Koop ik liever 'n VooDoo-poppetje van een van de bewonersquote:Op woensdag 12 september 2018 11:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als je iemand echt niet moet, in de haard gooien, maar zelfs mijn belangstelling gaat niet zo ver
jaquote:Op woensdag 12 september 2018 11:54 schreef Chea49 het volgende:
TT is echt zo bedoeld? Ijsberen is het toch?
Tis nog vroeg zullen we maar denken.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
af en toe ben ik ook met spreekwoorden niet zo goed
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:56 schreef Bramenstruik het volgende:
mijn oma had dat ook, ging op weg met een Alpenkruis, (alpencruiser) en "fokte "planten
laten we hopen dat de leeftijdsverhouding iets gemiddelder wordt, alhoewel......................... als je Sjon meerekentquote:Op woensdag 12 september 2018 11:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Als er een nieuwe inwoonster komt van ongeveer Sanne haar leeftijd......die mag zich wel schaars maken, want Sanne slaat die in haar klauwen en laat niet meer los!
Sanne wil ook een dinnetje!
Serieus?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sanna heeft een andere broek aan
Ik zou niet graag in deze groep terecht komen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
laten we hopen dat de leeftijdsverhouding iets gemiddelder wordt, alhoewel......................... als je Sjon meerekent
Dat komt door al die verhaspelingen die de bewoners uitkramen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
Dat zal me daar een geklaag worden als het écht koud gaat worden.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Flikker op met je: Het is echt koud
Dat het nog acceptabel is?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie vind jefrey niet echt stinken. wat is niet echt?
Maar dat wil nog niet zeggen dat ze die andere gaat wassen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sanna heeft een andere broek aan
Het ligt er maar aan of John er dan nog in zal zitten. Die neemt van niemand iets aan dus een nieuweling is de lulh.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in deze groep terecht komen.![]()
Bijna onmogelijk om iets gedaan te krijgen, je bent immers nieuwkomer, je mot je kop houwen en je aanpassen!
ik vind het bizar, maar denk ook echt dat dat de bedoeling is, van Talpaquote:Op woensdag 12 september 2018 12:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk om iets gedaan te krijgen, je bent immers nieuwkomer, je mot je kop houwen en je aanpassen!
Die zal ze eerst enkele weken in de week moeten zetten.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat ze die andere gaat wassen.
Die korte broek heeft ze nog aan, andere broek er gewoon overheenquote:Op woensdag 12 september 2018 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat ze die andere gaat wassen.
Geen grijze muis of iemand die komt helpen of "iets" met sport..quote:Op woensdag 12 september 2018 12:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dirty girl.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die korte broek heeft ze nog aan, andere broek er gewoon overheen
Een echte timmerman of vrouw maakt nog wel kans, of een Charlotte of Vanes.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen grijze muis of iemand die komt helpen of "iets" met sport..
Zo'n persoon gaat het niet redden.
Een man of vrouw met een mooi uiterlijk of met specifieke kennis van geld of bouwen met natuurlijk overwicht.
Maar ja. Die melden zich niet aan.
Je gaat je baan toch niet opzeggen als je al iets betekent in de maatschappij?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen grijze muis of iemand die komt helpen of "iets" met sport..
Zo'n persoon gaat het niet redden.
Een man of vrouw met een mooi uiterlijk of met specifieke kennis van geld of bouwen met natuurlijk overwicht.
Maar ja. Die melden zich niet aan.
Jessie?????quote:Op woensdag 12 september 2018 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Het minpunt van Jeff is toch wel Janus...verder niet veel op hem aan te merken...
Ja inderdaad, Een stoer wijf die de vrouwen aanvoert/aanspoort tot actie en verweer.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een echte timmerman of vrouw maakt nog wel kans, of een Charlotte of Vanes.
toen ie niks zei in het begin, was ie beter te pruimen, Nu is het een heel raar iemand.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:05 schreef yvondenise het volgende:
Hij praat ook zo kinderachtig die Jeff.
Gemaakt vrolijk ik vind je knap hoor dat je in zijn hoofd enzo kan kijkenquote:Op woensdag 12 september 2018 12:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff en Jessie, in november lieverd komt er een knalfeest met Jannes, hij gat vanmiddag een mail sturen en bouwt er een feest om heen en gaat dat vet groot aanpakken, wij zijn dan even niet beschikbaar, Jeff doet gemaakt vrolijk.
Hij heeft een goed hart maar zo onvolwassen als de pest.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Het minpunt van Jeff is toch wel Janus...verder niet veel op hem aan te merken...
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Een stoer wijf die de vrouwen aanvoert/aanspoort tot actie en verweer.
ik vind het echt heel vreemd, de verhoudingen, alsof je jaren terug leeft, ik ben feministe, maar weet echt wel dat er verschil is fysiek tussen man en vrouw, maar die rolverdelingen heb ik super moeite meequote:Op woensdag 12 september 2018 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Een stoer wijf die de vrouwen aanvoert/aanspoort tot actie en verweer.
Jeff heeft zelf heel vaak gezegd dat hij vaak gemaakt vrolijk doet. Dat mesne dan denken dat het goed met hem gaat maar dat is dan niet zo.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gemaakt vrolijk ik vind je knap hoor dat je in zijn hoofd enzo kan kijken
Maakt niet uit. Heb er even ijsberen van gemaakt.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb er even ijsberen van gemaakt.
Linda type zou het daar erg goed doen.......quote:Op woensdag 12 september 2018 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |