Thee of espresso voor jou?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben nog 230 posts te gaan, voldoende tijd om thee te zetten
Schijnt de zon daar ook? Hier is het echt lekker.quote:
Heb je je eten nou al gemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar ook? Hier is het echt lekker.
Nou, doe nu maar kano's ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal wel even thee zetten en een schaal koekjes erbij. Stroopwafels ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel niet zo warm zijn als daarquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar ook? Hier is het echt lekker.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Zo genoeg thee en koekjes voor iedereenMergpijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Ik zou jou eens een mergpijp laten proevenquote:
Brabant is het meestal warmer de rest van NL.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal wel niet zo warm zijn als daar
Die uitgemergelde pijp van jou?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou jij eens een mergpijp laten proeven
Ga je me dwingen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou jou eens een mergpijp laten proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |