Kom nou, licht is voor pussy'squote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:55 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Haha gaaf!
Uhm nee, niet precies dit... Maar het lijkt er wel op. Mijn project (zit trouwens nog steeds in m'n hoofd om daar ooit mee verder te gaan) ging puur over laminar waterflow in combinatie met licht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! Maareh... "te weinig"?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:18 schreef Volvoman het volgende:
Gaaf hoor, zo zie je maar weer dat je nooit te weinig gereedschap kunt hebben![]()
Haha ja, dat krijg je als de werkbank meestal vol ligt hequote:Komt ook mooi van pas als werkbank, die zaagtafel
quote:
Thanks manne!quote:
Klopt, dat is (vooral) het sjieke eraan vind ik.quote:Ook vet als het zometeen allemaal werkt zoals je in gedachte hebt.
Kan ik me voorstellen. Ik heb in de gauwigheid ook niet alles verteld...quote:Het enige wat ik alleen denk is, wat moet je er mee![]()
Oh, zo ben ik normaal ook hoor. Maar ik vind dit gewoon zo vet dat ik daar wel de energie voor heb. Dat ding besturen met een Xbox360 controller en dan op vrienden schieten... Daar krijg je vanzelf energie vanquote:Wel knap dat je de energie hebt om dit zo tot in detail te maken. Als ik er na zoveel werk achter was gekomen dat de verhoudingen nergens op leken en ik alles voor niks had gedaan had ik alles van me af geflikkerd en er nooit meer wat mee gedaan
Thanks!quote:
Precies ook mijn gedachte!quote:Dit is toch precies waar je voor thuis zo'n 3d printer en een freesbank voor koopt, echt tof gemaakt.
Haha, ik kan me er nog vaag iets van herinneren jaquote:Ik vond de Portal sentry guns altijd ook wel tof, maar dan moet hij wel robuust genoeg zijn om om te kunnen duwen zodat hij met een gyro sensor oid kan reageren en 'ouch' en 'why do you hurt me' kan roepen
Thanks!!quote:
Zie hierboven, er zit iets in de pijplijnquote:Al eerder gedacht om voor een bedrijf echte wapens te gaan maken?![]()
Je design is echt super vet gedaan!
Hehe, dan begint die teveel op een grote spin te lijken, en daar ben ik toevallig geen fan van.quote:Ik bedenk me nu ineens dat ding uit Toy Story.
Als je de Sentry laat lopen is dat natuurlijk ook gaaf
Jep, dat zit er al op. Dat is de autonome-modus waarin die zelf (bewegende) targets zoekt!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:04 schreef akatar het volgende:
ontzettend gaaf, komt er ook een "auto tracking" systeem op?
dat hij iets volgt?
Ik moest hem effe opzoeken. Ook wel een vet dingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:32 schreef akatar het volgende:
Ik neem aan dat je een ed209 in de tuin van je nieuwe huis zet?
quote:
Thanks!!quote:En wat een geweldig project ben je weer aan het doen!
Haha, hijs liev hequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:44 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn nieuwe ballenschieter
quote:
Ik heb wel speciaal voor dit (soort dingen) een nieuw Youtube-account aangemaakt, dus ik wil er wel iets meer mee gaan doenquote:Dat je nog niet je eigen Tested (Atmozed?) youtube/platform bent begonnen joh..
Nou, ik ben hier dus al vanaf begin februari mee bezig... En het is nog niet klaar, dus eigenlijk hier en daar een beetje tussendoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:31 schreef Metalfreak het volgende:
Ondanks al dat geklus heb jij serieus nog tijd over voor zo'n funprojecten?Waar haal je de tijd vandaan?
quote:
Ik zou het leuk vinden als dat zo was, maar bij dit project zit het volgens mij toch iets andersquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:50 schreef -Richard- het volgende:
Ongelooflijk man, je weet mij en vast vele anderen elke keer weer te verbazen. Waanzinnig!
Dit! En een volger die wel altijd erg jaloers is op wat je kunt en maakt!quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:28 schreef RB42 het volgende:
Ik geef toe dat ik inderdaad niet van wapens houd. Maar de manier waarop je dit bedenkt, ontwerpt en bouwt vind ik weer impressive
Dus kudos.
Oh en je enthousiasme straalt er weer van af en dat vind ik altijd zo tof aan jouw posts.
Af en toe reageer ik eens, maar vast lurker van dit topicquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:20 schreef Atmoz het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zou het leuk vinden als dat zo was, maar bij dit project zit het volgens mij toch iets andersRuim 1500 kijkers en maar 11 reacties
Ook veel mensen die normaal altijd lekker meeposten blijven weg...
Komt 't omdat het teveel met wapens te maken heeft? Of vind men het toch niet zo sjiek als ik het zelf vind?
Ik denk dat de meeste mensen in hun handjes knijpen als er 11 reacties per 1500 views bijkomenquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:20 schreef Atmoz het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zou het leuk vinden als dat zo was, maar bij dit project zit het volgens mij toch iets andersRuim 1500 kijkers en maar 11 reacties
Ook veel mensen die normaal altijd lekker meeposten blijven weg...
Komt 't omdat het teveel met wapens te maken heeft? Of vind men het toch niet zo sjiek als ik het zelf vind?
Thanksquote:
Ik zal proberen om binnenkort toch nog even wat actiefilmpjes te maken in de staat zoals die tot nu toe is. Er zullen dan een aantal dingen nog niet (goed) werken, maar dat so be itquote:Kan niet wachten om hem in actie te zien
Laat ik voorop stellen dat ik ALLES wat met echte wapens, oorlog, terror, schietpartijen, etc... natuurlijk ook ABSOLUUT niet cool vind. Heb moge hopelijk duidelijk zijn dat ik een (vrijquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:28 schreef RB42 het volgende:
Ik geef toe dat ik inderdaad niet van wapens houd.
Thanksquote:Maar de manier waarop je dit bedenkt, ontwerpt en bouwt vind ik weer impressive
Dus kudos.
Oh en je enthousiasme straalt er weer van af en dat vind ik altijd zo tof aan jouw posts.
Haha, topquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:47 schreef Me_dusa het volgende:
Onderwerp is totaal geen probleem. Ben een lurker
quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:57 schreef mrien het volgende:
Dit! En een volger die wel altijd erg jaloers is op wat je kunt en maakt!
Dankjewel, ben ik volledig met je eensquote:
Dankjewel. Klopt, ik kan d'r bijna al m'n creativiteit in kwijtquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:07 schreef Seven. het volgende:
Gaaf ding hoor! Kan me voorstellen dat je je daar helemaal op kunt uitleven
Dankjewel voor je reactie en complimentquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:09 schreef Miniem het volgende:
Af en toe reageer ik eens, maar vast lurker van dit topic![]()
Blijf het altijd knap vinden wat je kan en altijd weer verzint.
Hmzzz, ik denk dat je gelijk hebt! M'n webhost schoot echter FLINK omhoog met de stats... Maar de lurk/post-ratio (heet dat zo?quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:33 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen in hun handjes knijpen als er 11 reacties per 1500 views bijkomen. Vorderingen met je huis en boot zullen mogelijk meer aanspreken.
Goed! Alleen een beetje druk de laatste tijd... Dus al 2 weken niet daar geweest. Wordt dus weer hoog tijd. Heb laatst een nieuw toilet ervoor gekocht. De oude was kapot en super smerig. Het nieuwe toilet werkt met een elektrische pomp en vermaler, dus das wel heel relax naar de wc gaan straksquote:Hoe is het met je boot trouwens?
quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:00 schreef Geckoo het volgende:
Zeg Atmoz, je hebt nog geen kinderen, wil je mij soms adopteren? Ben al zindelijk
Hahahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:00 schreef Geckoo het volgende:
Zeg Atmoz, je hebt nog geen kinderen, wil je mij soms adopteren? Ben al zindelijk
Jazeker, dat valt prima te combinerenquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:40 schreef Peejtur het volgende:
Ziet jouw vriendin/vrouw jou nog wel eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |