kieksequote:Op maandag 10 september 2018 22:12 schreef Samzz het volgende:
Goeie ninja-edit weer.
Haha. Ik ga serie kijken en dan slapen.
Wel raar van je dat je jezelf niet mooi vindt naakt.quote:Op maandag 10 september 2018 22:12 schreef Samzz het volgende:
Goeie ninja-edit weer.
Haha. Ik ga serie..... kijken en dan heerlijk slapen.
Dat snap ik.quote:Op maandag 10 september 2018 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij was ook niet de enige die er niet humor van inzag.
Ga jij ff heel snel terug naar je plek.quote:
Dit is al 15 jaar mijn plek.quote:Op maandag 10 september 2018 22:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ga jij ff heel snel terug naar je plek.
Recalcitrant ook nog.quote:
Ja kappen nou, dat vestje was al genoeg om mij uit te dagen.quote:
hahahaha jij met je vestjequote:Op maandag 10 september 2018 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja kappen nou, dat vestje was al genoeg om mij uit te dagen.
quote:Op maandag 10 september 2018 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja kappen nou, dat vestje was al genoeg om mij uit te dagen.
Was wel een heel mooi vestje.quote:
Heb het al zo'n 100x gerepareerd omdat het echt mijn lievelingsvestje isquote:
Ze is een stukquote:
Nouja mijn koffie drink ik altijd netjes op.... Bij Madam zou ik toch een stuk onzorgvuldiger te werk gaan.... Zou me wel proberen in te houden zodat ik het netjes doe maar of dat zou lukken?quote:
Gedraag jij je eensquote:Op maandag 10 september 2018 22:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja mijn koffie drink ik altijd netjes op.... Bij Madam zou ik toch een stuk onzorgvuldiger te werk gaan.... Zou me wel proberen in te houden zodat ik het netjes doe maar of dat zou lukken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2018 22:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja mijn koffie drink ik altijd netjes op.... Bij Madam zou ik toch een stuk onzorgvuldiger te werk gaan.... Zou me wel proberen in te houden zodat ik het netjes doe maar of dat zou lukken?
[ afbeelding ]
het is een gavequote:Op maandag 10 september 2018 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last van hè?!
quote:Op maandag 10 september 2018 23:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens goed in
quote:Op maandag 10 september 2018 20:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Noem je Yasmin nou gekNatuurlijk, zitten er normale mensen op FOK! in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee tot die conclusie waren we gister ook al gekomenquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, zitten er normale mensen op FOK! in dan?
Nah.quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, zitten er normale mensen op FOK! in dan?
Heb het verder niet gelezen, volgens mij in slaap gevallen op de bankquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee tot die conclusie waren we gister ook al gekomen
Haha kan gebeurenquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb het verder niet gelezen, volgens mij in slaap gevallen op de bank
Ik denk dat hij wel wat voor de spelersgroep kan betekenen. Hij heeft een overwicht wat hard nodig is bij deze groep.quote:
Haha ja klopt, twee zelfsquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahaha je hebt een gek kind
deze is ook lang vrijwel dood geweestquote:
I knowquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Via het datingtopic
Te veel slowchat daar, dus is deze weer uit het stof gehaald
haha, sow...quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I knowik postte hier vorige maand een keer, laatste post daarvoor was een jaar oud
ow dan zit je in R&P goedquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
haha, sow...
Ik moet wel toegeven dat ik meer een leecher ben hoor, heerlijk die verhalen van anderen![]()
Relativeert altijd weer lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
haha, sow...
Ik moet wel toegeven dat ik meer een leecher ben hoor, heerlijk die verhalen van anderen![]()
woh da's best lang inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Je moet wat als je na 9 jaar relatie ineens alleen thuis zit elke avond
Zou een topic openen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Je moet wat als je na 9 jaar relatie ineens alleen thuis zit elke avond
Welkomquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
haha, sow...
Juk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:50 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
hahah ik zit al in het datingtopic
Och gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
hoezo denk je dat over jezelf?
Haha, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:51 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
dank u, dank u!
Even een voorstelrondje?![]()
Jurken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Nouja, gezien het een best wel anoniem forum is, wordt dat wel een uitdaging
Dus lekker algemeen, waar worden jullie nou vrolijk van?
Muziek, dansen, zon, dieren, chocolade.......quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:07 schreef Themeparktommy het volgende:
En een prima lente en winterquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:10 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan heb je een lekkere zomer gehad!
Dieren en chocolade en muziek maken mij ook blij.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Muziek, dansen, zon, dieren, chocolade.......
Perfect he.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dieren en chocolade en muziek maken mij ook blij.
Mijn kinderen, mijn werk (ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg), voetbal (FC Utrecht), koken, tekenen (al dan niet op de computer), slap lullen..quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Omgquote:
Dat is mij iets te.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |