Ik had hem in de browser en toen klikte ik op "gratis demo proberen" en toen ben ik boos op de bank gaan zitten en na een minuutje of zo kreeg ik ineens een aankoopbevestiging.quote:
L1 inhouden, dan kan je je gadgets selecteren.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe gebruik je die gadgets in spiderman? Kan wel gewoon slingshotten met r1 maar wil dat ie in een keer zo'n groot web schiet.
Ik dacht dat je Lara ging bevredigen?quote:Op donderdag 13 september 2018 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Spider-Man is in the house!
Uurtje gespeeld. Doet me wel heel erg aan infamous denken.
quote:Op donderdag 13 september 2018 19:16 schreef DKUp het volgende:
Assassin’s Creed 3 (alle DLC en Liberation) Remastered zit in de Season Pass. Alleen de eerste Assassin’s Creed is dus nog niet geremasterd.
Atlantis
Dr. Mikey is fan van AC3![]()
Ben er vandaag aan begonnen, vet spel met veel keuzes. Je zou het spel nog veeeel vaker kunnen spelen. Er zijn meer keuzes dan je denkt.quote:Op woensdag 12 september 2018 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over exclusives gesproken, hoe is Detroit: Become Human? Ik heb Heavy Rain met plezier gespeeld destijds, maar Beyond Two Souls heb ik overgeslagen.
Hopelijk gaat dat ook een leuke game worden.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Key Art voor Days Gone.
[ afbeelding ]
Hah, same.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Spiderman alweer getrade voor Dragon Quest XINiks mis met spiderman maar voor mij persoonlijk was ie niet zo heel boeiend.
Heb echt helemaal niets met zombies maar de art direction van deze gamequote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Key Art voor Days Gone.
[ afbeelding ]
Ja maar ja, dan wil je perse iets doen op de donderdagavond en dan is lara pas de dag erna uit en dan sta je daar en..... dus nu slinger ik door NYquote:Op donderdag 13 september 2018 22:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Lara ging bevredigen?
Ik wilde gisteren een missie van de story mode doen, maar werd telkens afgeleid door random crimes en rugzakken en radio torens en trekpleisters en slingeren enzoquote:Op vrijdag 14 september 2018 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan wil je perse iets doen op de donderdagavond en dan is lara pas de dag erna uit en dan sta je daar en..... dus nu slinger ik door NY
Ik ben hier echt benieuwd naar, vooral vanwege de omgevingquote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Key Art voor Days Gone.
[ afbeelding ]
De Walking Dead hype is nu al zo'n paar jaar voorbij.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Key Art voor Days Gone.
[ afbeelding ]
7 oktober het nieuwe seizoen (9), kijk ik meer naar vooruit dan de rest van de games die dit jaar verschijnenquote:Op vrijdag 14 september 2018 10:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
De Walking Dead hype is nu al zo'n paar jaar voorbij.
Nooit echt geïnteresseerd geweest in deze game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |