Lijkt me ook logisch.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komt steeds meer airfryer compatible snackvoer op de markt
Welk topic was dat ? Fotoshops?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:38 schreef sacha het volgende:
ik kan de foto's van de fokkers met paintvogel niet meer vinden
Bitterballen durf ik niet zomaar te proberen, straks ontploffen zequote:Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van proberen.
Heb je ook lang haar ik trek soms een huisdier uit het putjequote:Op woensdag 12 september 2018 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben de douche aan het doen man man man zou bijna mijn schoonmaakster bellen
ovengeschikt zou ook wel werken in de airfryer, zoals ik eerder al meldde dat het een soort hete lucht oven isquote:Op woensdag 12 september 2018 17:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bitterballen durf ik niet zomaar te proberen, straks ontploffen ze
Dan maak je het ding daarna schoon en is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bitterballen durf ik niet zomaar te proberen, straks ontploffen ze
Maar een ouderwetse bitterbal in een ouderwetse oven?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
ovengeschikt zou ook wel werken in de airfryer, zoals ik eerder al meldde dat het een soort hete lucht oven is
Als ik oven bitterballen uit de oven eet ben ik ver heen laat staan schoonmakenquote:Op woensdag 12 september 2018 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan maak je het ding daarna schoon en is er niks aan de hand.
Of ik wacht net zo lang tot iemand anders het probeertquote:Op woensdag 12 september 2018 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan maak je het ding daarna schoon en is er niks aan de hand.
nee, volgens mij heb ik ze in de sc gepost, ik bewaar foto's die fokkers plaatsen en paint er dan dingen bijquote:
of google eensquote:Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of ik wacht net zo lang tot iemand anders het probeert
heel vaag...quote:Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, volgens mij heb ik ze in de sc gepost, ik bewaar foto's die fokkers plaatsen en paint er dan dingen bij![]()
Mo met zijn haren, Dees in een bruidsjurk, hut, mickey...
weet je nog?
ah!quote:Op woensdag 12 september 2018 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu over Hendrik Lorentz. Hij bracht magneetkrachten in beeld waardoor de mri scanner is gebouwd. Wordt op gelijke voet gezet naast Einstein en wordt nog steeds gezien als één van de grootste natuurkundige aller tijden.
Waarom bewaar je die? Fann doet dat ook.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, volgens mij heb ik ze in de sc gepost, ik bewaar foto's die fokkers plaatsen en paint er dan dingen bij![]()
weet je nog?
dat schrijf ik toch, ik bewerk ze, en post ze dan nogmaalsquote:Op woensdag 12 september 2018 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom bewaar je die? Fann doet dat ook.
Dus jij gaat ongevraagd met mijn haren aan de haal?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
weet je nog?
Ik heb dat nooit gezien eikquote:Op woensdag 12 september 2018 17:47 schreef sacha het volgende:
[..]
dat schrijf ik toch, ik bewerk ze, en post ze dan nogmaals
Ooit komt er een boek, incl foto's.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom bewaar je die? Fann doet dat ook.
Je foto word misbruikt in een topic waar je toch nooit komtquote:Op woensdag 12 september 2018 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus jij gaat ongevraagd met mijn haren aan de haal?
Dat boek is er alquote:Op woensdag 12 september 2018 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit komt er een boek, incl foto's.
neeheequote:Op woensdag 12 september 2018 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je foto word misbruikt in een topic waar je toch nooit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |