reacties wel met betrekking tot het beeld van de doorsnee iPhone bezitters, maar goed dat is wederom hun keuze.
Waarom geen appel product? Wat stoort je aan het merk, als de prijs het probleem niet is?

Ik heb het andersom, kan me voorstellen andere merken te kopen. Alleen komt hier geen android apparaat (tv, telefoon, tablet) in huis, zolang het deel van Alphabet mag zijn. Mijn probleem met android zijn de kleine lettertjes, dat google gebruikers data met pseudonieme identificatie extern mag verkopen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181910847
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:23 schreef Argo het volgende:

[..]

Apple is gewoon kwaliteit bijna al mijn vrienden hebben apple. Kijk ik ga ook naar een luxe barbier om me te laten knippen, en ja die gebruikt dezelfde kwaliteit schaar als de turk op de hoek, maar ik ben liever stijlvol. Ook krijg je er vaker een pilsje drink je wat praat je met elkaar. Apple heeft dat ook meer mensen met een apple socializen meer, als je iemand ziet zitten in een koffietent met een apple raak je gauwer aan de praat als je er zelf ook een hebt.
Dat was 20 jaar geleden toen de computers van Apple bij het grote publiek nog niet bepaald populair waren. Het was een merk wat je vooral zag in de creatieve sector en bij de wat alternatievere mensen. Tegenwoordig zie je die laptops van Apple overal.

quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:32 schreef XL het volgende:

[..]

Waarom geen appel product? Wat stoort je aan het merk, als de prijs het probleem niet is?

Ik heb het andersom, kan me voorstellen andere merken te kopen. Alleen komt hier geen android apparaat (tv, telefoon, tablet) in huis, zolang het deel van Alphabet mag zijn. Mijn probleem met android zijn de kleine lettertjes, dat google gebruikers data met pseudonieme identificatie extern mag verkopen.
Uiteraard is Apple geen liefdadigheidsbedrijf, maar van Google wil ik sowieso zo min mogelijk weten. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat bedrijf. En aangezien Android het enige serieuze alternatief is, houd ik het wel bij IOS.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181915531
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:32 schreef XL het volgende:

[..]

Waarom geen appel product? Wat stoort je aan het merk, als de prijs het probleem niet is?

Ik kan niet overweg met de interface, vele jaren geleden geprobeerd en afgelopen jaar weer op een iPad. Is niets voor mij, het doet niet wat ik wil. Het schijnt kinderlijk eenvoudig te zijn (getuige mijn dochter die op jonge leeftijd een iPad "volledig" begreep en hanteerde), maar mij lukt het niet. Hetzelfde geldt voor mij ook met Windows overigens, heb diverse Linux distributies getest maar ik vind het niets. Ik ben opgegroeid met MS-DOS en zo verder gegroeid in Windows producten, die begrijp ik goed.
Het dichtgetimmerde besturingssysteem, ik wil dingen instellen zodat ik het fijn vind om mee te werken, en wil dat niet laten bepalen door een fabrikant, daar bedoel ik dus mee dat ik het besturingssysteem wil kunnen aanpassen als ik daar behoefte aan heb (custom ROM b.v.).
En appel is ook niet heilig m.b.t. privacy, maar Google spant i.d.d. echt de kroon maar daarom wil ik het besturingssysteem zelf kunnen aanpassen e.d.
pi_181916156
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:32 schreef XL het volgende:

[..]

Waarom geen appel product? Wat stoort je aan het merk, als de prijs het probleem niet is?

Ik heb het andersom, kan me voorstellen andere merken te kopen. Alleen komt hier geen android apparaat (tv, telefoon, tablet) in huis, zolang het deel van Alphabet mag zijn. Mijn probleem met android zijn de kleine lettertjes, dat google gebruikers data met pseudonieme identificatie extern mag verkopen.
Wat boeit jou dat? Mij maakt het niks uit.
  zaterdag 15 september 2018 @ 10:24:56 #116
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181916625
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:34 schreef Mr.Worldwide het volgende:


Klacht: mensen die daadwerkelijk een telefoon van 1200+ euro kopen
Aparte verwoording die overigens wel goed laat blijken dat TS een beetje jaloers is. Zou logischer zijn als je zou klagen over Apple en de prijzen die ze hanteren. In plaats daarvan gooi je het op de mensen die het bedrag er wel over hebben :D

Als je toch al niet van plan was om de aanschaf te doen, waar maak je je dan druk om? Je hebt je overduidelijk niet verdiept in de specs en prijzen. Is natuurlijk ook veel leuker om onjuiste aannames te verkondigen en niet verder te kijken dan je neus lang is :P

Ja, het bedrag is hoog. Telefoons worden nou eenmaal duurder, bij Samsung net zo goed. Komen inmiddels ook boven de 1000 uit. Vervolgens krijg je bij Apple nog steeds meer voor je geld, hogere resell value en betere software imo. Al is dat wat persoonlijks natuurlijk.

Snap dat gezever eigenlijk nooit..waarom druk maken om andere mensen en waar die mensen hun geld aan uitgeven ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181916774
“Voor een fucking telefoon”

...en weg is je geloofwaardigheid. Mensen kopen geen telefoon van 1200 euro. Mensen kopen wel een iPhone.
pi_181916924
iPhone 8 _O_

Apple _O_

Samsung is altijd een beetje net niet. :')
  zaterdag 15 september 2018 @ 11:00:39 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181916986
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
“Voor een fucking telefoon”

...en weg is je geloofwaardigheid. Mensen kopen geen telefoon van 1200 euro. Mensen kopen wel een iPhone.
Toch was het topmodel enkele jaren terug gewoon max 800 euro.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181917030
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
“Voor een fucking telefoon”

...en weg is je geloofwaardigheid. Mensen kopen geen telefoon van 1200 euro. Mensen kopen wel een iPhone.
|:(
pi_181917048
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toch was het topmodel enkele jaren terug gewoon max 800 euro.
Klopt. En de iPhone 4 heb ik voor ¤599,- in de Apple Store gekocht. Dat maakt het niet geloofwaardiger om het een “fucking telefoon” te noemen.
pi_181917057
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:06 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

|:(
Vertel.. Wat zit je dwars?
  zaterdag 15 september 2018 @ 11:18:27 #123
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181917154
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toch was het topmodel enkele jaren terug gewoon max 800 euro.
Die 'fucking telefoon' moet steeds meer kunnen. Logisch dat de prijs dan stijgt.
And so is the past
pi_181917163
pi_181917382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:47 schreef -river- het volgende:
Het is bij mijn dochter heel eenvoudig, mevrouw wilt enkel een iphone.
Die kinderen heb ik ook in mijn familie, 2x per jaar een andere telefoon weliswaar tweedehands maar enfin, want die vallen constant.
School gaat dramatisch slecht ivm de verslaving aan het schermpje.
Gelukkig niet mijn daadwerkelijke probleem :)
pi_181917521
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die kinderen heb ik ook in mijn familie, 2x per jaar een andere telefoon weliswaar tweedehands maar enfin, want die vallen constant.
School gaat dramatisch slecht ivm de verslaving aan het schermpje.
Gelukkig niet mijn daadwerkelijke probleem :)
Mijn dochter doet vwo tto en haalt prima cijfers en doet minimaal 3 jaar met een nieuwe telefoon dus ook niet mijn probleem.
pi_181917563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:59 schreef -river- het volgende:

[..]

Mijn dochter doet vwo tto en haalt prima cijfers en doet minimaal 3 jaar met een nieuwe telefoon dus ook niet mijn probleem.
Goed bezig dan.
pi_181917577
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Goed bezig dan.
Ik ben dan ook apetrots *O* (wel sta ik iedere dag weer versteld dat dit mijn kind is)
pi_181917771
Apple.

It just works.
pi_181917791
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
Apple.

It just works.
Hoewel ik al mijn electronica heb van Apple kan ik dit niet zeggen helaas. Toch wel redelijk vaak gezeik met hun apparatuur.
pi_181917858
1200 euro en dan niet eens een 3,5mm ingang?

woehahahahaahahahahahahahahaha
  zaterdag 15 september 2018 @ 12:44:40 #132
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181918017
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Die 'fucking telefoon' moet steeds meer kunnen. Logisch dat de prijs dan stijgt.
Die fucking telefoon (wat ik nooit gebezigd heb) is een iteratieve voortschreiding die nooit boven de 800 had hoeven komen maar wat voortkomt uit puur winstbejag. Ze komen ermee weg merken ze sinds vorig jaar, dus gewoon mee doorgaan.

Terwijl daarvoor hun flagships altijd in dezelfde price range zaten.

Ze kunnen ook niets steeds meer, alleen net iets sneller of beter. Effectief is het nog steeds hetzelfde pakket aan mogelijkheden als met de iPhone 4.
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:32 schreef Salvad0R het volgende:
1200 euro en dan niet eens een 3,5mm ingang?

woehahahahaahahahahahahahahaha
Ook dat blijf ik een vreselijk arrogante beslissing vinden. High end fabrikanten maken niet ineens headphones met een lightning aansluiting of ook maar replacement kabels, dus mag je meteen een duurdere klasse bluetooth set gaan zoeken als je de kwaliteit gelijk wil houden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181918228
Hebben ze een telefoon van ¤1200, laten ze die een keer uit hun handen glippen, scherm stuk, want geen geld voor een hoesje of een nieuw scherm _O- En dan nog op afbetaling ook :')

Ondertussen haten ze dat ik een Huawei P10 heb, met hoesje en in een keer betaald, zonder schade _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 15 september 2018 @ 13:01:03 #134
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181918251
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:49 schreef Krollie het volgende:

[..]

Wat boeit jou dat? Mij maakt het niks uit.
Nou ja, alleen de transactie is anoniem. De koper koppelt het terug aan mijn klantprofiel. Als google dus bijvoorbeeld verkoopt dat ik regelmatig een ziekenhuis bezoek, dan zou het een reden kunnen zijn voor een verzekering om mij geen aanbieding te doen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 15 september 2018 @ 13:03:26 #135
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181918288
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik kan niet overweg met de interface, vele jaren geleden geprobeerd en afgelopen jaar weer op een iPad. Is niets voor mij, het doet niet wat ik wil. Het schijnt kinderlijk eenvoudig te zijn (getuige mijn dochter die op jonge leeftijd een iPad "volledig" begreep en hanteerde), maar mij lukt het niet. Hetzelfde geldt voor mij ook met Windows overigens, heb diverse Linux distributies getest maar ik vind het niets. Ik ben opgegroeid met MS-DOS en zo verder gegroeid in Windows producten, die begrijp ik goed.
Het dichtgetimmerde besturingssysteem, ik wil dingen instellen zodat ik het fijn vind om mee te werken, en wil dat niet laten bepalen door een fabrikant, daar bedoel ik dus mee dat ik het besturingssysteem wil kunnen aanpassen als ik daar behoefte aan heb (custom ROM b.v.).
En appel is ook niet heilig m.b.t. privacy, maar Google spant i.d.d. echt de kroon maar daarom wil ik het besturingssysteem zelf kunnen aanpassen e.d.
Eens dat Apple niet heilig is. Het OS beschermt je wel veel beter (out of the box) en het belangrijkste, apple verkoopt je data niet aan derden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181919173
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik kan niet overweg met de interface, vele jaren geleden geprobeerd en afgelopen jaar weer op een iPad. Is niets voor mij, het doet niet wat ik wil. Het schijnt kinderlijk eenvoudig te zijn (getuige mijn dochter die op jonge leeftijd een iPad "volledig" begreep en hanteerde), maar mij lukt het niet. Hetzelfde geldt voor mij ook met Windows overigens, heb diverse Linux distributies getest maar ik vind het niets. Ik ben opgegroeid met MS-DOS en zo verder gegroeid in Windows producten, die begrijp ik goed.
Het dichtgetimmerde besturingssysteem, ik wil dingen instellen zodat ik het fijn vind om mee te werken, en wil dat niet laten bepalen door een fabrikant, daar bedoel ik dus mee dat ik het besturingssysteem wil kunnen aanpassen als ik daar behoefte aan heb (custom ROM b.v.).
En appel is ook niet heilig m.b.t. privacy, maar Google spant i.d.d. echt de kroon maar daarom wil ik het besturingssysteem zelf kunnen aanpassen e.d.
Heb jij even geluk: voor jou is er Android, met talloze fantastische toestellen van ¤400-1000 die stuk voor stuk hetzelfde doen als een veel duurdere iPhone. Een van de goedkoopste, de OnePlus 6, is een van mijn favoriete toestellen van dit jaar. Scheelt je een hoop geld als je niet gebonden zit aan iOS.

Ik gebruik echter al tien jaar dagelijks een iPhone, en heb in die tijd meer geld geïnvesteerd in software, spellen en accessoires dan wat de nieuwste iPhone kost. Ik heb mijn workflow, zowel privé als zakelijk, ingedeeld rond mijn smartphone. Al mijn multimedia apparaten zijn ingesteld op een iPhone die 1 op 1 vervangen kan worden met een andere iPhone, zonder dat ik iets opnieuw hoef in te stellen. Ik heb enkele camera- en fotobewerkingsapplicaties, waarvan ik sommigen al jaren gebruik, die ervoor gezorgd hebben dat ik meer met fotografie heb gedaan dan ik met al mijn spiegelreflexcamera’s en systeemcamera’s deed toen ik die had.

Natuurlijk kan een goedkoper Android flagship hetzelfde. Anno 2018 kan niemand nog beweren dat de iPhone uniek is in zijn functionaliteit, of zelfs kwalitatief op een eenzame standaard staat. Voor elk sterke punt van de iPhone kun je wel een of meerdere Android-toestellen vinden die hetzelfde doen.

Camera? De Huawei P20 Pro en S9/Note 9 bieden betere en veelzijdigere hardware op papier. De Google Pixel 2 biedt superieure image processing. De Pixel 2 stock camera maakt zichtbaar betere foto’s dan de stock camera van mijn iPhone X. Scherper, betere kleurbalans en een mooier dynamisch bereik. Dat staat naar mijn mening buiten discussie. Het punt is alleen dat ik de stock camera vrijwel alleen gebruik voor snapshots van dingen die ik wil onthouden. Voor elke andere foto gebruik ik een van mijn third party apps, en veel van die apps zijn niet op Android verkrijgbaar (of hebben geen Android alternatief). Dus, los van het feit dat de Pixel 2 out of the box de superieure camera heeft, zal ik met mijn iPhone meer en mooiere foto’s maken. Omdat de iPhone beter aansluit bij hoe ik graag foto’s maakt. Dat is een persoonlijke ervaring, die los staat van specificaties op papier of in benchmarks.

Processor? iPhones hebben altijd een superieure SoC gehad in vergelijking met Android flagships, en met de A12 nemen iPhones opnieuw een voorsprong. Het verschil wordt echter elk jaar kleiner. Waar de Snapdragon 835 nog een goede twee generaties achter liep en op sommige fronten nog verslagen werd door de iPhone 6S (en op alle fronten door de iPhone 7), komt de Snapdragon 845 verdomd dicht in de buurt van de A11. Sure, technisch gezien loopt de 2018 Snapdragon 845 nog steeds achter op de 2018 A12 SoC, maar zelfs Apple claimt geen schrikbarende snelheidswinst tov de iPhone X, dus het verschil is nog steeds kleiner dan het ooit geweest is. Tel daarbij op dat Android flagships niet alleen met meer RAM komen (6GB is de standaard, terwijl de XS Max er 4 heeft), maar ook betere RAM management dan iOS (in ieder geval in iOS 11), en het is opeens niet meer waar dat de iPhone voor de gemiddelde gebruiker de snelste en soepelste ervaring biedt. De OnePlus 6 van mijn broertje voelt in praktisch elk opzicht minimaal even snel aan als mijn iPhone X, ook na meerdere maanden dagelijks gebruik en getweak. En die kost letterlijk de helft.
Voor mij persoonlijk heeft die snellere SoC echter wel meerwaarde. Niet omdat het mij ook maar enigszins boeit of mijn iPhone sneller is dan een willekeurige Android, maar omdat ik veel dingen doe op mijn iPhone waarin kleine verbeteringen merkbaar zijn. En hoewel het elk jaar allemaal maar een klein beetje beter wordt, zijn al die kleine verbeteringen cumulatief genoeg om een merkbaar verschil te maken in een apparaat dat ik elke dag meerdere uren gebruik. De upgrade kost mij jaarlijks zo’n 200-300 euro (gelukkig behouden iPhones hun resale value goed), wat neerkomt op minder dan een euro per dag. Ik geef volledig toe dat het een luxe is om elk jaar de nieuwste iPhone te hebben. Maar het is een luxe die mij op jaarbasis minder kost dan ik aan een potje Smint uitgeef, voor een apparaat dat ik meer gebruik dan elk ander gebruiksvoorwerp.

Het scherm? Het scherm van de iPhone X is fantastisch, maar heeft een Notch waar je je aan kunt storen. Het scherm van de Note 9 is fantastisch, maar heeft curves die een glare veroorzaken waar je je aan kunt storen. Ik ben ambivalent wat de notch betreft: ik stoor mij er niet aan, maar voor mij had het ook niet gehoeven. Een Vivo Nex heeft een fantastisch fullscreen design, maar een lagere resolutie en zoekt compromissen in andere opzichten. Waar ik mij wel aan stoor, is dat Apple opschept over de brightness van de iPhone X, maar het toestel dusdanig slecht gekoeld heeft, dat die brightness hooguit een paar minuten weer kan geven. Toestellen als de Razer Phone lieten zien dat een 120Hz scherm met variabele bitrate meerwaarde kan hebben, zowel voor accuduur als voor een soepelere ervaring, en het is jammer dat de iPhone dit niet heeft.

Ja, het is waar dat je voor elke functie waarin de iPhone uitblinkt een Android flagship kunt vinden die even goed of beter is voor minder geld. Maar voor mijn gebruik geldt nog steeds het argument dat al jaren doorslaggevend is in mijn persoonlijke smartphone keuze: er is geen enkel toestel dat over de hele linie uitblinkt zoals de iPhone:

Top 3 scherm,
top 3 camera,
top 3 snelheid,
top 3 stabiliteit,
top 3 in speakers
absolute top in firmware support,
absolute top in third party app support,
absolute top in third party accessoires

Als je dan ook nog eens een library van applicaties hebt die je over een periode van 10 jaar hebt opgebouwd en waar je je hele workflow rond gevormd hebt, is de keuze niet moeilijk.

Is het balen dat Apple een monopoly heeft op iOS en daardoor een vacuüm heeft kunnen creëren waarin ze feitelijk hun eigen prijsklassen kunnen bepalen? Absoluut. Leuk is anders, en als het voor jou persoonlijk geen verschil maakt, zou ik je absoluut aanraden een van de vele fantastische Android toestellen te kopen.
pi_181919411
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:34 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Bijna 1200 euro voor het standaardmodel :') En dan zijn er nog serieus mensen die dit bedrag neerleggen :')!!!!!! voor een fucking telefoon _O- en ondertussen rijden ze in een of andere kia of seat en hebben ze eind van de maand niks te eten in hun (al dan niet sociale) huurwoning of gekocht rijtjeshuis.

En dan heeft dat ding niet eens een vingerafdrukscanner :N

Inb4 ts is jaloers en skeer. Nee maat, ik ga voor dit bedrag maandelijks uit eten _O_ 't Is gewoon belachelijk geprijsd. Ga ook geen 80k uitgeven aan een tesla als ik voor 100k een mooie Q7 heb _O_

Klacht: mensen die daadwerkelijk een telefoon van 1200+ euro kopen
Je daar druk om maken. Dan heb je geen leven.

Voor mij is het zakelijk het belangrijkste apparaat. Die prijs is dus volstrekt irrelevant. Voor mij.
pi_181919435
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:12 schreef Karina het volgende:
1200 euro voor een telefoon :') Als je dat koopt heb je echt geld teveel. Daar kan ik twee maanden mijn huur van betalen, of bijna een jaar van boodschappen doen.
De meeste mensen geven meer uit aan wonen en al helemaal aan boodschappen.
pi_181919992
Het is prima spul. Echter wel erg duur. Gelukkig eindelijk echt weinig bezel en OLED.

Oneplus 6 is absoluut meer bang for Buck. Maar misschien dat ik toch een xr haa als ik in Amerika ben. Scheelt zomaar een par honderd euro en het ecosysteem van mijn werk is helemaal in ios
Whatever...
pi_181920263
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Er staat werkelijk niets in deze post wat een reactie is op wat ik zei.. Wil je nog een poging wagen?
Apple fanboys die het niet meer snapt omdat die de nieuwe iPhone niet kan betalen, dus maar afkraken. _O-
pi_181921689
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Noem mij dan maar gewoon meteen een Apple sheep. Ik gok dat dat toch je reactie is als je het wel leest.
Negeren zulke mensen, jij legt duidelijk uit waarom jij voor Apple kiest (en terecht als ik zie wat jij er mee doet en wat jij rondom iOS zeg maar opgebouwd hebt). Er zullen altijd mensen blijven die niets anders kunnen dan onzinnige reacties posten (doe ik ook wel eens hoor _O- ) zonder inhoudelijk op een post in te gaan.

Zo zweert de een levenslang bij auto's van b.v. Volkswagen, en de ander bij Renault (ik noem maar twee voorbeelden). Beiden zijn het auto's, het is wat de persoon er zelf bij voelt en er fijn en gemakkelijk aan vindt.

En wie weet, als het steeds meer nagenoeg onmogelijk gemaakt gaat worden om Android telefoons te rooten dat ik toch de overstap naar iOS ga proberen. Al is Google bezig met een compleet ander besturingssysteem dan Android , namelijk Fuschia die qua veiligheid en privacy (moet Google zeggen _O- ) veiliger zou moeten zijn, zelf zijn ze er intern nog niet niet uit wat nu belangrijker is, privacy of advertenties en data verzamelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Juup© op 15-09-2018 17:05:30 (Klote typo's :( ) ]
  zaterdag 15 september 2018 @ 17:16:29 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181921942
Als mensen niet meer bereid zijn het ervoor te betalen gaat Apple vanzelf goedkopere modellen in de markt zetten, maar voorlopig is Apple koning van de top van de markt.
Vind je het te duur, het geld niet waard? Dan koop je toch een Android, keuze genoeg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181923275
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 16:55 schreef Juup© het volgende:

[..]

Negeren zulke mensen, jij legt duidelijk uit waarom jij voor Apple kiest (en terecht als ik zie wat jij er mee doet en wat jij rondom iOS zeg maar opgebouwd hebt). Er zullen altijd mensen blijven die niets anders kunnen dan onzinnige reacties posten (doe ik ook wel eens hoor _O- ) zonder inhoudelijk op een post in te gaan.

Zo zweert de een levenslang bij auto's van b.v. Volkswagen, en de ander bij Renault (ik noem maar twee voorbeelden). Beiden zijn het auto's, het is wat de persoon er zelf bij voelt en er fijn en gemakkelijk aan vindt.
.
Precies. Dat is enerzijds wel fijn, omdat je precies weet wat je van je nieuwe toestel kunt verwachten. Maar anderzijds vervelend, omdat de innovatie de laatste twee jaar voornamelijk vanuit de Android kant komt.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:07:14 #144
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181923859
sowieso meer dan ¤500,- uitgeven voor een telefoon :')
het is geen pc :{w
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
pi_181923979
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:07 schreef Edddie het volgende:
sowieso meer dan ¤500,- uitgeven voor een telefoon :')
het is geen pc :{w
Klopt. Het is veel meer dan een PC
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:13:30 #146
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924010
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:12 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt. Het is veel meer dan een PC
:')
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:13:50 #147
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181924018
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Als mensen niet meer bereid zijn het ervoor te betalen gaat Apple vanzelf goedkopere modellen in de markt zetten, maar voorlopig is Apple koning van de top van de markt.
Vind je het te duur, het geld niet waard? Dan koop je toch een Android, keuze genoeg
Dit.
And so is the past
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:14:27 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181924037
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:07 schreef Edddie het volgende:
sowieso meer dan ¤500,- uitgeven voor een telefoon :')
het is geen pc :{w
Zie jij een iOS device of een Android device dan als telefoon? Zeg maar, een apparaat om mee te telefoneren?
En gebruik je verder je pc?
Mijn persoonlijke computer gebruik ik nog maar zelden, ik gebruik een iPad en een iPhone, om te fokken, spelletjes te spelen, recensies te schrijven, dingen op te zoeken, you tube te kijken, mailen en appen, te fotograferen, te filmen, aandelen te checken, mijn hartritmevariabiliteit te checken, muziek of boeken te luisteren, te bankieren etc etc.
Zelfs excel calculaties als ik even snel wat wil berekenen. Mijn projecten en programma’s te managen, orders te verwerken en presentaties te geven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181924073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:13 schreef Edddie het volgende:

[..]

:')
Goed tegenargument man. Ik kan op mijn iPhone vrijwel alles doen wat ik op mijn pc doe. Ik kan op een pc nog niet de helft doen van wat ik met mijn iPhone doe.

De iPhones kosten ook meer dan een high end koelkast. Wil je die vergelijking ook trekken?
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:17:47 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181924100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:13 schreef Edddie het volgende:

[..]

:')
Laat me raden, je vind jezelf een it expert omdat je een zware pc hebt met grafische kaart waar je mee zit te gamen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:18:40 #151
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924118
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zie jij een iOS device of een Android device dan als telefoon? Zeg maar, een apparaat om mee te telefoneren?
Ja, als een moderne telefoon: om te bellen, berichten te versturen, mail te lezen, foto's maken.

quote:
En gebruik je verder je pc?
Ja, om mail te beantwoorden/versturen, tekstverwerker, gamen, excel te gebruiken, administratie bij te houden (cloud en zo), werkgerelateerde zaken, nagenoeg alles waarvoor ik een browser nodig heb.
quote:
Mijn persoonlijke computer gebruik ik nog maar zelden, ik gebruik een iPad en een iPhone, om te fokken, spelletjes te spelen, recensies te schrijven, dingen op te zoeken, you tube te kijken, mailen en appen, te fotograferen, te filmen, aandelen te checken, mijn hartritmevariabiliteit te checken, muziek of boeken te luisteren, te bankieren etc etc.
Zelfs excel calculaties als ik even snel wat wil berekenen.
ok
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:19:12 #152
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924136
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat me raden, je vind jezelf een it expert omdat je een zware pc hebt met grafische kaart waar je mee zit te gamen
Ehh, nee. Absoluut niet. Op dat gebied ben ik een volkomen leek.
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:20:44 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181924189
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:18 schreef Edddie het volgende:

[..]

Ja, als een moderne telefoon: om te bellen, berichten te versturen, mail te lezen, foto's maken.

[..]

Ja, om mail te beantwoorden/versturen, tekstverwerker, gamen, excel te gebruiken, administratie bij te houden (cloud en zo), werkgerelateerde zaken, nagenoeg alles waarvoor ik een browser nodig heb.

[..]

ok
Dus zo geweldig is Android niet dat je voor alle serieuze zaken achter je pc moet gaan zitten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:21:14 #154
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924204
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus zo geweldig is Android niet dat je voor alle serieuze zaken achter je pc moet gaan zitten.
Beetje pielen op een klein schermpje :')
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:21:55 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181924215
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:20 schreef Edddie het volgende:
Kijk al die onzekere patsertjes zich verdedigen omdat ze belachelijke bedragen neerleggen voor een fucking gsm :') ja hoor, probeer jezelf maar te overtuigen :')
Lijkt mij dat jij vooral een minderwaardigheidscomplex hebt dat je dit soort zaken moet posten in een iPhone topic i.p.v. gewoon blij te zijn met je Android.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:22:38 #156
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924235
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lijkt mij dat jij vooral een minderwaardigheidscomplex hebt dat je dit soort zaken moet posten in een iPhone topic i.p.v. gewoon blij te zijn met je Android.
Wie zegt dat ik niet blij ben met m'n android?
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:24:24 #157
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181924269
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:21 schreef Edddie het volgende:

[..]

Beetje pielen op een klein schermpje :')
Het mooie van een klein scherm wmb is dat je niet meteen in het scherm gezogen wordt en wel nog aandacht hebt voor je omgeving.
And so is the past
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:24:58 #158
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924287
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Het mooie van een klein scherm wmb is dat je niet meteen in het scherm gezogen wordt en wel nog aandacht hebt voor je omgeving.
Daarom het grote scherm: geen afleiding van de omgeving.
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
pi_181924296
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:22 schreef Edddie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet blij ben met m'n android?
Het feit dat je validatie zoekt in de vermeende absurditeit van een iPhone kopen. Dat zegt dat je pas blij kan zijn met je keuze als je al het andere uitgekotst hebt, en dat je niet gewoon kunt accepteren dat sommige mensen andere wensen hebben en de bereidheid en financiële armslag hebben om het toestel te kopen dat het beste op die eisen aansluit.

Geeft niet verder. Maar komt wel een beetje kleinzielig en transparant over.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:25:44 #160
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181924307
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Het mooie van een klein scherm wmb is dat je niet meteen in het scherm gezogen wordt en wel nog aandacht hebt voor je omgeving.
En je hem in je broekzak meeneemt i.p.v. aan bureau gebonden bent of met een laptop zeult
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181924316
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:23 schreef Edddie het volgende:

[..]

Waarom zou ik? M'n pc heeft een scherm en toetsenbord.
Mijn iPhone ook.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:27:27 #162
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924351
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het feit dat je validatie zoekt in de vermeende absurditeit van een iPhone kopen. Dat zegt dat je pas blij kan zijn met je keuze als je al het andere uitgekotst hebt, en dat je niet gewoon kunt accepteren dat sommige mensen andere wensen hebben en de bereidheid en financiële armslag hebben om het toestel te kopen dat het beste op die eisen aansluit.

Geeft niet verder. Maar komt wel een beetje kleinzielig en transparant over.
wut? :')
Ik geef m'n mening, meer niet. Daar is een forum voor, dacht ik: topics openen zodat mensen kunnen reageren.

Maar goed, ik geef dus slechts mijn mening waarna een hoopje opgefokte fanboys met het schuim op de mond als een epilepsiepatient op het toetsenbord beginnen te rammen.

Beetje sneu eigenlijk.

En dat alleen maar vanwege de mening van een user.

Sad ;(
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:29:35 #163
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181924403
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:27 schreef Edddie het volgende:

[..]

wut? :')
Ik geef m'n mening, meer niet. Daar is een forum voor, dacht ik: topics openen zodat mensen kunnen reageren.

Maar goed, ik geef dus slechts mijn mening waarna een hoopje opgefokte fanboys met het schuim op de mond als een epilepsiepatient op het toetsenbord beginnen te rammen.

Beetje sneu eigenlijk.

En dat alleen maar vanwege de mening van een user.

Sad ;(
En om lekker even af te geven kom je in een iPhone topic zeuren. Ik rij een Audi, rijdt heerlijk, ik ga niet in een BMW of Mercedes topic lopen jankzakken dat ze gek zijn zoveel uit te geven aan een auto
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181924419
Allemaal dat gelul wat een telefoon allemaal moet kunnen, en hem dan 90% van de tijd gebruiken om te fokken tijdens het poepen :') "ik doe alles met mijn telefoon" :')
pi_181924452
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:30 schreef Questular het volgende:
Allemaal dat gelul wat een telefoon allemaal moet kunnen, en hem dan 90% van de tijd gebruiken om te fokken tijdens het poepen :') "ik doe alles met mijn telefoon" :')
Hey, onderschat het belang van fokken op de pot niet
pi_181924499
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hey, onderschat het belang van fokken op de pot niet
Ik zou niet durven :)
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:37:14 #167
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924554
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En om lekker even af te geven kom je in een iPhone topic zeuren. Ik rij een Audi, rijdt heerlijk, ik ga niet in een BMW of Mercedes topic lopen jankzakken dat ze gek zijn zoveel uit te geven aan een auto
Het is een KLB-topic :') Over iphones :')
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:39:20 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181924606
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:37 schreef Edddie het volgende:

[..]

Het is een KLB-topic :') Over iphones :')
Hiermee bewijs je mijn punt, nietwaar...
Oeps
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:39:38 #169
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_181924613
Geen Motorola hebben. _O-
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:40:00 #170
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_181924625
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hiermee bewijs je mijn punt, nietwaar...
Oeps
Je bent een beetje in de war. Begrijpelijk. Komt wel goed, knul. Ooit.
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:55:04 #171
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181924975
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En je hem in je broekzak meeneemt i.p.v. aan bureau gebonden bent of met een laptop zeult
Precies.

En tuurlijk kan Android dit ook etc. maar voor mij werkt iOS gewoon lekkerder. Ik snap niet waarom mensen elkaar dan opeens gaan haten.
And so is the past
pi_181925053
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:27 schreef Edddie het volgende:

[..]

wut? :')
Ik geef m'n mening, meer niet. Daar is een forum voor, dacht ik: topics openen zodat mensen kunnen reageren.

Maar goed, ik geef dus slechts mijn mening waarna een hoopje opgefokte fanboys met het schuim op de mond als een epilepsiepatient op het toetsenbord beginnen te rammen.

Beetje sneu eigenlijk.

En dat alleen maar vanwege de mening van een user.

Sad ;(
Kijk maar uit hoor. Straks gaat die huilen en slaan.
pi_181925181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:18 schreef Edddie het volgende:

[..]

Ja, als een moderne telefoon: om te bellen, berichten te versturen, mail te lezen, foto's maken.

[..]

Ja, om mail te beantwoorden/versturen, tekstverwerker, gamen, excel te gebruiken, administratie bij te houden (cloud en zo), werkgerelateerde zaken, nagenoeg alles waarvoor ik een browser nodig heb.

[..]

ok
Dus je leest eerst je mail op je mobiel, maar als je die moet beantwoorden start je eerst je pc op, klik je de browser aan, typ je je email in, meld je je aan, zoek je de mail op en typ je een antwoord? :') Wie is er nu dom? Jij of Splack? :)
  zaterdag 15 september 2018 @ 20:05:11 #174
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181925204
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:04 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dus je leest eerst je mail op je mobiel, maar als je die moet beantwoorden start je eerst je pc op, klik je de browser aan, typ je je email in, meld je je aan, zoek je de mail op en typ je een antwoord? :') Wie is er nu dom? Jij of Splack? :)
Interessante vraag... O~).
And so is the past
pi_181925562
Geschreven op mijn iPhone :)
Ik was hier...
  zondag 16 september 2018 @ 02:35:10 #176
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181933729
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:34 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Bijna 1200 euro voor het standaardmodel :') En dan zijn er nog serieus mensen die dit bedrag neerleggen :')!!!!!! voor een fucking telefoon _O- en ondertussen rijden ze in een of andere kia of seat en hebben ze eind van de maand niks te eten in hun (al dan niet sociale) huurwoning of gekocht rijtjeshuis.

En dan heeft dat ding niet eens een vingerafdrukscanner :N

Inb4 ts is jaloers en skeer. Nee maat, ik ga voor dit bedrag maandelijks uit eten _O_ 't Is gewoon belachelijk geprijsd. Ga ook geen 80k uitgeven aan een tesla als ik voor 100k een mooie Q7 heb _O_

Klacht: mensen die daadwerkelijk een telefoon van 1200+ euro kopen op afbetaling en daar maandelijks op aflossen aan dr telefoonprovider
Ik heb je klacht wat terechter gemaakt ;)

groet,
Kamelenteen met zn HTC van 4 jaar oud en 49 euro in de uitverkoop ;)
  zondag 16 september 2018 @ 06:42:57 #177
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_181934390
Je sowieso druk maken over iemand anders telefoon :')

Ik gebruik mijn Samsung S6 gewoon totdat hij stuk gaat.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_181936894
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Aparte verwoording die overigens wel goed laat blijken dat TS een beetje jaloers is. Zou logischer zijn als je zou klagen over Apple en de prijzen die ze hanteren. In plaats daarvan gooi je het op de mensen die het bedrag er wel over hebben :D

Als je toch al niet van plan was om de aanschaf te doen, waar maak je je dan druk om? Je hebt je overduidelijk niet verdiept in de specs en prijzen. Is natuurlijk ook veel leuker om onjuiste aannames te verkondigen en niet verder te kijken dan je neus lang is :P

Ja, het bedrag is hoog. Telefoons worden nou eenmaal duurder, bij Samsung net zo goed. Komen inmiddels ook boven de 1000 uit. Vervolgens krijg je bij Apple nog steeds meer voor je geld, hogere resell value en betere software imo. Al is dat wat persoonlijks natuurlijk.

Snap dat gezever eigenlijk nooit..waarom druk maken om andere mensen en waar die mensen hun geld aan uitgeven ;)
Heeft niks met jaloers zijn te maken :') De klacht ging verder dan dat zoals je kunt lezen. Je bent toch een pannekoek als je zoveel geld voor een apparaat uitgeeft terwijl je (90% van de mensen) het eigenlijk helemaal niet kan betalen _O-

Dat vinden ze natuurlijk van wel, maar de helft van je spaargeld er doorheen jagen en ondertussen moeten opletten wat je wel of niet kunt kopen vind ik niet behoren onder de noemer 'dat kan ik gewoon betalen' :') best sneu. En vervolgens mag ik hun toeslagen betalen :')
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_181937184
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 10:36 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Heeft niks met jaloers zijn te maken :') De klacht ging verder dan dat zoals je kunt lezen. Je bent toch een pannekoek als je zoveel geld voor een apparaat uitgeeft terwijl je (90% van de mensen) het eigenlijk helemaal niet kan betalen _O-

Dat vinden ze natuurlijk van wel, maar de helft van je spaargeld er doorheen jagen en ondertussen moeten opletten wat je wel of niet kunt kopen vind ik niet behoren onder de noemer 'dat kan ik gewoon betalen' :') best sneu. En vervolgens mag ik hun toeslagen betalen :')
Denken dat 90% van de iPhonekopers het geld niet heeft voor een iPhone.

We hebben het over 50 euro afschrijving per maand in het eerste jaar. Dat is minder dan roken. Of een avondje stappen. Of whatever.

Zit je daar ook over te zeiken?
  FOK!fotograaf zondag 16 september 2018 @ 10:50:49 #180
842 Zorro
Z
pi_181937189
Ik denk dat Apple best een goede kans maakt als ze een verzoek doen om tot religie te worden verklaard. :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 16 september 2018 @ 10:51:06 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181937197
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 10:36 schreef Mr.Worldwide het volgende:

Heeft niks met jaloers zijn te maken :') De klacht ging verder dan dat zoals je kunt lezen. Je bent toch een pannekoek als je zoveel geld voor een apparaat uitgeeft terwijl je (90% van de mensen) het eigenlijk helemaal niet kan betalen _O-

Dat vinden ze natuurlijk van wel, maar de helft van je spaargeld er doorheen jagen en ondertussen moeten opletten wat je wel of niet kunt kopen vind ik niet behoren onder de noemer 'dat kan ik gewoon betalen' :') best sneu. En vervolgens mag ik hun toeslagen betalen :')
De kift maakt je echt heel erg lelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181937202
iPhone _O_ _O_ _O_
Duur maar het geld meer dan waard _O_
  zondag 16 september 2018 @ 10:54:36 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181937269
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 10:36 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Heeft niks met jaloers zijn te maken :') De klacht ging verder dan dat zoals je kunt lezen. Je bent toch een pannekoek als je zoveel geld voor een apparaat uitgeeft terwijl je (90% van de mensen) het eigenlijk helemaal niet kan betalen _O-

Dat vinden ze natuurlijk van wel, maar de helft van je spaargeld er doorheen jagen en ondertussen moeten opletten wat je wel of niet kunt kopen vind ik niet behoren onder de noemer 'dat kan ik gewoon betalen' :') best sneu. En vervolgens mag ik hun toeslagen betalen :')
KLB / Geen geld hebben
:')
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181937295
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:34 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Klacht: mensen die daadwerkelijk een telefoon van 1200+ euro kopen
Terechte klacht, hoewel, klacht...
Wat andere mensen met hun geld doen boeit me niet dus dat is voor mij geen klacht.
Wat mijzelf betreft, ik heb een jaartje geleden een goedkope Alcatel gekocht voor 120 Euro en kan er alles mee wat ik wil en hij doet het prima
De rest boeit me niet.
pi_181937353
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:12 schreef Karina het volgende:
1200 euro voor een telefoon :') Als je dat koopt heb je echt geld teveel. Daar kan ik twee maanden mijn huur van betalen, of bijna een jaar van boodschappen doen.
een jaar lang boodschappen doen voor 1200 euro? Wat
pi_181937386
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

een jaar lang boodschappen doen voor 1200 euro? Wat
Ik vond het ook extreem weinig, maar ik heb er ook weer niet echt kijk op.
pi_181937413
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vond het ook extreem weinig, maar ik heb er ook weer niet echt kijk op.
dan zit je elke avond rijst, plofkip en komkommer te eten
pi_181937465
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

dan zit je elke avond rijst, plofkip en komkommer te eten
Ja, dat idee had ik ook al, maar zoals gezegd heb ik er te weinig kijk op hoe ver je je budget op dat gebied terug zou kunnen draaien.
pi_181937479
quote:
ik weet nu hoe de normale man zich voelt, daarom meer bewust idd _O_
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_181937527
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat idee had ik ook al, maar zoals gezegd heb ik er te weinig kijk op hoe ver je je budget op dat gebied terug zou kunnen draaien.
ja, je kan enorm op besparen, maar als je 600¤ huur kan betalen lijkt me het gek om enorm op je eten te besparen
pi_181937532
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 11:05 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

ik weet nu hoe de normale man zich voelt, daarom meer bewust idd _O_
schrijf je alleen maar kansloze topics of doe je ook wel eens normaal?
  zondag 16 september 2018 @ 11:08:39 #192
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181937539
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 10:36 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Heeft niks met jaloers zijn te maken :') De klacht ging verder dan dat zoals je kunt lezen. Je bent toch een pannekoek als je zoveel geld voor een apparaat uitgeeft terwijl je (90% van de mensen) het eigenlijk helemaal niet kan betalen _O-

Dat vinden ze natuurlijk van wel, maar de helft van je spaargeld er doorheen jagen en ondertussen moeten opletten wat je wel of niet kunt kopen vind ik niet behoren onder de noemer 'dat kan ik gewoon betalen' :') best sneu. En vervolgens mag ik hun toeslagen betalen :')
Uhu. Maar gelukkig ben je niet jaloers. :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181937558
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Uhu. Maar gelukkig ben je niet jaloers. :D
idd _O_
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_181937681
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 11:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ja, je kan enorm op besparen, maar als je 600¤ huur kan betalen lijkt me het gek om enorm op je eten te besparen
600 euro huur lijkt mij dan weer heel normaal als je weinig te makken hebt. Dat is gewoon sociale huur.
pi_181937703
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 11:09 schreef Edddie het volgende:
zit het nog steeds diep bij de gefrustreerde appelfanbois dat niet iedereen iphones geweldig vindt?
Wat?

Een klb gericht tegen de iPhone en dan zijn de mensen met een iPhone gefrustreerd?
pi_181937717
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

600 euro huur lijkt mij dan weer heel normaal als je weinig te makken hebt. Dat is gewoon sociale huur.
ging er vanuit dat student is
pi_181937739
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ging er vanuit dat student is
Nou ja, als je in Amsterdam of Utrecht studeert is dat voor een studentenkamer ook niet meer uitzonderlijk, maar ik zat inderdaad te denken aan zelfstandige woonruimte.
pi_181937789
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het zit blijkbaar veel dieper bij gefrustreerde paupers, die hetzelfde argument als 5+ jaar maken en nog steeds niet kunnen accepteren dat iPhones de hoogste tevredenheid scoren onder gebruikers.

Elk jaar weer. Op een gegeven moment moet je toch echt gaan accepteren dat er een inherente meerwaarde aan iOS zit die veel mensen bereid zijn te betalen. Komt vanzelf als je over die afgunst heen groeit.
Het is inderdaad de software die het verschil maakt.

Maar dat is ook meer omdat de overige telefoons wel heel erg op iPhones zijn gaan lijken. ;)
pi_181937806
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het zit blijkbaar veel dieper bij gefrustreerde paupers, die hetzelfde argument als 5+ jaar maken en nog steeds niet kunnen accepteren dat iPhones de hoogste tevredenheid scoren onder gebruikers.

Elk jaar weer. Op een gegeven moment moet je toch echt gaan accepteren dat er een inherente meerwaarde aan iOS zit die veel mensen bereid zijn te betalen. Komt vanzelf als je over die afgunst heen groeit.
een iphone kost geen 1200 euro omdat de software zo 'gebruiksvriendelijk' is
pi_181937832
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 11:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

een iphone kost geen 1200 euro omdat de software zo 'gebruiksvriendelijk' is
Prijsbeleid is gebaseerd op winstmaximalisatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')