Leuk! Behalve dat FC Utrecht gedeelte danquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn kinderen, mijn werk (ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg), voetbal (FC Utrecht), koken, tekenen (al dan niet op de computer), slap lullen..![]()
En jij?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Leuk! Behalve dat FC Utrecht gedeelte dangrapje!
Nice! Ik had een Golden Retriever, Bruno.. maar die is nu bij mijn exquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een weimaraner en een ruwhaar teckel.
Ik word eigenlijk vrolijk van heel veel dingen, maar het leukst is nog wel dat ik van mijn hobby mijn werk heb mogen makenquote:
Ooh super tof!quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk vrolijk van heel veel dingen, maar het leukst is nog wel dat ik van mijn hobby mijn werk heb mogen maken![]()
Werk bij een bordspeluitgever
oh en Ajax!
Geen gedeelde voogdijquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nice! Ik had een Golden Retriever, Bruno.. maar die is nu bij mijn ex![]()
De hond iets leren, Boor en ik doen behendigheid. Voor gehoorzaamheid heeft hij zijn gevorderden diploma.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk. Trainen als de hond iets leren, of zelf trainen met de hond.
Behendigheid, leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hond iets leren, Boor en ik doen behendigheid. Voor gehoorzaamheid heeft hij zijn gevorderden diploma.
Al vraag ik me soms wel af hoe.
Nee, was lastig met afstand helaas.. maar gezien mijn beste vriend de broer is van mijn ex (ja ja) zie ik hem nog wel af en toequote:
Als dat voor jullie werkt, prima toch.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, was lastig met afstand helaas.. maar gezien mijn beste vriend de broer is van mijn ex (ja ja) zie ik hem nog wel af en toe
Ja, precies.. het is nou eenmaal niet andersquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dat voor jullie werkt, prima toch.
Ow... Gelukkig heb je nog wel contact...quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, was lastig met afstand helaas.. maar gezien mijn beste vriend de broer is van mijn ex (ja ja) zie ik hem nog wel af en toe
Koeneloenquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Hier oud en getrouwd en kinderen , ICT, Fokken, eten en drinken
Happy life.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Hier oud en getrouwd en kinderen , ICT, Fokken, eten en drinken
jazeker, doe niet veel meer vanavond, ff niksen. Alles OK daar?quote:
Ja, lekker filmpje opgezet, biertje erbij. Niks meer doen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker, doe niet veel meer vanavond, ff niksen. Alles OK daar?
quote:
Heul niet! Beste film ooit!quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wut, da's toch zo'n budget C movie?
Pics nodig om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen..quote:Op woensdag 12 september 2018 23:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Ok.. jullie kunnen mij vast helpen!
Ik zit met een dilemma![]()
Haar laten zitten en langzaamaan mijn haren zien verdwijnen... of haar eraf scheren en voortaan als kale (gemillimeterd) door het leven gaan...![]()
Staan er wel een paar in mijn fobo volgens mijquote:Op woensdag 12 september 2018 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Pics nodig om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen..
quote:Op woensdag 12 september 2018 23:05 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Staan er wel een paar in mijn fobo volgens mij
hmm ik weet het niet... Heb het vroeger wel al eens zo gehad, maar dat is al wel een tijdje geledenquote:Op woensdag 12 september 2018 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]Gemillimeterd staat jou wel
Wat langer laten groeien, en dwars kammen om de plekken te verbergenquote:Op woensdag 12 september 2018 23:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Ok.. jullie kunnen mij vast helpen!
Ik zit met een dilemma![]()
Haar laten zitten en langzaamaan mijn haren zien verdwijnen... of haar eraf scheren en voortaan als kale (gemillimeterd) door het leven gaan...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2018 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat langer laten groeien, en dwars kammen om de plekken te verbergen
quote:Op donderdag 13 september 2018 23:10 schreef madam-april het volgende:
[..]Levensredder en moordenaar
maar het is waarquote:Op donderdag 13 september 2018 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben hilarisch, vind je ook niet?
allemaal eigenlijk welquote:Op donderdag 13 september 2018 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat ik hilarisch ben of dat jij een levensredder en een moordenaar bent?
Koeeeeeeeeeeen!~quote:
Met jou best hoor.quote:
En garde!quote:
You talk the talk but do you walk the walk?quote:Op donderdag 13 september 2018 23:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van mij verlies je het..dat kan koeneloen wel bevestigen
Ikke wel 😏quote:Op donderdag 13 september 2018 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
You talk the talk but do you walk the walk?
Weet iedereen hetquote:Op vrijdag 14 september 2018 08:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Je in de groepsapp willen ziekmelden..... Hoe serieus moet ik die nemen?
Nou ja als ik het serieus neem moet ik er nu naar toequote:Op vrijdag 14 september 2018 08:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet iedereen hetMisschien een fruitmand lospeuteren
Better safe then sorryquote:Op vrijdag 14 september 2018 08:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja als ik het serieus neem moet ik er nu naar toe
Nja je begrijpt toch dat als je echt ziek bent dat je dan gaat bellen... En niet een berichtje in de groepsapp gooit in de hoop dat iemand reageert..... Het is ook gewoon maar 1 bericht...quote:
Het is een truc om je daar te krijgenquote:Op vrijdag 14 september 2018 08:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja je begrijpt toch dat als je echt ziek bent dat je dan gaat bellen... En niet een berichtje in de groepsapp gooit in de hoop dat iemand reageert..... Het is ook gewoon maar 1 bericht...
Ik ga er maar naar toe![]()
Niemand weet dat jij het bericht hebt gezien, ik zou wachten tot het belletjequote:Op vrijdag 14 september 2018 08:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja je begrijpt toch dat als je echt ziek bent dat je dan gaat bellen... En niet een berichtje in de groepsapp gooit in de hoop dat iemand reageert..... Het is ook gewoon maar 1 bericht...
Ik ga er maar naar toe![]()
Eensquote:Op vrijdag 14 september 2018 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand weet dat jij het bericht heb gezien, ik zou wachten tot het belletje
Mja daar mijn vrije dag :pquote:Op vrijdag 14 september 2018 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand weet dat jij het bericht hebt gezien, ik zou wachten tot het belletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |