beetje eetpatroon vandaag:quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:08 schreef Cue_ het volgende:
Zou eerder naar je eet en drinkpatroon kijken, dan naar je slaappatroon
Boterhammen zeker witbrood, spaghetti zeker ook gewoon tarwe. Chocopasta gelijk schrappen. De rest is wel ok.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje eetpatroon vandaag:
5u30: boterhammen met chocoladepasta en glas melk bij opstaan (5u)
9:00 2 boterhammen met vleesbeleg (kan ham zijn, kippenvleesbrood) en 2 glazen water
12:00 groot bord spaghetti
15:00: yoghurt + banaan
ik eet altijd bruin, spaghetti is wel witquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:18 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Boterhammen zeker witbrood, spaghetti zeker ook gewoon tarwe. Chocopasta gelijk schrappen. De rest is wel ok.
Zeldenquote:
Ok. Maar eet je dat iedere dag? Die spaghetti dus.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik eet altijd bruin, spaghetti is wel wit
Natuurlijk niet, meestal zijn het ook boterhammen met vleesbeleg ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:28 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ok. Maar eet je dat iedere dag? Die spaghetti dus.
Zou ik maar gaan doen dan. Zoek op internet eens wat op qua dieet voor mensen die moe worden overdag (dan is je bloedsuikerspiegel dus laag).quote:
Bruinbrood is gewoon gekleurd witbrood he, je moet volkoren hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik eet altijd bruin, spaghetti is wel wit
Maar jij leeft toch vooral op bier?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:33 schreef Geerd het volgende:
Je werkt in een fabriek? Die draaien vaak 24/7..kun je geen nachtdiensten draaien ? Misschien bevalt dat veel beter?
Als ik voor 1000/1200 op ben zit ik om 1600 al te vechten tegen de slaap...
Lekker toch ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij leeft toch vooral op bier?
En na 15.00 uur? Niets meer?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje eetpatroon vandaag:
5u30: boterhammen met chocoladepasta en glas melk bij opstaan (5u)
9:00 2 boterhammen met vleesbeleg (kan ham zijn, kippenvleesbrood) en 2 glazen water
12:00 groot bord spaghetti
15:00: yoghurt + banaan
Om 18u eet ik gewoon warm (als ik dat over de middag nog niet gedaan heb)quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En na 15.00 uur? Niets meer?
Daarbij heb ik als ik thuis ben na 't werk en ik eet gelijk, ook gewoon een dip.
Bij fysiek werk zou ik het avondeten als ontbijt gaan nemen, dan heb je die energie het meeste nodig. In de avond heb je er niets meer aan en dan zit je lichaam lekker vol brandstof waar je dus niets mee doet. Of nou ja, huishouden dus zoals je zegt, want na die warme maaltijd is er ineens niets meer aan de hand en heb je wel fut. Snap je? Die heb je op je werk nodig.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Om 18u eet ik gewoon warm (als ik dat over de middag nog niet gedaan heb)
verbetertquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dag FOK!kerjes.
Ik heb een vraag waar ik mee worstel..
Ik verricht handenarbeid in een fabriek: werk uren zijn van 6:00 tot 15:00 met driekwartier pauze naar keuze.
Telkens tussen 15 uur en 18 uur ben ik altijd heel erg moe.
- vechten tegen de slaap
futloos zijn en nergens zin in te doen
Na 18:00 verbeterd dit wonderbaarlijk en doe ik huishoudelijke taken enzo
.
Mijn slaap patroon is als volgt:
Ik ga steeds slapen tussen 22u45 en 23u15. En ik sta steeds op tussen 5u en 5u20 . Dat is 6 à 7 uur slaap. Veel te weinig natuurlijk een normaal mens heeft immers 8 uur slaap nodig en daarom zou ik in theorie al van 21:00 -21:30 moeten gaan slapen. Wat voor mij te vroeg is, je wilt toch iets hebben aan je avond?
Hoe pakken jullie dat aan?En hoe vermijd ik zo min mogelijk een dip? niet iedereen slaapt toch keurig 8 uurtjes?
verbetertquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dag FOK!kerjes.
Ik heb een vraag waar ik mee worstel..
Ik verricht handenarbeid in een fabriek: werk uren zijn van 6:00 tot 15:00 met driekwartier pauze naar keuze.
Telkens tussen 15 uur en 18 uur ben ik altijd heel erg moe.
- vechten tegen de slaap
futloos zijn en nergens zin in te doen
Na 18:00 verbeterd dit wonderbaarlijk en doe ik huishoudelijke taken enzo
.
Mijn slaap patroon is als volgt:
Ik ga steeds slapen tussen 22u45 en 23u15. En ik sta steeds op tussen 5u en 5u20 . Dat is 6 à 7 uur slaap. Veel te weinig natuurlijk een normaal mens heeft immers 8 uur slaap nodig en daarom zou ik in theorie al van 21:00 -21:30 moeten gaan slapen. Wat voor mij te vroeg is, je wilt toch iets hebben aan je avond?
Hoe pakken jullie dat aan?En hoe vermijd ik zo min mogelijk een dip? niet iedereen slaapt toch keurig 8 uurtjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |