Gaaf toch, waar een klein landje groot in kan zijn.quote:
OKhéééquote:
Oh lekker Goulashquote:Op woensdag 12 september 2018 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag Hongaarse goulash met frites.
Ik laat ze altijd ontploffen in de oven weet ik gelijk wanneer ze gaar zijn PLOPquote:Op woensdag 12 september 2018 17:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bitterballen durf ik niet zomaar te proberen, straks ontploffen ze
Leuk dat je Bulletjes heb gehad. Ja clown was het. Liefste van mijn honden levenquote:
Ja mijne ookquote:Op woensdag 12 september 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk dat je Bulletjes heb gehad. Ja clown was het. Liefste van mijn honden leven
Het kwooten en antwoorden loopt bij jou weer eens volkomen langs elkaar.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk dat je Bulletjes heb gehad. Ja clown was het. Liefste van mijn honden leven
Beide gehad. Hond was ook met twee personen. Ik had wisseldiensten dus dat ging primaquote:Op woensdag 12 september 2018 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijne ookmaar als je alleen woont is een hond niet praktisch, en ik ben dol op katten ook
Volgens mij niks aan de handquote:Op woensdag 12 september 2018 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het kwooten en antwoorden loopt bij jou weer eens volkomen langs elkaar.
Effe een post pakken om te antwoordenquote:Op woensdag 12 september 2018 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar heb je die Ghoulash vandaan?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van kwekkeboom? Dan hebben ze ze toch veranderd want een paar jaar terug waren die korsten zowat van cement.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd ontploffen in de oven weet ik gelijk wanneer ze gaar zijn PLOP
Die shit moet gewoon in de frituurpan.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die van kwekkeboom? Dan hebben ze ze toch veranderd want een paar jaar terug waren die korsten zowat van cement.
quote:Op woensdag 12 september 2018 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die van kwekkeboom? Dan hebben ze ze toch veranderd want een paar jaar terug waren die korsten zowat van cement.
ja maarjaquote:Op woensdag 12 september 2018 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die shit moet gewoon in de frituurpan.
Keertje proberen kan geen kwaadquote:Op woensdag 12 september 2018 18:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]koop ze Till we praten niet over 500 euro per zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
http://lochtman.nl/product/hongaarse-goulash/quote:Op woensdag 12 september 2018 17:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar heb je die Ghoulash vandaan?
Oh hendigquote:Op woensdag 12 september 2018 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://lochtman.nl/product/hongaarse-goulash/
quote:Op woensdag 12 september 2018 18:02 schreef sacha het volgende:
mag ie weer mo?Het is nu nog iets korter, eind oktober begin november weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
De bitterballen die ik haal zijn ook prima, gewoonweg even laten uitlekken en je hebt ook geen last van vet.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]koop ze Till we praten niet over 500 euro per zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |