Hij kwam niet erg slim over nee.quote:Op maandag 24 september 2018 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een roodharige sukkeldie met die comedienne.
Dat was een slippertje, voor de rest was ze vrolijk en lief.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Meh. Ze noemde de brunette ook een zeester in bed. Goede binnenkomer
Ze heeft wel handige uitsprakenquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Meh. Ze noemde de brunette ook een zeester in bed. Goede binnenkomer
Ik val niet op pittige kapsels (tenzij Emma Watson), dus ik vond ze bij voorbaat al niets.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een slippertje, voor de rest was ze vrolijk en lief.
Een kort baardje zoals je nu veel ziet oke, maar dit is gewoon lelijk en vies.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:08 schreef marcodej het volgende:
Dit is meest lelijke baard die ik ook gezien heb.
Vragen of het wel echte nagels zijn, geen Duitse willen, ze was een zeester. Slippertje?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een slippertje, voor de rest was ze vrolijk en lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop