twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 09-09-2018 om 10:14:33om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vermoedelijke opstelling #Oranje Cillessen; Tete, De Ligt, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Propper, F. de Jong; Promes, Depay, Babel.#franedDebuut Frenkie in basis @OnsOranje reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
___________________________________________________________________________twitter:GFFN twitterde op zondag 09-09-2018 om 13:56:37om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Likely France XI vs the Netherlands: Areola - Sidibé, Varane, Umtiti, Mendy - Pogba, Kanté - Mbappé, Griezmann, Matuidi - Giroud. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je reeks makenquote:Op zondag 9 september 2018 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met een beetje geluk verlies je hem met slechts 3-0 of zo.
Tweehonderd eurootjes ingezet op 1-0 voor Frankrijk.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 september 2018 19:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tweehonderd eurootjes ingezet op 1-0 voor Frankrijk.
Ahh, thx. Easy 200 euro dus.quote:Op zondag 9 september 2018 19:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee.
Als Frankrijk met 2 of meer goals verschil wint, win ik ong. 200 eur.
Bij 1 goal verschil krijg ik mijn inzet terug.
Bij gelijk of winst NL, dan verlies ik.
In het slechtste geval inzet terug, lijkt me.quote:
gratis 200 euroquote:Op zondag 9 september 2018 19:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee.
Als Frankrijk met 2 of meer goals verschil wint, win ik ong. 200 eur.
Bij 1 goal verschil krijg ik mijn inzet terug.
Bij gelijk of winst NL, dan verlies ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop