Morgen als niemand hem uit de knoopt krijgt beweerd ze met droge ogen weer dat ze de tuinslang al een week niet heeft aangeraakt.quote:
Wie is dat?quote:
Joa.quote:
Owja dat waren ze van plan inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Joa die de roze koeken neerlegt om te zien hoe snel die opgegeten worden.
Dat was de afspraak. Ze zouden er 1 aangebroken koek bij in leggenquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Joa die de roze koeken neerlegt om te zien hoe snel die opgegeten worden.
Ja zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Owja dat waren ze van plan inderdaad.
Precies. Dat zijn de gasten die steeds alle kasten leegroven voor zichzelf.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Dit is zo sneuquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:05 schreef mazaru het volgende:
Stiekeme, achterbakse, huichelachtige stinkrat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee dat maken hun ervan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:08 schreef Toweler het volgende:
Jessie en jeff ruzie?
Zoiets vaags zegt tim
Terwijl Jessie vanmiddag al zei dat ze nooit in die tent zou willen slapen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen Jessie gaan vragen of die bij hun in de tent wil komen liggen voor een nachtje.
Tssss.... Ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
Pathalogen?
Waar hebben die gekken het over? Een patholoog anatoom?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tssss.... Ken je klassiekers.
Lees: Wegen te zoeken die leiden naar maximale hulp en comfort.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat zijn die twee allemaal aan het invullen voor Jeffrey en Jessie.
Dan ben ik blij dat ik ze in dit geval niet ken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tssss.... Ken je klassiekers.
Volgens mij hebben ze niet in de gaten dat die twee zo chagrijnig zijn omdat het zo goed gaat met de broeders. Ze denken dat het een echtelijke ruzie is.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pappa Joe and Uncle Tim willen Jesse wel asiel verlenen
Iets met roze koeken.quote:
Die snappen echt niet dat het eigenlijk om hen is, omdat Mike en Sjon nu met hun omgaan en omdat Jeff en Jessie groen zien van jaloezie dat ze niet meer zo bij Sjon en Mike betrokken zijn.....quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:08 schreef Toweler het volgende:
Jessie en jeff ruzie?
Zoiets vaags zegt tim
Dat komt omdat ze geen aannames doen hè, ze vragen het zich gewoon Oprecht af, hoe ze hun mede Utopianen kunnen helpenquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:11 schreef Harrison het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet in de gaten dat die twee zo chagrijnig zijn omdat het zo goed gaat met de broeders. Ze denken dat het een echtelijke ruzie is.
Dat komt omdat Jeffry net niet eerlijk tegen ze was over waarom ze zo chagrijnig zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze geen aannames doen hè, ze vragen het zich gewoon Oprecht af, hoe ze hun mede Utopianen kunnen helpen
Ja, het is ook van de zotte waarom die twee zich zo gedragen......tot jankes toe....quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
En Jessie wilde Tim ook niet zeggen waar het over ging.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jeffry net niet eerlijk tegen ze was over waarom ze zo chagrijnig zijn.
Schavuiten zijn het! Afgeslagen hulp niet herkennen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Jessie wilde Tim ook niet zeggen waar het over ging.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet er ook geen meter Öbstler in serveren hè !
Moet hij daarover eerlijk zijn tegen mensen die keihard in zijn smoel liegen over van alles en nog wat. En vanmorgen nog zo schijnheilig met hem aan het praten waren. Wel nadat ze bij de febo waren geweest dat dan weer wel .quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jeffry net niet eerlijk tegen ze was over waarom ze zo chagrijnig zijn.
maar wel de hele dag zeiken over tim en joaquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Waarom zou ze aan de personen die ze verafschuwd op dit moment moeten zeggen wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:15 schreef krabje het volgende:
[..]
maar wel de hele dag zeiken over tim en joaen het dan hebben over dat anderen schijnheilig zijn
![]()
![]()
Nog hoog ingeschat hoorquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
Tim en joa zijn net twee brugklassers met hun domme gelul
[..]
Je moet er ook geen meter Öbstler in serveren hè !
quote:
Maak je niet druk, ik zei alleen maar hoe het komtquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet hij daarover eerlijk zijn tegen mensen die keihard in zijn smoel liegen over van alles en nog wat. En vanmorgen nog zo schijnheilig met hem aan het praten waren. Wel nadat ze bij de febo waren geweest dat dan weer wel .
Ne hoeft niks uit te leggen kan wel zeggen dat hij niets van schijnheilige aan wil pakken.....quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet hij daarover eerlijk zijn tegen mensen die keihard in zijn smoel liegen over van alles en nog wat. En vanmorgen nog zo schijnheilig met hem aan het praten waren. Wel nadat ze bij de febo waren geweest dat dan weer wel .
sneu wijfquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:17 schreef Harrison het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik zei alleen maar hoe het komt
Brugklassers zouden zich schamen voor dit achterbakse gedragquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
Tim en joa zijn net twee brugklassers met hun domme gelul
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Mijn vrienden niet valselijk beschuldigen vuntje.
Ik bedacht me net, het stikt hier van de Jessies en Jeffry's.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:18 schreef krabje het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk die jongens krijgen zelf de cos over de zeik,ikhoudervan
Joa ging ze voeren en er lag nog een hele lading.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik bedacht me net, het stikt hier van de Jessies en Jeffry's.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brugklassers zouden zich schamen voor dit achterbakse gedrag
Als je het door hebt is het skitterend.quote:
John en Mikequote:Op dinsdag 11 september 2018 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even een COS gewetensvraagje....
Niemand is heilig daar... iedereen heeft wel wat gedaan.. of nog.. whatever.
Wie zijn nu degene met een uitgestoken hand? Die iets willen maken van het moment waar ze NU zijn?
is ook zo,de rest zeikt en zeurt alleen maarquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie zijn nu degene met een uitgestoken hand? Die iets willen maken van het moment waar ze NU zijn?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je het door hebt is het skitterend.
Ik zou het haar ook niet aanraden, omdat het zwaar infantiel gedrag van haar is en ze zichzelf er onsterfelijk belachelijk mee maakt. Maar het zou wel misverstanden voorkomen, bijvoorbeeld dat ze nu aan haar gaan aanbieden om een nachtje in de yurt te komen logeren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom zou ze aan de personen die ze verafschuwd op dit moment moeten zeggen wat er aan de hand is.
Het is of aannames accepteren... of uitleg geven.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom zou ze aan andere uitleg verschuldigd zijn over haar en Jeffrey
Antwoord van niets.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:21 schreef krabje het volgende:
[..]
is ook zo,de rest zeikt en zeurt alleen maar
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:18 schreef krabje het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk die jongens krijgen zelf de cos over de zeik,ikhoudervan
Mja ik weet het niet, vond het hok van sjon mooier geloof ik...quote:
Ja, verbaas me erover maar ja.....de twee die ik eingelijk vanaf het begin niet mocht....dacht ook dat kan geen dag duren maar vooralsnog petje af......de twee enige die het kunnen hebben dar er meer vooruit willen zonder op hun kont te zitten afwachten en mokken.quote:
Dit dus!quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is of aannames accepteren... of uitleg geven.
Zeker in zo'n klein wereldje.
Ik prefereer de uitleg, anders kom je als groep nergens.
Tja, weekje voor de stemmingen hè.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, verbaas me erover maar ja.....de twee die ik eingelijk vanaf het begin niet mocht....dacht ook dat kan geen dag duren maar vooralsnog petje af......de twee enige die het kunnen hebben dar er meer vooruit willen zonder op hun kont te zitten afwachten en mokken.
Ik ook! Ik vind ze zowaar leuk met de broeders!quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, verbaas me erover maar ja.....de twee die ik eingelijk vanaf het begin niet mocht....dacht ook dat kan geen dag duren maar vooralsnog petje af......de twee enige die het kunnen hebben dar er meer vooruit willen zonder op hun kont te zitten afwachten en mokken.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:24 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik ook! Ik vind ze zowaar leuk met de broeders!
ja zei ik van de week al,johnyboy en maaikie hebben lang niet zoveel lol gehad tot die 2 erbij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:24 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik ook! Ik vind ze zowaar leuk met de broeders!
Ik ben die 24/7 negativiteit helemaal zat daar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:26 schreef krabje het volgende:
[..]
ja zei ik van de week al,johnyboy en maaikie hebben lang niet zoveel lol gehad tot die 2 erbij zijn gekomen.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben die 24/7 negativiteit helemaal zat daar.
Af en toe een fittie , Nice!
Een paar moeten eerst keihard op hun bek gaan en breken om te kunnen groeien; ik help mee
Nutteloos stelletjes geleuter... Opzouten
Maar beetje humor en plezier... wat opbouwen en zelf genieten... TOP!
Omdat ze van zichzelf zeggen dat ze zo eerlijk en puur zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom zou ze aan de personen die ze verafschuwd op dit moment moeten zeggen wat er aan de hand is.
En vergeet niet dat één zin bij hem 3x zoveel letters heeft als bij anderen mensen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Uitgeput van de date met Hiske, arme jongen heeft nog nooit zoveel en lang gepraat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |