Run, you foolsquote:
Ozarkquote:
Wow deze moest van ver en diep komenquote:
Dat zijn de lekkerste toch?quote:Op vrijdag 14 september 2018 02:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow deze moest van ver en diep komen
Zeker welquote:
Kate zit in m'n wezen en genenquote:
Agnes is goud.quote:
Zeg het even als ze in NL optreedt =)quote:
https://www.bandsintown.com/e/100089301quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeg het even als ze in NL optreedt =)
Nice, ga je mee?quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
https://www.bandsintown.com/e/100089301
=(quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha! Helaas, ik verkies dat weekend Almelo boven Agnes
Stel je niet zo aan. Ik heb nooit gezegd wat je moet doen. Post gewoon lekker video's en shut up!quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:27 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat is dat toch een vreemd fenomeen. Mensen die al erg lang op een forum aanwezig zijn menen te kunnen bepalen wat nieuwe mensen moeten zeggen en doen?
Wat bedoel je? Ik snap het niet?quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ga wel weg als jullie dat willen. Geen zin in weer een strijd.
Ik stel me niet aan (ja een beetje wel, ik wurm me er toch wel tussenquote:Op zaterdag 15 september 2018 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Ik heb nooit gezegd wat je moet doen. Post gewoon lekker video's en shut up!
Afwijkend and unknown is engquote:Op zaterdag 15 september 2018 01:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik snap het niet?
Zweep eroverquote:Op zaterdag 15 september 2018 01:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan (ja een beetje wel, ik wurm me er toch wel tussen). Maar dit bovenstaande is een wel een bekend fenomeen.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Afwijkend and unknown is eng
Je post toch wat je wil, wie verbied je dat?quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:37 schreef lrishCassidy het volgende:
Ontopic muziek, waarom is deze man niet bekend en Boef wel?
Deze man kan écht rappen.
Reputation follows youquote:Op zaterdag 15 september 2018 01:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je post toch wat je wil, wie verbied je dat?
quote:
Okay, Kim.quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:40 schreef lrishCassidy het volgende:
Ben ik echt de enige die geen kloonname gebruikt op fora?
Ik maak me daar dus wel druk om. Fake stuffquote:Op zaterdag 15 september 2018 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
We are all clones![]()
Maak je niet zo druk.
Jij mag best over mijn tong gaan als je soepele heupen hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Weetje wat eigenlijk het enge is op fora.
Als je nieuw bent ga je over de tong. En je kan er niks aan doen.
Mijn soepele heup staat op zolder. Zou ik iedereen met een nepheup aanraden.quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij mag best over mijn tong gaan als een soepele heupen hebt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij mag best over mijn tong gaan als een soepele heupen hebt.
Gvdquote:Op zaterdag 15 september 2018 01:56 schreef Je-EXx het volgende:
[..]
Mijn soepele heup staat op zolder. Zou ik iedereen met een nepheup aanraden.
Wat wil je eraan doen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 02:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Omdat veel mensen online doen alsof ze anderen eerlijk behandelen en netjes.
Maar nee. Dat doen ze niet.
Dat kan ik dus niet.quote:Op zaterdag 15 september 2018 02:54 schreef Je-EXx het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen?
Niks.
In het echte leven doen ze dit ook. Wen er maar aan.
Blijven zeggen wat ik ervan vind?quote:Op zaterdag 15 september 2018 02:56 schreef Je-EXx het volgende:
[..]
#metoo.
Maar nogmaals: wat wil je eraan doen?
Weer zo'n user die haar vertelt wat wel en niet mag.quote:Op zaterdag 15 september 2018 02:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon normaal, maar je zit hier fout. Dit is geen sc
O, jeetjequote:Op zaterdag 15 september 2018 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weer zo'n user die haar vertelt wat wel en niet mag.![]()
Je wist niet meer wat te zeggen in dm? ^^quote:Op zaterdag 15 september 2018 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weer zo'n user die haar vertelt wat wel en niet mag.![]()
Dat mag. Of het zin heeft betwijfel ik.quote:Op zaterdag 15 september 2018 02:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Blijven zeggen wat ik ervan vind?
Jazeker heeft dat zinquote:Op zaterdag 15 september 2018 03:00 schreef Je-EXx het volgende:
[..]
Dat mag. Of het zin heeft betwijfel ik.
Goed vraagquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 03:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit soort videos, ik kijk liever Prince, Prince was veel happier dan MJ was.
Zekerquote:Op zaterdag 15 september 2018 03:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
But they entertained right? Mijn vraag waar bijna niemand op reageert.
De vliegjes, warme avond toenquote:
Nog een quote:quote:Op zaterdag 15 september 2018 02:56 schreef Je-EXx het volgende:
[..]
#metoo.
Maar nogmaals: wat wil je eraan doen?
Nee.quote:Op zaterdag 15 september 2018 03:32 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik geloof niet dat ik zo vreemd ben als dat sommige mensen op sommige fora me maken
Jij hebt in die tijd nooit mijn links bekeken.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 03:56 schreef lrishCassidy het volgende:
Als je dit soort nummers tegenover elkaar zet.
Wie heeft dan gelijk?
quote:Op zaterdag 15 september 2018 04:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij hebt in die tijd nooit mijn links bekeken.
America
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |