Wij willen geen huis wat ruikt als Harrie's vette vreetschuurquote:Op woensdag 12 september 2018 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De bitterballen die ik haal zijn ook prima, gewoonweg even laten uitlekken en je hebt ook geen last van vet.
Plus je hoeft niet in de weer met die gore oliequote:Op woensdag 12 september 2018 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij willen geen huis wat ruikt als Harrie's vette vreetschuur
Bitterballen patat frikandellen moeten in het vet.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Plus je hoeft niet in de weer met die gore olie
Ja ik kan niet tegen kleefhanden ookquote:Op woensdag 12 september 2018 18:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Plus je hoeft niet in de weer met die gore olie
Wat is de meerwaarde van zo’n fryer als je een oven hebt?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen kleefhanden ookmaar z'on fryer zou ik wel doen, die ruik je amper
brrrr vreselijkquote:Op woensdag 12 september 2018 18:08 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelfs een rookoven in huis. Lekker
Zoals?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Airfryer is heel handig, ook voor andere dingen dan alleen snacks
Snelheid gaat best rap die dingen, maar ik heb er geen hoor, mijn moeder welquote:Op woensdag 12 september 2018 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van zo’n fryer als je een oven hebt?
Ik ga gewoon met mijn bong naast de pan staan.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:08 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelfs een rookoven in huis. Lekker
quote:Op woensdag 12 september 2018 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met mijn bong naast de pan staan.
In mijn heteluchtoven worden de frites minder goed en regelmatig bruin als in de fryer, pus het is gewoon makkelijker omdat mandje.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van zo’n fryer als je een oven hebt?
Frituur jij elke dag ofzo? ik kan de laatste keer niet herinneren.Dan nog mijn afzuiger doet zijn werk wel.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij willen geen huis wat ruikt als Harrie's vette vreetschuur
Ruikt net zo lekker als het smaaktquote:
Rook je daar ook vis in? Als ik één lucht niet in mijn huis moet...quote:Op woensdag 12 september 2018 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruikt net zo lekker als het smaakt
En topic al weer gevonden?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:13 schreef sacha het volgende:
stond in photobucket sjoef, dacht dat pb afgelopen was maar het werkt weer
Kan maar nooit gedaan. Wel kip en spare ribs.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rook je daar ook vis in? Als ik één lucht niet in mijn huis moet...
Dat eten roken is iets voor buiten, dat ga je toch niet in huis doen, stinkt de hele tent dagenlang, misschien zelfs langer, naar etenswaar.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rook je daar ook vis in? Als ik één lucht niet in mijn huis moet...
quote:Op woensdag 12 september 2018 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan maar nooit gedaan. Wel kip en spare ribs.
Die Muis geeft geen fuck alles roken BAMquote:Op woensdag 12 september 2018 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eten roken is iets voor buiten, dat ga je toch niet in huis doen, stinkt de hele tent dagenlang, misschien zelfs langer, naar etenswaar.
In principe ruik je niks het is een afgesloten pan.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eten roken is iets voor buiten, dat ga je toch niet in huis doen, stinkt de hele tent dagenlang, misschien zelfs langer, naar etenswaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |