Van wat ik begreep bestaat er nu wel een verschil tussen de goede spelers en de gemiddelde spelers.quote:Op vrijdag 9 november 2018 09:40 schreef RickoKun het volgende:
Nu is het ineens allemaal wel weer leuk? Ik dacht dat het een reskin was van bf1?
Hoe bevalt de game tot nu toe?quote:Op zondag 11 november 2018 15:10 schreef julius123 het volgende:
Mijn 10 uur zitten erop, wachten tot donderdag dan maar.
Speelt lekker, ziet er goed uit en de maps vind ik over het algemeen goed.quote:Op zondag 11 november 2018 15:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Hoe bevalt de game tot nu toe?
Ik hoor vrijwel allemaal positieve verhalen.
Leg eens uit?quote:Op maandag 12 november 2018 09:14 schreef WKNVHV het volgende:
Ondanks dat ik het niet eens ben met de wapensetting zoals deze hoort in WW2 games , toch een poging wagen
Je gaat britten/amerikanen met stg44 zien rondrennen en duitsers met een thompson/garand.quote:
De voertuigen zijn wel per land!quote:Op maandag 12 november 2018 16:24 schreef WKNVHV het volgende:
[..]
Je gaat britten/amerikanen met stg44 zien rondrennen en duitsers met een thompson/garand.
in WW2 spellen HOORT het dat ieder team zijn eigen wapens heeft. ---> zie CoD2 etc.
Heheh, herkenbaar. Dan land je weer in een lobby met 22 mensen die zich nog tot 90 moet vullen.quote:Op maandag 12 november 2018 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
De verbinding is trouwens wel een verademing in deze game. Laatste weken black ops 4 gedaan en daar is het elk potje weer maar afwachten wat het wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |