Gooi het eruitquote:Op zondag 9 september 2018 19:14 schreef Samzz het volgende:
Bweeeehehehe, waarom ben ik zo fucking bipolair vandaag![]()
.
Vanochtend wilde ik niet daten, maar nu is er toch een persoon die ik wel wil daten maar volgens mij heeft ie geen interesse en ik durf t niet te vragen_!
Dit kan ook in het dating topicquote:Op zondag 9 september 2018 19:14 schreef Samzz het volgende:
Bweeeehehehe, waarom ben ik zo fucking bipolair vandaag![]()
.
Vanochtend wilde ik niet daten, maar nu is er toch een persoon die ik wel wil daten maar volgens mij heeft ie geen interesse en ik durf t niet te vragen_!
Nee, ik ben Anale Air. Aangenaam.quote:
Klontjes.quote:Op zondag 9 september 2018 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat hij net ook begon over maagdelijke klontjes rimmen
Ik vind dat hele verhaal maar raar.quote:Op zondag 9 september 2018 19:18 schreef CherryLips het volgende:
"Moeder Howick en Lili dreigde met zelfmoord"
Moeder van het jaar.
Of een McChicken? Of wat ze nog meer hebben.quote:
In haar situatie best slim.quote:Op zondag 9 september 2018 19:18 schreef CherryLips het volgende:
"Moeder Howick en Lili dreigde met zelfmoord"
Moeder van het jaar.
Quarterpounderquote:Op zondag 9 september 2018 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een McChicken? Of wat ze nog meer hebben.
Ze weet toch dat de kneusjes bij ons toch door de knieën gaan.quote:Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In haar situatie best slim.
Die hebben ze toch al eeuwen.quote:Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Hadden ze laatst geen vegaburgers geintroduceerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |