abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:10:37 #151
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181895152
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want als je als man eigenlijk een vrouw wilt zijn dan is het type man dat vrouwen willen ook echt doorslaggevend.

Al even afgezien van het feit dat er sowieso tig verschillende types mannen en vrouwen zijn, en het gros prima een partner weet te vinden.

Dat degenen bij wie dat niet lukt op een type vallen dat anders is dan "de omgebouwde man" doet er niet toe.
Laat hem. Hij doet niet anders dan topics afstruinen waar hij zich weer kan opwinden over dingen die hij niet kan begrijpen. :') 24/7 boos die jongen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:11:33 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181895158
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:06 schreef T-D het volgende:

[..]

Ik heb niks te maken met wat een ander met zijn lijf doet maar dat wil niet zeggen dat ik het normaal vind. Of is iets ergens van vinden ook al verboden tegenwoordig?
Met je "daar moet je het mee doen" bemoei je je daar wel mee, en geef je niet alleen een waardeoordeel, maar stel je in feite zelfs dat een man geen jurk zou mogen dragen, maar dat een werkelijke transitie geen optie zou mogen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:12:47 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181895170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Laat hem. Hij doet niet anders dan topics afstruinen waar hij zich weer kan opwinden over dingen die hij niet kan begrijpen. :') 24/7 boos die jongen.
:D

Kan hij geen vrouw krijgen ofzo?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:13:12 #154
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181895175
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:07 schreef T-D het volgende:

[..]

Waarom wel?
Omdat je daar zin in hebt misschien? Omdat je je er lekker in voelt? Omdat het comfortabel is? Omdat je het mooi vindt? Omdat het gezond is?
Nu doen mannen in onze cultuur het bovenal niet omdat andere mensen er een nergens op gestoelde mening over hebben.

Mannen hebben eeuwenlang jurken gedragen of iets dat er op leek. Een jurk of rok is ook beter voor je klokkenspel.
pi_181895227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Laat hem. Hij doet niet anders dan topics afstruinen waar hij zich weer kan opwinden over dingen die hij niet kan begrijpen. :') 24/7 boos die jongen.
Jij moet echt eens je kamertje uitkomen en eens leren wat boos is! :D

Of ben je zo snel van je apropos als iemand je tegenspreekt? Ga je dan huilen?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181895237
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D

Kan hij geen vrouw krijgen ofzo?
Al 14 jaar getrouwd mevrouw. Met een mooie, vrouwelijke vrouw O+
Wel een stoere, maar toch vrouwelijk. Zie je, het kan dus wel.

En zij zou me gelijk de deur uittrappen als ik opeens als Chantal met een jurk door het leven zou willen gaan. En terecht.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181895238
Het polariseert hier een beetje. Laat iedereen gewoon lekker doen waar hij zin in heeft. Ben alleen zelf geen voorstander van risicovolle operaties die veel geld kosten waar nut en noodzaak voor zover mij bekend niet van is bewezen. Verder: ga je goddelijke gang maar.
pi_181895287
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Waarom zou je geen jurk kunnen dragen als je een piemel hebt?
Het kan best. Je wordt toch ook niet strafrechtelijk vervolgd of zo?

Ik zeg alleen dat ik het er niet uit vind zien. En nee, ik ga je geen Chantal noemen als je met je baard rondloopt. Net zoals ik een hond geen kat ga noemen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181895294
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

In de woestijn doen ze niet anders.
Op de Noordpool lopen ze in bontjassen. Is het handig de woenstijnkleding op de noordpool te dragen en vice versa?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:26:09 #160
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181895296
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met je "daar moet je het mee doen" bemoei je je daar wel mee, en geef je niet alleen een waardeoordeel, maar stel je in feite zelfs dat een man geen jurk zou mogen dragen, maar dat een werkelijke transitie geen optie zou mogen zijn.
Hm ja. Dat dus ook. Als je man bent en je wilt een jurk dragen, wordt dat niet geaccepteerd, want jurken zijn voor vrouwen. Besluit je dan om deze en andere genderkwesties een vrouw te worden, wordt dat evenmin geaccepteerd.
Het zou voor veel transen zoveel makkelijker zijn als er wat losser werd gedacht over gender. Ik ga er vanuit dat veel transen zonder echte transitie kunnen leven als er niet zo rigide over gender werd gedacht. Maar aangezien de goegemeente al niet in staat is gender los van geslacht te zien (en dit alleen maar erger lijkt te worden) zal dit nog vele doden kosten (na een peperduur transitietraject).
Hetgeen hand in hand gaat met de feminisering van de vrouw, die steeds meer wordt gedwongen vrouwelijk, zorgzaam en onderdanig te zijn. Alsof er nooit een emancipatiebeweging was. We wonen in "jaren 1930 woningen" en de denkbeelden hebben zich daar kennelijk aan aangepast (ook politiek maar dat zijn andere topics).
pi_181895304
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Omdat je daar zin in hebt misschien? Omdat je je er lekker in voelt? Omdat het comfortabel is? Omdat je het mooi vindt? Omdat het gezond is?
Nu doen mannen in onze cultuur het bovenal niet omdat andere mensen er een nergens op gestoelde mening over hebben.

Mannen hebben eeuwenlang jurken gedragen of iets dat er op leek. Een jurk of rok is ook beter voor je klokkenspel.
Het ziet er gewoon niet uit.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:27:09 #162
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181895312
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:26 schreef T-D het volgende:

[..]

Het ziet er gewoon niet uit.
Tja, niet iedereen is zo'n fashionboy als jij natuurlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:27:19 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181895316
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Al 14 jaar getrouwd mevrouw. Met een mooie, vrouwelijke vrouw O+
Wel een stoere, maar toch vrouwelijk. Zie je, het kan dus wel.

En zij zou me gelijk de deur uittrappen als ik opeens als Chantal met een jurk door het leven zou willen gaan. En terecht.
Wat boeit het dan als een ander niet aan jouw schoonheidseisen (of die van je vrouw) voldoet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:28:13 #164
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181895328
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat boeit het dan als een ander niet aan jouw schoonheidseisen (of die van je vrouw) voldoet?
Hij moet wel blijven bewijzen dat hij toch echt een man is, hij voelt zich kennelijk nogal bedreigd in zijn man zijn door één of andere transgender ergens in het land _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181895337
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat boeit het dan als een ander niet aan jouw schoonheidseisen (of die van je vrouw) voldoet?
Het boeit niet. Maar ga niet van mij verwachten dat ik een vent met mevrouw aanspreek. Verder doe je maar wat je wilt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181895368
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hij moet wel blijven bewijzen dat hij toch echt een man is, hij voelt zich kennelijk nogal bedreigd in zijn man zijn door één of andere transgender ergens in het land _O-
Tja hij doet dus niks anders dan een transgender doet, die zijn met niks anders bezig dan bewijzen dat ze echt man of vrouw zijn.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:33:39 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181895390
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:26 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hm ja. Dat dus ook. Als je man bent en je wilt een jurk dragen, wordt dat niet geaccepteerd, want jurken zijn voor vrouwen. Besluit je dan om deze en andere genderkwesties een vrouw te worden, wordt dat evenmin geaccepteerd.
Het zou voor veel transen zoveel makkelijker zijn als er wat losser werd gedacht over gender. Ik ga er vanuit dat veel transen zonder echte transitie kunnen leven als er niet zo rigide over gender werd gedacht. Maar aangezien de goegemeente al niet in staat is gender los van geslacht te zien (en dit alleen maar erger lijkt te worden) zal dit nog vele doden kosten (na een peperduur transitietraject).
Hetgeen hand in hand gaat met de feminisering van de vrouw, die steeds meer wordt gedwongen vrouwelijk, zorgzaam en onderdanig te zijn. Alsof er nooit een emancipatiebeweging was. We wonen in "jaren 1930 woningen" en de denkbeelden hebben zich daar kennelijk aan aangepast (ook politiek maar dat zijn andere topics).
Degenen die zich werkelijk een jaren 30 woning kunnen permitteren (zoals bedoeld in het interbellum, niet die arbeidershuisjes waarvan je er 2 moet kopen om een beetje normaal woonoppervlak te hebben) hebben er juist de minste moeite mee, maar een huis van 800K kopen op 1 inkomen is dan ook niet meer te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:39:13 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181895461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het boeit niet. Maar ga niet van mij verwachten dat ik een vent met mevrouw aanspreek. Verder doe je maar wat je wilt.
99 van de 100 keer is het helemaal niet nodig om er meneer of mevrouw bij te zeggen, en als jij dat bewust wel gaat doen en daarbij de term gebruikt waarvan jij denkt dat die correct zou zijn, dan ben je dus waarschijnlijk bewust aan het beledigen, en in sommige gevallen zul je zelfs domme fouten maken omdat iemand toch niet zo omgebouwd is als jij denkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181895493
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:26 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hm ja. Dat dus ook. Als je man bent en je wilt een jurk dragen, wordt dat niet geaccepteerd, want jurken zijn voor vrouwen. Besluit je dan om deze en andere genderkwesties een vrouw te worden, wordt dat evenmin geaccepteerd.
Het zou voor veel transen zoveel makkelijker zijn als er wat losser werd gedacht over gender. Ik ga er vanuit dat veel transen zonder echte transitie kunnen leven als er niet zo rigide over gender werd gedacht. Maar aangezien de goegemeente al niet in staat is gender los van geslacht te zien (en dit alleen maar erger lijkt te worden) zal dit nog vele doden kosten (na een peperduur transitietraject).
Hetgeen hand in hand gaat met de feminisering van de vrouw, die steeds meer wordt gedwongen vrouwelijk, zorgzaam en onderdanig te zijn. Alsof er nooit een emancipatiebeweging was. We wonen in "jaren 1930 woningen" en de denkbeelden hebben zich daar kennelijk aan aangepast (ook politiek maar dat zijn andere topics).
Hoezo wordt dat niet geaccepteerd als mannen in jurken rondlopen? Natuurlijk zijn er mensen die daar niet mee om kunnen gaan, maar er zijn ook zat mensen die het echt geen ene donder uitmaakt hoor.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:41:44 #170
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181895495
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Degenen die zich werkelijk een jaren 30 woning kunnen permitteren (zoals bedoeld in het interbellum, niet die arbeidershuisjes waarvan je er 2 moet kopen om een beetje normaal woonoppervlak te hebben) hebben er juist de minste moeite mee, maar een huis van 800K kopen op 1 inkomen is dan ook niet meer te doen.
Ik bedoel meer de mode. Materieel qua stijl en verder qua denken alles naar 100 jaar terug.
En dat in combinatie met veel minder respect voor het onafhankelijke individu.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:43:30 #171
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181895512
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoezo wordt dat niet geaccepteerd als mannen in jurken rondlopen? Natuurlijk zijn er mensen die daar niet mee om kunnen gaan, maar er zijn ook zat mensen die het echt geen ene donder uitmaakt hoor.
Niet op FOK! blijkbaar en voldoende om transgenders met enige regelmaat de dood in te jagen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:44:26 #172
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181895522
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:31 schreef T-D het volgende:

[..]

Tja hij doet dus niks anders dan een transgender doet, die zijn met niks anders bezig dan bewijzen dat ze echt man of vrouw zijn.
Zie hier anders niet de transgenders die zich opwinden over man of vrouw zijn.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:48:10 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181895565
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik bedoel meer de mode. Materieel qua stijl en verder qua denken alles naar 100 jaar terug.
En dat in combinatie met veel minder respect voor het onafhankelijke individu.
Maar dat probleem zit dus niet in de categorie die zich werkelijk een interbellumwoning kunnen permitteren.
Het zijn vooral de wannabees die daar last van hebben, en die het aan inzicht ontbreekt daar de juiste dingen uit te halen.
En vanwege dat ontbrekende inzicht ook nooit in een interbellumwoning terecht zullen komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:57:49 #174
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181895724
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dat probleem zit dus niet in de categorie die zich werkelijk een interbellumwoning kunnen permitteren.
Het zijn vooral de wannabees die daar last van hebben, en die het aan inzicht ontbreekt daar de juiste dingen uit te halen.
En vanwege dat ontbrekende inzicht ook nooit in een interbellumwoning terecht zullen komen.
Ik geloof er niks van dat mensen met geld wat dat betreft ruimdenkender zijn. Dat zijn ook de mensen die kapitalen uitgeven om hun vrouw tot na hun vijftigste eruit te laten zien als een huppelkutje van 23 - of in elk geval een poging doen. En die hun dochters overspoelen met roze Disneyshit. Ook daar moeten de vrouwen terug in hun hok.
De auto op de oprit onderstreept de masculiniteit van de kostwinner, want je zou eens in een Fiat Panda naar je zakelijke relaties moeten rijden.
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:02:23 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181895792
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:57 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat mensen met geld wat dat betreft ruimdenkender zijn. Dat zijn ook de mensen die kapitalen uitgeven om hun vrouw tot na hun vijftigste eruit te laten zien als een huppelkutje van 23 - of in elk geval een poging doen. En die hun dochters overspoelen met roze Disneyshit. Ook daar moeten de vrouwen terug in hun hok.
De auto op de oprit onderstreept de masculiniteit van de kostwinner, want je zou eens in een Fiat Panda naar je zakelijke relaties moeten rijden.
Mwah, ik denk dat als je in zo'n wijk gaat kijken, je erg weinig van die botoxteefjes ziet, dat is toch een ander slag.
En wat er op de oprit staat is over het algemeen ook niet heel spannend, hoewel er soms idd wel een Tesla tussen de oude Volvo's staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')