Vanuit zijn bed.....quote:Op maandag 10 september 2018 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Ger wil zich ontwikkelen en wil niet alleen stress
Hij wil meer de media kant op
Hij wil Utopia meer naar buiten brengen
Door wie?quote:Op maandag 10 september 2018 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ger is echt goed omgelult ga stuk hier
gister door de twee broedersquote:
quote:
Oke, niet mee gekregen de afgelopen dagen super weinig gekekenquote:Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gister door de twee broeders
geef hem geen ongelijkquote:Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Mike is klaar, hij gaat wel en stopt ook met de notulen dat is zonde van zijn schriffie
juist en zeker de opmerking omdat ger geen geld meer heeft dat hij daarom 1 pot wil.quote:Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mike heeft wel degelijk gelijk
nee, dat heeft ie niet.quote:Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mike heeft wel degelijk gelijk
dat helpt toch ook nietquote:Op maandag 10 september 2018 10:15 schreef UtoStreamer het volgende:
niemand die z'n muil tegen mike open trekt dat ie eens normaal moet leren vergaderen
510 geloof ik Tim en Joa.quote:Op maandag 10 september 2018 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
550 ongeveer op de bank...
ja duh meeste zit in de broekzakken
Ik heb er geen moeite meequote:Op maandag 10 september 2018 10:18 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Tering niet te volgen die chaotische fries.
quote:Op maandag 10 september 2018 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
streamlock thnx febo omdat er gesjoemelt wordt he
quote:Op maandag 10 september 2018 10:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha ik wel. Uhh uhh uhhh. En dan haak ik af.
nee febo wil het gesjoemel verdoezelenquote:Op maandag 10 september 2018 10:20 schreef Mylene het volgende:
Ik vraag me, zou de Febo nou zeggen dat het slappe hap is en dat ze overnieuw moet beginnen?
vreselijk tochquote:Op maandag 10 september 2018 10:18 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Zou moeten investeren in een logopedie behandeling..quote:Op maandag 10 september 2018 10:18 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Zwart geld en creatieve boekhoudtechnieken zat daar.quote:Op maandag 10 september 2018 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
streamlock thnx febo omdat er gesjoemelt wordt he
Dat is gratis via febo, die wondervijverquote:Op maandag 10 september 2018 10:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gratis water uit de vijver halen
En beveiliging... Dus dat kan nog wel even duren dus en zullen we nooit meer iets van horenquote:Op maandag 10 september 2018 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Rekeningen van artiesten moeten nog binnen komen
Water kost ongeveer 80 cent per 1000 liter. Ik snap ze niet helemaal.quote:Op maandag 10 september 2018 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze willen weer water uit de vijver gaan gebruiken om water te sparen
500 euro aan water....... hoe kan dat in een maand
En dat gezicht dat ze er bij trok... Terwijl ze zelf geen cent verdientquote:Op maandag 10 september 2018 10:23 schreef Silves het volgende:
Manon niet wijzen..dit gaat om Shel en Ger..
quote:Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef Charmian het volgende:
shel is weer ruzie aan het zoeken met mnon
Ik zeg: deurwaarder erop af en afsluiten die stroomquote:
quote:Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
30 okt markt, ze proberen 500 tot 1000 kraamhouders te krijgen
Echt, dat ze dat denkenquote:Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze krijgen met de markt helaas denk meer man binnen dan bij een evenement. De intree is lagerquote:
quote:Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
30 sept dacht ikquote:Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Sterker nog, die trien heeft pas 10 euro betaald aan haar onderkomen?!quote:Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat gezicht dat ze er bij trok... Terwijl ze zelf geen cent verdient
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 10 september 2018 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgen met de markt helaas denk meer man binnen dan bij een evenement. De intree is lager
quote:Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Sterker nog, die trien heeft pas 10 euro betaald aan haar onderkomen?!
Beide foute aannames.. markt 30 sept en 500-1000 bezoekers.quote:Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik verstond echt 30 0kt want dacht gelijk he das de verjaardag van mijn kleindochterquote:
¤10 voor die marktquote:Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef Silves het volgende:
10 euro per persoon..gezellig met de hele familie komen, ben je 40,50 60 euro kwijt, en dan nog eten en kopen..dit wilde A3, ben benieuwd of dit nog doorgaat?..
Ze heeft nog iets van 75 voor MissKrab investering liggen waar ze niets mee doet ...quote:Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Sterker nog, die trien heeft pas 10 euro betaald aan haar onderkomen?!
Max 2 uur, langer mogen kintjess nietquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sint maarten top idee wel van Sanne
Brenda is gevraagd of zij het een probleem vond als de dag na haar feest een markt komtquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verstond echt 30 0kt want dacht gelijk he das de verjaardag van mijn kleindochter
Maar goed ik ga het zien
Je hebt gelijk en het was geen aanname had inderdaad bezoekers moeten zijn en ik verstond echt 30 oktquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beide foute aannames.. markt 30 sept en 500-1000 bezoekers.
doe mij disturbed dan maarquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik zit ook nog te bedenken welke artiesten ik op mijn verjaardag wil..
ik denk u2 ofzo
alleen hollandse meuk dusquote:
Nee heeft een goed punt. waarom zon bende makenquote:
Terechtquote:Op maandag 10 september 2018 10:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Of mensen nog even de confetti willen opruimen
quote:Op maandag 10 september 2018 10:35 schreef Silves het volgende:
Sanne de rooster maken..nr 1 was je poes en trek een schone slip aan..
quote:Op maandag 10 september 2018 10:35 schreef Silves het volgende:
Sanne de rooster maken..nr 1 was je poes en trek een schone slip aan..
ik verstond mallemolenquote:Op maandag 10 september 2018 10:36 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Het zit al best ver in de mangelmode
nee zo van als een ander het niet doet doe ik ook niks hahahahahaquote:Op maandag 10 september 2018 10:34 schreef Zeyina het volgende:
Jessie: Ik vind het ook een beetje jammer. Komt bezoek voor Jeffry en overal liggen bierblikjes
Echt he. Allemaal commentaar en niemand die ook maar iets zelf doet
En voor de afwas enzoquote:Op maandag 10 september 2018 10:37 schreef Hagenesie het volgende:
Ze kunnen beter ipv zakgeld geld geven voor schoonmaken.
Die is wanhopig met zijn inhammen aan het bedekken.quote:Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit heeft echt een dom kapsel zeg
Stilletje op de achtergrond zeggen: Dat GA ik niet doen. Bij de opmerking dat de confetti bij het huisje opgeruimd moest wordenquote:Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Hahahahaha Brandon heeft niks. Waarvoor is die gast daar eigenlijk?
Als je niets kunt, meldt je aan voor uto2quote:Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef Zeyina het volgende:
Sanne gaat vandaag bellen wat het ontwerp van de kalender gaat worden![]()
Als het 'correct' gaat nog niks, want die man zei bel maar in september en we gaan dan eens dingen bekijken.
Sanne denkt nu dus dat het al bijna klaar ligt
Shelly is nu bezig met haar lampenkap, op dat hoofd en knippen maar,ipv de bloempot..quote:Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit heeft echt een dom kapsel zeg
Vreselijk mens, hoorde haar net in een filmpje, tegen iedereen zegt ze de manier van communiceren staat mij niet aan. Hoor wat ze zelf doet, misselijk wijf is hetquote:Op maandag 10 september 2018 10:40 schreef krabje het volgende:
is het de website van manon?wat een walgelijk vies wijf is die manon toch![]()
bepaald manon wie er op de website mee mag helpen,hoe ze doet tegen gerrit![]()
Echt, dat wijf is van de commode afgevallen vroeger of over een hindernis gestruikeldquote:Op maandag 10 september 2018 10:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit wil social media bij gaan houde
de website
Manso ; ik wil dat niet
je bent afgewezen
Ik vermoed beide, wat een maf wijf.quote:Op maandag 10 september 2018 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Echt, dat wijf is van de commode afgevallen vroeger of over een hindernis gestruikeld
Steek naar Manonquote:Op maandag 10 september 2018 10:43 schreef krabje het volgende:
mooi van ger om a3 te bedanken voor miss crepe hahahahaha
quote:Op maandag 10 september 2018 10:43 schreef krabje het volgende:
en terecht ze greep goed inquote:
Voor nu team Gerritquote:Op maandag 10 september 2018 10:43 schreef krabje het volgende:
Durft ze maar bij een enkeling, de schijtlijsterquote:Op maandag 10 september 2018 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en terecht ze greep goed in
ja, eeuwig zonde, vind het een aardig persoon, maar een verschrikkelijke lambalquote:Op maandag 10 september 2018 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit heeft zich goed buitenspel gezet daar met zijn keuzes en acties
met de kaart erop voor het verdwalen of gps meequote:Op maandag 10 september 2018 10:46 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Foldermolentje. Hahahahaha toeristische atractie Utopia.
quote:Op maandag 10 september 2018 10:46 schreef Jian het volgende:
Als ze nou eens echt gaan werken als een BV dan is het zo dat er een aantal bestuurders zijn en die beslissen uiteindelijk en dus heeft medewerker Manon geen klote te vertellen
Het leukste is dat ger door iedereen aangespoord moet worden,,anders is het weer bed in en eten..opgever is het! bij deze had Mike gelijk..maar oke mss heeft hij een peper in zijn reet vandaag, en gaat schenen schoppen..wel naar zijn taak confettie opruimen..quote:
Kunnen ze elkaar gelijk een oor aannaaien.quote:Op maandag 10 september 2018 10:49 schreef Charmian het volgende:
naald en draad is toch ook een optie?
met dr pruillipquote:Op maandag 10 september 2018 10:49 schreef Silves het volgende:
Goeie Jefke...Geef die Diva niet haar zin.
doen ze alquote:Op maandag 10 september 2018 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar gelijk een oor aannaaien.
quote:Op maandag 10 september 2018 10:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft hem wel eergisteren in handen gehad
[ afbeelding ]
Gerrit doet helemaal niks, hij hoeft alleen niet aangespoord te worden in bed.quote:Op maandag 10 september 2018 10:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het leukste is dat ger door iedereen aangespoord moet worden,,anders is het weer bed in en eten..opgever is het! bij deze had Mike gelijk..maar oke mss heeft hij een peper in zijn reet vandaag, en gaat schenen schoppen..wel naar zijn taak confettie opruimen..
quote:Op maandag 10 september 2018 10:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Gerrit doet helemaal niks, hij hoeft alleen niet aangespoord te worden in bed.
Dus hij mag weg.
Slapen kan hij thuis doen, en hij mag Shelly meenemen.
Een vies stel bij elkaar.
Shelly was boos om de rommel vanmorgen maar heeft geen schaamte om midden tussen iedereen te gaan liggen rampetampen met Gerrit.
Ik zou zeggen laat naar je kijken gek.
Zit waarschijnlijk nog in de afwaston die ze altijd leeggooien in zo'n put op het terrein.quote:
Die kunnen natuurlijk hun eigen bestek en bord meenemenquote:Op maandag 10 september 2018 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kapotte borden bestek overal over het terrein. komen twee nieuwe inwoners?
Ja en ze keek alsof ze dacht: oh verder heeft niemand het gezien dus ik hou mijn mond wel.quote:Op maandag 10 september 2018 10:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft hem wel eergisteren in handen gehad
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2018 10:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Gerrit doet helemaal niks, hij hoeft alleen niet aangespoord te worden in bed.
Dus hij mag weg.
Slapen kan hij thuis doen, en hij mag Shelly meenemen.
Een vies stel bij elkaar.
Shelly was boos om de rommel vanmorgen maar heeft geen schaamte om midden tussen iedereen te gaan liggen rampetampen met Gerrit.
Ik zou zeggen laat naar je kijken gek.
oh op die manierquote:Op maandag 10 september 2018 10:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk nog in de afwaston die ze altijd leeggooien in zo'n put op het terrein.
Ik heb het over haar toon, niet over de inhoudquote:Op maandag 10 september 2018 10:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Groot gelijk, geen geld geen boodschappen.
Je kan inderdaad ook beter rozen en een paard laten komenquote:Op maandag 10 september 2018 10:58 schreef Zeyina het volgende:
Feta en couscous is te duur aldus Jessie.
Ze heeft wortelen en aardappelen besteld en gehakt
Brenda valt Jessie bij: Misschien lust ik dat wel niet eens![]()
Maar zo is het toch ook? Als je in de buitenwereld in de winkel staat en je hebt geen geld krijg je ook niets.quote:
quote:Op maandag 10 september 2018 10:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Als ze nou gewoon zegt dat "vetta"onvindbaar was bij de jumbo 😜
Ze beslist alles zonder enig overleg, en heeft een houding van ja dat recht heb ikquote:Op maandag 10 september 2018 10:58 schreef Bramenstruik het volgende:
ik at nog liever niets, dan dat ik afhankelijk zou zijn van zo een Jessie
quote:Op maandag 10 september 2018 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook beter rozen en een paard laten komenIs veel goedkoper.
quote:Op maandag 10 september 2018 10:59 schreef Silves het volgende:
Hiske weer haar sjaal voor de mond, nogmaals, dit was Hiske haar idee..fittie ontwijkend mens.
quote:Op maandag 10 september 2018 11:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
tis wel een prima start van de week
Zegt het liefje van mr finance. Onbeperkt toegang tot de pot. Zij zorgt wel voor zichzelf.quote:Op maandag 10 september 2018 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar zo is het toch ook? Als je in de buitenwereld in de winkel staat en je hebt geen geld krijg je ook niets.
Vreemde aannamequote:Op maandag 10 september 2018 11:01 schreef Jemoederniet het volgende:
A3 kan het nog steeds niet hebben dat sjel met ger ligt te wippen.
Zou Hiske nu die datum goed hebben. Het was namelijk 19 sept.quote:Op maandag 10 september 2018 11:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
20 sept 17uur
GrienPies
zakkevullers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2018 11:04 schreef chufi het volgende:
vetta schrijf je zoAls ze niet weten hoe ze het schrijven, dan kunnen ze het toch ook googelen? Doe ik ook weleens als ik twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op maandag 10 september 2018 11:04 schreef chufi het volgende:
vetta schrijf je zoDat wisten twee dames gisteren niet. Ze vroegen hoe je dat moest spellen. VETTA kwam eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Nee.quote:Op maandag 10 september 2018 11:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hij heeft gewoon gelijk
De mens is ook een omnivoorquote:Op maandag 10 september 2018 11:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ach komop zeg, "we zijn planteneters" zegt Shel tegen Aad.
Er werd heel vroeger toch al op dieren gejaagd. Bij mijn weten zijn wij omnivoren.
quote:Op maandag 10 september 2018 11:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alleen gelijk als hij evenveel groente eet als een normale portie.quote:Op maandag 10 september 2018 11:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2018 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske speelt weer de vermoorde onschuld met een hoop lawaai.
Kill haar Cris !
Westland de slimstequote:Op maandag 10 september 2018 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze niet weten hoe ze het schrijven, dan kunnen ze het toch ook googelen? Doe ik ook weleens als ik twijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |