al veel eerder, eerste zin al dacht ik hoorquote:Op maandag 17 september 2018 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei iets wat haar niet beviel, iets met de jacht. Toen zag je haar afknappen.
Ja, het ging heel snel.quote:Op maandag 17 september 2018 20:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
al veel eerder, eerste zin al dacht ik hoor
Toen hij begon over yoga zag je haar afknappen.quote:Op maandag 17 september 2018 20:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
al veel eerder, eerste zin al dacht ik hoor
Wat werd er gezegd dan? Had ik even gemist.quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Die opmerkingen over die schoenen...
Type jongen waar ik wel een avondje mee zou gaan stappen.
Meisje Metselaar heeft een keer of tien gezegd hoe lelijk ze zijn schoenen vond.quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd dan? Had ik even gemist.
Die opmerking over zijn leeftijd raakte hem echt.quote:Op woensdag 19 september 2018 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zie dat de man de vrouw afwijst, een blonde barbie-vrouw zelfs
Zekerquote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef pvdplanet het volgende:
Waitress Cici is ook niet verkeerd
De directheid had ze nog wel "you're what you eat, don't feel offended"quote:
En de ander werkt op de Ambulance in normale leven. Respectquote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef pvdplanet het volgende:
Waitress Cici is ook niet verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop