Nee inderdaad. Dat doe ik niet.quote:Op zondag 9 september 2018 23:54 schreef wollah het volgende:
[..]
zelf brouwenniet gewoon halve liters klok van 49 cent klappen
resultaat is het zelfdequote:Op zondag 9 september 2018 23:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat doe ik niet.
Klok klappen
Eigenbrouw > fabrieksmeuk.
Bwoah.quote:
Tja dat geloof ik maar ik werk bij de supermarkt dus neem na werk gelijk boodschappen -met korting- mee naar huis. 0 tijd verlorenquote:Op maandag 10 september 2018 00:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bwoah.
Brouwen is makkelijk.
En goedkoop.
Er gaat alleen veel verloren tijd in zitten.
Tijdens het brouwen doe ik de boodschappen, draai ik 2 wassen en doe wat tuinwerk.
Tegen de tijd dat ik het eten klaar heb, zit het in het gistvat.
Door die verloren tijd te besteden aan nuttige dingen, heb ik m'n tijd 2 keer gebruikt.
quote:Op maandag 10 september 2018 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klokbier is saaie smakeloze bagger
Voor de prijs van een six-pack speciaalbier, heb ik een krat vol.quote:Op maandag 10 september 2018 00:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja dat geloof ik maar ik werk bij de supermarkt dus neem na werk gelijk boodschappen -met korting- mee naar huis. 0 tijd verloren
Snap ik maar ben daar te lui voorquote:Op maandag 10 september 2018 00:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor de prijs van een six-pack speciaalbier, heb ik een krat vol.
Bovendien hoef ik er niet voor naar de winkel en hoef ik er niet mee te sjouwen.
Tijd, geld en moeite uitgespaard en een middag lol gehad.
En beter bier op de koop toe.
Radler is geen bier.quote:Op maandag 10 september 2018 11:42 schreef LanaMyst het volgende:
Budget bier is volgens mij toch wel behoorlijk pauper.
Zo duur is bier nou ook weer niet maar als je het in dusdanige hoeveelheden zuipt dat die paar cent prijsverschil onderaan de streep een groot verschil gaat maken ben je bijvoorbaat al een alcoholist en dus pauper.
Geef mij maar Radler of een Witbiertje
Nee ik vind het ook lekkerder dan die duurdere merken dus daar ligt het niet aan. Ben derhalve geen pauperquote:Op maandag 10 september 2018 11:43 schreef spiritusbus het volgende:
Maar even ts, je drinkt klok omdat het goedkoop is? Dan ben je toch gewoon pauper? Daar is op zich niets mis mee, maar om dan duurdere merken als Amstel en HJ als pauper neer te zetten is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 10 september 2018 11:22 schreef wollah het volgende:
[..]
Snap ik maar ben daar te lui voor
Je moet af en toe ook kapsalon hebben hequote:
Dat is zo. Maar meestal gewoon bestellenquote:Op maandag 10 september 2018 12:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet af en toe ook kapsalon hebben he
Maar speciaalbier is te duur. En dan stug volhouden dat je geen pauper bentquote:Op maandag 10 september 2018 12:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook lekkerder dan die duurdere merken dus daar ligt het niet aan. Ben derhalve geen pauper
Definitie van een pauper is een werkloze tokkie die de hele dag bier drinkt en shag rookt.quote:Op maandag 10 september 2018 13:05 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Maar speciaalbier is te duur. En dan stug volhouden dat je geen pauper bent
Dat is jouw definitie. Ik beschouw iedereen die geen normaal bier kan betalen ook as een pauper.quote:Op maandag 10 september 2018 13:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Definitie van een pauper is een werkloze tokkie die de hele dag bier drinkt en shag rookt.
Komt niet echt in de buurt van mijn levensstijl
kan het wel betalen maar heb het er niet voor over. dat is iets andersquote:Op maandag 10 september 2018 13:13 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie. Ik beschouw iedereen die geen normaal bier kan betalen ook as een pauper.
quote:Op maandag 10 september 2018 13:14 schreef wollah het volgende:
[..]
kan het wel betalen maar heb het er niet voor over. dat is iets anders
quote:
Ik bedoel meer te zeggen: ik geef het liever aan andere dingen uit. elke euro kan je meer 1 keer spendenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |