abonnement Unibet Coolblue
pi_181818580
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik doe mijn best en zal mijn 'blijde' boodschap overal ter wereld preken. Van Schin op Geul tot Noumea!
Ik begin donderdag in Egypte ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:22:20 #52
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181818617
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vlucht vrijdag naar Noorwegen. Ik zal ze daar wel even vertellen dat pensionado's nog 90 jaar elke dag warm moeten douchen.
Vertel ze liever geen (klein)kinderen meer te krijgen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181818669
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Vertel ze liever geen (klein)kinderen meer te krijgen.
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:06 schreef Fogel het volgende:
Je hoort het. :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:25:23 #54
45833 crew  Fogel
pi_181818684
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vlucht vrijdag naar Noorwegen. Ik zal ze daar wel even vertellen dat pensionado's nog 90 jaar elke dag warm moeten douchen.
Ik vlucht donderdag Noorwegen uit.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_181818712
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik vlucht donderdag Noorwegen uit.
Met of zonder kinderen en/of pensionado's?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181818755
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik vlucht donderdag Noorwegen uit.
Zou ik ook doen als ik wist dat spijkerbroek onderweg was.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:29:38 #57
45833 crew  Fogel
pi_181818772
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met of zonder kinderen en/of pensionado's?
Zonder kinderen, met 27 anderen, waaronder een paar pensionados (zelfs letterlijk want ze hebben huizen in Spanje en overwinteren daar :D)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_181818801
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zonder kinderen, met 27 anderen, waaronder een paar pensionados (zelfs letterlijk want ze hebben huizen in Spanje en overwinteren daar :D)
^O^
De ouders van de vrouw van mijn broer overwinteren ook in Spanje en komen dan terugvluchten naar Nederland voor de verjaardag van mijn broer (in januari) :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181818884
Ik wacht nu op een topic over waterverspilling :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:37:01 #60
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181818915
Daarom probeer ik ook elk jaar naar verre tropische oorden te vluchten. Lekker overwinteren in warmte. Als die opwarming van de aarde nou eens opschiet, hoef ik ook niet meer zo ver te vliegen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181818931
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Daarom probeer ik ook elk jaar naar verre tropische oorden te vluchten. Lekker overwinteren in warmte. Als die opwarming van de aarde nou eens opschiet, hoef ik ook niet meer zo ver te vliegen.
Je kan de opwarming helpen door vaker te vliegen. Gratis tip.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:39:08 #62
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181818965
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wacht nu op een topic over waterverspilling :7
Waterverspilling? De aarde is een gesloten circuit. Komt geen water bij, gaat geen water van af. Alleen de manier van opslag kan nog wel eens een beetje verschillen. Als die kappen nou eens smelten door de opwarming, komt er ook meer water vrij voor de droge gebieden. Win-win.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181818975
Hazelnootpasta eten helpt ook
CUL / Test hazelnootpasta
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:40:22 #64
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181818993
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan de opwarming helpen door vaker te vliegen. Gratis tip.
Hoe verder je vliegt, hoe meer tussenstops. Vaker opstijgen dus.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:41:33 #65
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181819019
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hazelnootpasta eten helpt ook
CUL / Test hazelnootpasta
Mits die hazelnoten en cacaobonen van ver moeten worden ingevlogen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181819038
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Mits die hazelnoten en cacaobonen van ver moeten worden ingevlogen.
Dat helpt. Maar volgens TS maak je er ook kinderen mee dood. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:43:28 #67
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181819047
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat helpt. Maar volgens TS maak je er ook kinderen mee dood. :Y
Uitstekend. Win win voor het milieu.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181819242
En dan te bedenken dat dat meisje van 7 over 15 jaar eigenlijk niet echt meer weet wat ze nu echt heeft gezien in die landen. Dus moet ze die 36 landen weer opnieuw gaan bezoeken.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 17:04:41 #69
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181819374
Nu we toch oplossingsgericht denken:
Is Jos B al ingevlogen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 10 september 2018 @ 17:30:33 #70
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181819911
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Eens!

Als we daar nou eens allemaal mee stoppen, moet je eens zien hoe snel de natuur zich dan herstelt.
Helemaal mee eens. De wereld zou er een stuk vrolijker uitzien zonder de mens :Y
"Hoka Hey!"
pi_181821042
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2018 17:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu we toch oplossingsgericht denken:
Is Jos B al ingevlogen?
:D :D :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 14:06:10 #72
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181836937
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 13:14 schreef Loekie1 het volgende:
Is reizen een vlucht? vind ik wel leuk gevonden.
Tevreden over de discussie die hier ontstaan is?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181839160
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Tevreden over de discussie die hier ontstaan is?
Ik vraag me af hoe het in de toekomst moet. De vliegtuigen zijn niet aan te slepen:

De sector profiteert ervan dat er wereldwijd steeds meer gevlogen wordt. Omdat nieuwe toestellen zuiniger en efficiënter zijn dan relatief oude, blijven gerenommeerde maatschappijen hun vloot niet alleen uitbreiden maar ook vervangen. Daarnaast kopen (nieuwe) maatschappijen uit onder meer Azië veel vliegtuigen, om zo de sterk groeiende vraag in dat werelddeel te bedienen. Zo sleepte Boeing eind juni nog orders ter waarde van omgerekend ruim 12 miljard euro binnen in India en Vietnam. Airbus daarentegen heeft weer een streepje voor in China waar concurrent Boeing duurder is geworden door de handelsoorlog tussen de VS en het Aziatische land. Een van de miljardendeals die Airbus gisteren bekendmaakte was met het Chinese Sichuan Airlines.

Ieder goed nieuws heeft echter ook altijd een schaduwzijde. Een bomvol orderboek kan zorgen voor productieproblemen en daaropvolgend boetes vanwege het te laat leveren van nieuwe kisten. Voor Airbus gelden die problemen al: het lukt het bedrijf niet alle bestelde vliegtuigen op tijd bij de klant te krijgen. Hierdoor moest bijvoorbeeld de Deense maatschappij Primera Air vluchten cancelen. Ook British Airways wacht nog op toestellen van het gloednieuwe type A320neo. De reden: een van de toeleveranciers waar Airbus mee werkt maakt te weinig motoren, en zonder dat essentiële onderdeel kan Airbus niet leveren.
https://www.trouw.nl/home(...)n-dan-ooit~a02990b3/
pi_181839237
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Tevreden over de discussie die hier ontstaan is?
Mooi antwoord op je vraag, hè?

Eén zinnetje ("ik vraag me af hoe dat in de toekomst moet"), en vervolgens een copypasta.

Effin' briljant.
pi_181839285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe het in de toekomst moet. De vliegtuigen zijn niet aan te slepen:

De sector profiteert ervan dat er wereldwijd steeds meer gevlogen wordt. Omdat nieuwe toestellen zuiniger en efficiënter zijn dan relatief oude, blijven gerenommeerde maatschappijen hun vloot niet alleen uitbreiden maar ook vervangen. Daarnaast kopen (nieuwe) maatschappijen uit onder meer Azië veel vliegtuigen, om zo de sterk groeiende vraag in dat werelddeel te bedienen. Zo sleepte Boeing eind juni nog orders ter waarde van omgerekend ruim 12 miljard euro binnen in India en Vietnam. Airbus daarentegen heeft weer een streepje voor in China waar concurrent Boeing duurder is geworden door de handelsoorlog tussen de VS en het Aziatische land. Een van de miljardendeals die Airbus gisteren bekendmaakte was met het Chinese Sichuan Airlines.

Ieder goed nieuws heeft echter ook altijd een schaduwzijde. Een bomvol orderboek kan zorgen voor productieproblemen en daaropvolgend boetes vanwege het te laat leveren van nieuwe kisten. Voor Airbus gelden die problemen al: het lukt het bedrijf niet alle bestelde vliegtuigen op tijd bij de klant te krijgen. Hierdoor moest bijvoorbeeld de Deense maatschappij Primera Air vluchten cancelen. Ook British Airways wacht nog op toestellen van het gloednieuwe type A320neo. De reden: een van de toeleveranciers waar Airbus mee werkt maakt te weinig motoren, en zonder dat essentiële onderdeel kan Airbus niet leveren.
https://www.trouw.nl/home(...)n-dan-ooit~a02990b3/
Dus eigenlijk bedoel je met dit geciteerde stuk dat reizen prima is maar dat je zorg meer zit in hoe vliegtuigmaatschapijen ervoor kunnen zorgen dat ze aan de vraag voldoen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181839296
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mooi antwoord op je vraag, hè?

Eén zinnetje ("ik vraag me af hoe dat in de toekomst moet"), en vervolgens een copypasta.

Effin' briljant.
En dat, natuurlijk.
Discussie willen maar er zelf totaal geen steek aan bijdragen.... eerder voor verwarring zorgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181839300
Ik meen het. Iedereen wil reizen, het is net als vlees eten. Hetzelfde probleem. Bij vlees kun je nog kweekvlees als oplossing proberen. Maar wat is het alternatief voor het vliegtuig?


En ooit komt er het discussieforum waar elke scheldconnade wordt verwijderd. Heerlijk lijkt me dat.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 16:23:40 #78
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181839320
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mooi antwoord op je vraag, hè?

Eén zinnetje ("ik vraag me af hoe dat in de toekomst moet"), en vervolgens een copypasta.

Effin' briljant.
Ik snap de reden om over de aanleverproblemen in de vliegtuigindustrie te posten ook niet echt. We hebben het over A, B heeft daar zijdelings mee te maken, C op haar beurt weer zijdelings met B, dus laten we in een topic over A posten over C. Dat maakt het wel wat lastig discussiëren. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 16:25:58 #79
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181839359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:22 schreef Loekie1 het volgende:
Ik meen het. Iedereen wil reizen, het is net als vlees eten. Hetzelfde probleem. Bij vlees kun je nog kweekvlees als oplossing proberen. Maar wat is het alternatief voor het vliegtuig?

En ooit komt er het discussieforum waar elke scheldconnade wordt verwijderd. Heerlijk lijkt me dat.
Sorry, waar wordt er gescholden? Dan haal ik dat weg.

Alternatief voor vliegtuig? Trein, auto, boot, conference calls, virtual reality, dat soort zaken?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181839374
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik snap de reden om over de aanleverproblemen in de vliegtuigindustrie te posten ook niet echt. We hebben het over A, B heeft daar zijdelings mee te maken, C op haar beurt weer zijdelings met B, dus laten we in een topic over A posten over C. Dat maakt het wel wat lastig discussiëren. :').
Ik zal het even uitleggen voor de simpele geesten. Niet alleen in Europa, ook in Inda, in China, in Vietnam willen ze meer vliegen. De hele wereld wil graag net zo veel vliegen als wij doen in Europa. Daar is de vergelijking te maken met vleeseten. Bij vleeseten is de discussie allang op gang gekomen, we hebben drie aardbollen nodig om iedereen vlees te laten eten. Bij vliegen komt die discussie maar niet op gang.
Zou jij het ervoor over hebben om minder te gaan vliegen, net zoals je minder vlees kan eten?
pi_181839402
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Sorry, waar wordt er gescholden? Dan haal ik dat weg.

Alternatief voor vliegtuig? Trein, auto, boot, conference calls, virtual reality, dat soort zaken?
En hatelijke opmerkingen. Zo makkelijk vanuit je luie stoel. Ooit komt dat forum er, zonder al dat gekanker op andere forumleden, en het wordt vast een geduchte concurrent van Fok.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 16:31:56 #82
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181839448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:28 schreef Loekie1 het volgende:
En hatelijke opmerkingen. Zo makkelijk vanuit je luie stoel. Ooit komt dat forum er en het wordt een geduchte concurrent van Fok.
Lieverd, ik ben het hele topic doorgegaan en nergens wordt gescholden. Tenzij je jouw opmerking over simpele geesten als schelden wil zien.

Ik zie wel mensen klagen omdat ze jouw openingspost onduidelijk vinden en geen idee hebben waarover je nou wil discussiëren. Je springt van hot naar her met je geposte gedachtengangen en gaat bijna nergens in op reacties van anderen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 16:38:51 #83
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181839546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:26 schreef Loekie1 het volgende:
Ik zal het even uitleggen voor de simpele geesten.
En bedankt.
quote:
Niet alleen in Europa, ook in Inda, in China, in Vietnam willen ze meer vliegen. De hele wereld wil graag net zo veel vliegen als wij doen in Europa. Daar is de vergelijking te maken met vleeseten. Bij vleeseten is de discussie allang op gang gekomen, we hebben drie aardbollen nodig om iedereen vlees te laten eten. Bij vliegen komt die discussie maar niet op gang.
Ok. Heb je wel gelezen waar jouw stukje over aanleverproblemen van airbus over ging? In ieder geval niet over de door jou gevoelde noodzaak om minder te vliegen.
quote:
Zou jij het ervoor over hebben om minder te gaan vliegen, net zoals je minder vlees kan eten?
Omwille van wat? Omwille van het milieu? Nee, dat heb ik er niet voor over. Net zomin als dat ik minder vlees ga eten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181839722
quote:
Omwille van het milieu? Nee, dat heb ik er niet voor over. Net zomin als dat ik minder vlees ga eten.
En vind je dat stoer?
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 16:52:35 #85
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181839805
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:47 schreef Loekie1 het volgende:
En vind je dat stoer?
Nee, ik vind het leuk om andere culturen te bezoeken en voor mijn spieren is het goed om in warmere oorden te verblijven. Dus vlieg ik naar Zuidoost-Azië in de wintermaanden. Dat heeft niks met stoer te maken.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 16:54:05 #86
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181839835
Vind jij dat ik dat recht niet heb?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181839894
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Vind jij dat ik dat recht niet heb?
Je hebt het er niet voor over. Laat je liever de wereld naar zijn mallemoer gaan?
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 16:58:48 #88
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181839925
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef Loekie1 het volgende:
Je hebt het er niet voor over. Laat je liever de wereld naar zijn mallemoer gaan?
Mag ik uit dit 'antwoord' opmaken dat jij dus vindt dat ik het recht niet heb om de wereld over te vliegen? En wat is 'het' dat ik er kennelijk niet voor over heb???
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181840754
Wat is deze?
pi_181841039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je hebt het er niet voor over. Laat je liever de wereld naar zijn mallemoer gaan?
Ah, nu snap ik het.
Jij wil geen discussie. Jij wil mensen die er anders over denken als jij negatief wegzetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181841180
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah, nu snap ik het.
Jij wil geen discussie. Jij wil mensen die er anders over denken als jij negatief wegzetten.
Ga jij toch ergens anders zeiken.
pi_181841212
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:58 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Mag ik uit dit 'antwoord' opmaken dat jij dus vindt dat ik het recht niet heb om de wereld over te vliegen? En wat is 'het' dat ik er kennelijk niet voor over heb???
'Het' is 'dat' en 'dat' verwijst naar het milieu. Dat heb jij er niet voor over. Heb je zelf geschreven hiervoor.
pi_181841391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:26 schreef Loekie1 het volgende:
Zou jij het ervoor over hebben om minder te gaan vliegen, net zoals je minder vlees kan eten?
Dit was je initiële vraag, dus, eingelijk, ja, toch? Dit is waar je over wil discusiëren?

Vlees eten in luxe.
Voor plezier vliegen is luxe.

Het ene luxe is het andere luxe niet. Het plezier kan verschillen. Men kan het ene minderen zonder andere te willen minderen. Zijn dingen die los van elkaar staan. En, het ene doen betekent niet dat je ook automatisch het andere wil/moet doen.

Men kan prima zonnepanelen gebruiken, maar alsnog lang douchen. Omdat men het milieu belangrijk genoeg vindt en zoveel mogelijk groene energie te gebruiken, maar alsnog heel veel plezier halen uit langer onder water staan.

Die vergelijking met vlees gaat mijns inziens dus niet zomaar op.
pi_181841411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:51 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ga jij toch ergens anders zeiken.
Tsk Tsk... schelden is niet netjes :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181841665
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tsk Tsk... schelden is niet netjes :N
Hou er dan ook mee op. En stop met mij te stalken.
pi_181841688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hou er dan ook mee op. En stop met mij te stalken.
Waar scheld ik in dit topic?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:17:27 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181841705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je hebt het er niet voor over. Laat je liever de wereld naar zijn mallemoer gaan?
Laat mensen gewoon vrij.

Ik probeer zelf wel minder te reizen (en vliegen) en vlees te eten, maar ik heb niet zo de behoefte om dat anderen ook te verplichten.

Toevallig wel een vlucht naar Brazilië geboekt en hamburgers gekocht :') .
Huilen dan.
pi_181841780
Pareltje dit. Ik rij in een V10 en eet elke dag vlees, ben ik nu te min om in dit topic te reageren? _O-
pi_181841805
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waar scheld ik in dit topic?
Je voelde je aangesproken, dat zegt genoeg.
pi_181841841
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:24 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je voelde je aangesproken, dat zegt genoeg.
Jij quote hem en zegt hem letterlijk op te houden met schelden. _O-

Knap als je je dan niet aangesproken voelt, terwijl je rechtstreeks wordt aangesproken. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')