Illuminatie shitquote:Op woensdag 12 september 2018 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wat ze het liefst willen.
Ja, dat is niet best. Vandaag aangenomen maar volgend voorjaar is er nog een stemming over, geloof ik.quote:
Geldt alleen voor vers geschilde friet gesneden van aardappel, niet voor diepvries frites.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:34 schreef Prisha het volgende:
ah ok thanks. Geen verstand van patat bakken. Nooit gedaan ook. Weer wat geleerd.
quote:Op woensdag 12 september 2018 15:16 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.parool.nl/sta(...)e-kapsalon~a4604351/
brrrr
Dat filter heeft fok allang. Daarom zie je soms ook geen foto's bij een nieuwsbericht op de fp.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja FOK! zal dan een filter moeten hebben dat uitzoekt of er copyright op zit. Een meme maken of posten is dan bijvoorbeeld al erg lastig.
https://juliareda.eu/2018/09/copyright-showdown/
oh! Ok dat had ik nog niet begrepen. Dus diepvries doe je één keer omdat het misschien al een keer gebeurd is al voor het ingevroren is?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geldt alleen voor vers geschilde friet gesneden van aardappel, niet voor diepvries frites.
quote:Op woensdag 12 september 2018 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Boerman gespot, wat is disik zei ja wiv jij besteld het
Vroegerquote:Op woensdag 12 september 2018 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Nooit patat gebakkenhet zijn de vrouwen van vroeger niet meer ook
Heb je dat kwakje zaad bovenop gezien? Mijn eetlust is iig de komende tijd verdwenen.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Boerman gespot, wat is disik zei ja wiv jij besteld het
quote:Op woensdag 12 september 2018 15:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dat kwakje zaad bovenop gezien? Mijn eetlust is iig de komende tijd verdwenen.
Ja deze was ook meer lucht dan vullingquote:Op woensdag 12 september 2018 15:39 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik sta ook weleens versteld, soms hebben ze 3/4 van een doos volgepropt met schuim/plastic/opvulmateriaal.
Wat zat erin dan? heeft ie het bij jou in de gang opengemaakt?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja deze was ook meer lucht dan vulling
Heeft-ie het uitgepakt waar je bij stond?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja deze was ook meer lucht dan vulling
Ik denk auto onderdelen hij heeft een gepimpte wagenquote:Op woensdag 12 september 2018 15:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat zat erin dan? heeft ie het bij jou in de gang opengemaakt?
Wel een oven?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb geen frietpan btw of airfryer anders vergrijp ik me dagelijks
Ik heb het ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb geen frietpan btw of airfryer anders vergrijp ik me dagelijks
Nooit de Luifel gezien ?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:34 schreef Prisha het volgende:
ah ok thanks. Geen verstand van patat bakken. Nooit gedaan ook. Weer wat geleerd.
quote:Op woensdag 12 september 2018 15:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet.
Ik kan meteen ruiken als iemand net thuis gefrituurd heeft. Niet de woning maar persoon zelf, daar hangt een geur aan. Die persoon ruikt er dan helemaal naar. Vies luchtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |