abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182272794
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:38 schreef Yreal het volgende:
Mensen die haten op Ryanair en dan wel transavia vliegen :')
Ik zie daar geen probleem in hoor. Ik vind Transavia een prima airline ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_182273188
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik zie daar geen probleem in hoor. Ik vind Transavia een prima airline ^O^
haha 13 transavia vluchten tegen 2 ryanair dit jaar hier
pi_182273293
Transavia vliegen is de race to the bottom steunen
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:18:43 #54
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_182275236
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

haha 13 transavia vluchten tegen 2 ryanair dit jaar hier
Ik ben begin vorige maand helaas om de tuin geleid, ik had gesolliciteerd als cabin crew member bij Laudamotion maar toen ik het bericht kreeg dat ik op gesprek mocht komen werd Laudamotion overgenomen door Ryanair en namen zij ook dito sollicitanten (waaronder ik) over. Dit is hoe ik de dag ervaarde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen wordt er veel gestaakt binnen het Ryanair en als ‘straf’ worden er personeelsstationeringen gesloten, Eindhoven zit daar ook tussen. Die mensen moeten óf een andere baan zoeken of zij worden per direct elders gestationeerd.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_182275304
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:18 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Ik ben begin vorige maand helaas om de tuin geleid, ik had gesolliciteerd als cabin crew member bij Laudamotion maar toen ik het bericht kreeg dat ik op gesprek mocht komen werd Laudamotion overgenomen door Ryanair en namen zij ook dito sollicitanten (waaronder ik) over. Dit is hoe ik de dag ervaarde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen wordt er veel gestaakt binnen het Ryanair en als ‘straf’ worden er personeelsstationeringen gesloten, Eindhoven zit daar ook tussen. Die mensen moeten óf een andere baan zoeken of zij worden per direct elders gestationeerd.
goed verhaal

Lijkt me wel cool om eens mee te maken.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:35:41 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182275514
quote:

[..]

SPOILER
Basisinkomen zo laag per jaar :? Dat kan toch niet?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:56:01 #57
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_182277926
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Basisinkomen zo laag per jaar :? Dat kan toch niet?
Alle crewleden werken onder Iers cao.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_182287199
Wat zijn de veiligheidsregels vanuit Brussel met Ryanair mbt vloeistoffen? Zijn deze overal gelijk of zijn er ook verschillen?
pi_182287880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 08:07 schreef _The_General_ het volgende:
Wat zijn de veiligheidsregels vanuit Brussel met Ryanair mbt vloeistoffen? Zijn deze overal gelijk of zijn er ook verschillen?
dat is overal gelijk en heeft verder niks met Ryanair te maken.
pi_182289844
afgelopen zaterdag voor half november van eindhoven naar rome geboekt op de vrijdag, terug op maandag. Toen kon ik kiezen om ook bijv donderdag of zaterdag te vertrekken, nu zie ik dat niet meer ertussens taan. En is de heenreis opeens 250 euro.

Net op tijd geweest, zullen ze die van zaterdag en donderdag wel allemaal op vrijdag laten vliegen. Hopelijk wordt er tegen die tijd niet gestaakt....
pi_182291201
quote:

[..]

SPOILER
Dank! Echt schandalige voorwaarden :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 18:45:03 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182298627
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 11:03 schreef planethugo het volgende:
afgelopen zaterdag voor half november van eindhoven naar rome geboekt op de vrijdag, terug op maandag. Toen kon ik kiezen om ook bijv donderdag of zaterdag te vertrekken, nu zie ik dat niet meer ertussens taan. En is de heenreis opeens 250 euro.

Net op tijd geweest, zullen ze die van zaterdag en donderdag wel allemaal op vrijdag laten vliegen. Hopelijk wordt er tegen die tijd niet gestaakt....
Ik ben nu ook eens een keer de pipo, :'). Ik ga begin november op vakantie en zou 11 november terugkomen om 22:30u NL. Nu krijg ik een e-mail dat ik terugkom 's middags 14:25 NL op 10 november. Oftewel: meer dan 24 uur eerder. En ik had al een slaapplek geboekt van 11 op 12 november die ik niet kan omboeken.

>:O Ryanair vraagt me in de e-mail om dit te accepteren door te klikken op een knop. Eronder staat:

"If you do not wish to accept the flight time change to your reservation please contact Ryanair to rearrange your flight: Click here for details on how to contact your local call centre or via email"

Wat moet ik daar dan weer van verwachten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_182298681
You're doomed.

Trein een optie? :?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 18:48:56 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182298715
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
You're doomed.

Trein een optie? :?
Helaas niet. Ben inderdaad doomed, :+. Ik wil best contact met ze opnemen en zeggen 'Ik accepteer de wijziging niet' maar dan wat. Volgens mij is dat meer een wassen neus.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_182298766
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Helaas niet. Ben inderdaad doomed, :+. Ik wil best contact met ze opnemen en zeggen 'Ik accepteer de wijziging niet' maar dan wat. Volgens mij is dat meer een wassen neus.
Dan heb je in ieder geval het recht om af te zien van je vlucht en geld terug, maar of je daarmee geholpen bent hangt af van de alternatieven die je vervolgens hebt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 18:53:03 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182298800
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan heb je in ieder geval het recht om af te zien van je vlucht en geld terug, maar of je daarmee geholpen bent hangt af van de alternatieven die je vervolgens hebt.
Dat vraag ik mij dus af want:

Indien het vluchtschema van een Ryanair-vlucht aanzienlijk wordt gewijzigd (meer dan 3 uur voor of na de oorspronkelijke vertrektijd) en er geen geschikte, alternatieve vlucht voorhanden is, ontvangt u op aanvraag een reistegoed of een restitutie voor de som die u voor de gewijzigde vlucht had betaald. U kunt verder nergens aanspraak op maken.

en ik verwacht dat zij die 10 november zien als alternatief. Maar dan vraag ik me ook weer af waarom ik zo nadrukkelijk op 'accepteren' moet klikken. Eerder wijzigde Ryanair een vlucht van mij en daar hoefde ik dat niet bij.
pi_182299169
Op basis van de site van de consumentenbond lijkt het inderdaad geen recht, al gaan de meeste fatsoenlijke maatschappijen er wel op die manier mee om.
Ik heb zelf twee keer deze situatie gehad (Vueling besloot tot een tussenstop in Barcelona in plaats van een rechtstreekse vlucht naar Sicilië, Jetstar verplaatste de vlucht een aantal uur naar achteren waardoor ons reisschema niet meer haalbaar zou zijn) en toen bood de maatschappij uit zichzelf de optie aan om van de aankoop af te zien.
pi_182299281
quote:
17s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij dus af want:

Indien het vluchtschema van een Ryanair-vlucht aanzienlijk wordt gewijzigd (meer dan 3 uur voor of na de oorspronkelijke vertrektijd) en er geen geschikte, alternatieve vlucht voorhanden is, ontvangt u op aanvraag een reistegoed of een restitutie voor de som die u voor de gewijzigde vlucht had betaald. U kunt verder nergens aanspraak op maken.

en ik verwacht dat zij die 10 november zien als alternatief. Maar dan vraag ik me ook weer af waarom ik zo nadrukkelijk op 'accepteren' moet klikken. Eerder wijzigde Ryanair een vlucht van mij en daar hoefde ik dat niet bij.
Je moet je ook afvragen hoeveel geld het kost om anderhalf uur in de wacht te hangen bij de klantenservice voordat je dat überhaupt aan ze kenbaar kunt maken. Geld, en tijd, en ergernis, en bloeddruk, allemaal van die dingen :)

Het "makkelijkste" is waarschijnlijk gewoon slikken en die eerdere vlucht pakken. Dagdag laatste vakantiedag en dagdag centjes van die overnachting :W Beschouw het als leergeld.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 19:15:54 #69
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182299461
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je moet je ook afvragen hoeveel geld het kost om anderhalf uur in de wacht te hangen bij de klantenservice voordat je dat überhaupt aan ze kenbaar kunt maken. Geld, en tijd, en ergernis, en bloeddruk, allemaal van die dingen :)

Het "makkelijkste" is waarschijnlijk gewoon slikken en die eerdere vlucht pakken. Dagdag laatste vakantiedag en dagdag centjes van die overnachting :W Beschouw het als leergeld.
Ik ga gewoon met ze chatten, :+. De wachttijd is wel heel lang, ook daar, maar fok it. Ik zit toch achter mijn laptop.

Leergeld.. not so much. Ik vlieg al jaren met Ryanair en nooit een probleem gehad. Ook pas de tweede keer dat er ineens wijzigingen zijn in het schema. En die eerste keer ging het om slechts enkele uurtjes.
pi_182299511
Succes, misschien betalen ze wel gewoon terug en is die tekst vooral bedoeld om mensen eerder te laten accepteren uit angst dat het ze veel tijd kost en niets oplevert.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 19:19:08 #71
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182299547
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:17 schreef Kansenjongere het volgende:
Succes, misschien betalen ze wel gewoon terug en is die tekst vooral bedoeld om mensen eerder te laten accepteren uit angst dat het ze veel tijd kost en niets oplevert.
Achja, is ook niet gezegd dat ik (wij) wil(len) annuleren hoor. Maar ik wil toch wel even weten hoe en wat, :+. Thanks!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 20:07:53 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182300744
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:17 schreef Kansenjongere het volgende:
De opties: geld terug voor één of beide vluchten (heen- en/of terugreis) of gratis eerstvolgende vlucht. Of natuurlijk gewoon accepteren.

En deze opties golden volgens de medewerker bij vlucht- en schemawijzigingen van meer dan 2 uur. De website geeft iets anders aan, maar zo zie je maar.
pi_182300769
En geld terug is ook echt het geld terug op je rekening en niet het reistegoed dat op de website staat?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 20:10:40 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182300828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:08 schreef Kansenjongere het volgende:
En geld terug is ook echt het geld terug op je rekening en niet het reistegoed dat op de website staat?
Correct, :+ .
pi_182300871
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Correct, :+ .
Dat is dan weer heel netjes. Goed om te weten.
pi_182300891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze dat gewoon verplicht zijn in zo'n situatie.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 20:14:09 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182300915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vond ik ook meevallen van ze inderdaad.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Nee, zijn ze niet, :). Ziehier:

https://www.euclaim.nl/blog/schemawijzigingen-mag-dit-zomaar
pi_182300977
quote:
17s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vond ik ook meevallen van ze inderdaad.

[..]

Nee, zijn ze niet, :). Ziehier:

https://www.euclaim.nl/blog/schemawijzigingen-mag-dit-zomaar
Er staat dat je je ticket gewoon terugbetaald krijgt bij meer dan twee weken? Louter geen verdere compensatie.

Of ben ik nu blind
pi_182300987
Welke rechten zijn er dan wel als je vlucht meer dan twee weken voor vertrek wordt geannuleerd of gewijzigd?
Je hebt recht op een alternatieve vlucht of teruggave van de ticketprijs.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 20:21:34 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182301072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Welke rechten zijn er dan wel als je vlucht meer dan twee weken voor vertrek wordt geannuleerd of gewijzigd?
Je hebt recht op een alternatieve vlucht of teruggave van de ticketprijs.
In het schema staat duidelijk van niet. Ik ben immers meer dan 2 weken van tevoren op de hoogte gesteld.

SPOILER
Beetje verwarrend wel eigenlijk, nu ik het zo zie :? . Of ik ben achterlijke natuurlijk, :+. Want wat jij zegt staat er inderdaad. Maar ook:

quote:
Wanneer de schemawijziging binnen twee weken voor vertrek wordt doorgegeven ligt het aan de oorspronkelijke vertrek- en aankomsttijden en de uiteindelijke gewijzigde tijden of je recht hebt op een vergoeding. Dit zit zo:

- Ben je meer dan 2 weken voor vertrek geïnformeerd, dan heb je geen recht op een vergoeding
pi_182301083
quote:
17s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

In het schema staat duidelijk van niet. Ik ben immers meer dan 2 weken van tevoren op de hoogte gesteld.

SPOILER
Beetje verwarrend wel eigenlijk, nu ik het zo zie :? . Of ik ben achterlijke natuurlijk, :+. Want wat jij zegt staat er inderdaad. Maar ook:

[..]

Het gaat om compensatie voor gemaakte kosten in dat plaatje.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 20:23:40 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182301122
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Het gaat om compensatie voor gemaakte kosten in dat plaatje.
Ooohhh, :@. Nu voel ik me dom, :').

SPOILER
pi_182301141
Het zou wel wat zijn als vliegmaatschappijen gewoon een vlucht een dag mochten verplaatsen :+
pi_182301192
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook,maar de consumentenbond (zie https://www.consumentenbond.nl/vliegen/vluchttijden-gewijzigd ) is terughoudender, waardoor het op mij meer overkomt als (breed toegepaste) coulance dan een recht.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 20:27:40 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182301207
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het zou wel wat zijn als vliegmaatschappijen gewoon een vlucht een dag mochten verplaatsen :+
Ja dat leek me ook wel wat, :+. Ik was eerlijk gezegd al verbaasd dat daarover niets in de wet zou staan, :@ :D.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 oktober 2018 @ 20:28:05 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182301217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook,maar de consumentenbond (zie https://www.consumentenbond.nl/vliegen/vluchttijden-gewijzigd ) is terughoudender, waardoor het op mij meer overkomt als (breed toegepaste) coulance dan een recht.
En dit inderdaad.
pi_182301221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een verplaatsing van een dag is geen redelijke wijziging
pi_182301247
Die compensatie gaat alleen over eu/261. extra geld die je ook krijgt bij lange vertragingen
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:57:28 #89
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_182304238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:56 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Alle crewleden werken onder Iers cao.
Zelf het min.loon is nog hoger..

https://www.google.com/se(...)reland&gs_l=psy-ab.3..0i13k1l3j0i13i30k1l5j0i22i30k1l2.614.3954.0.4043.18.18.0.0.0.0.126.1258.15j2.17.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.15.1098...0j0i131k1j0i10k1j0i13i10k1.0.giXe7NV9jKk
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_182304532
Net ook maar mijn claims verstuurd. Eindhoven Riga retour is nu Amsterdam Riga copenhagen op Air baltic en dan met sas naar huis. Ik ben heel benieuwd hoe lang dit gaat duren. Wel 7x zo duur uit nu :')

Rest maar geannuleerd. Geen zin om kosten te gaan maken voor dagtripjes in de hoop ze ooit terug te zien.
pi_182304564
Aan de andere kant is 20¤ voor een retourtje uit Amsterdam dan wel weer een hele goede prijs als ze werkelijk betalen :D
pi_182307574
Wellicht een hele domme vraag, maar de mail van Ryanair geeft aan dat ik akkoord kan gaan met de vlucht wijzigign. Daarin heb ik niet veel keuzen, jammer maar helaas.

Maar er wordt ook nog gesproken over restitutie:

quote:
Restitutie
Voor het aanvragen van een restitutie ten gevolgen van een vertraging van meer dan 2 uur, klik op de koppeling hieronder en vul de vereiste gegevens in.
Kan ik dan geld terugkrijgen en wel gewoon vliegen, of gaat het om een annulering vd vluchten én daardoor restitutie??
pi_182307610
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 00:24 schreef Retarded het volgende:
Wellicht een hele domme vraag, maar de mail van Ryanair geeft aan dat ik akkoord kan gaan met de vlucht wijzigign. Daarin heb ik niet veel keuzen, jammer maar helaas.

Maar er wordt ook nog gesproken over restitutie:

[..]

Kan ik dan geld terugkrijgen en wel gewoon vliegen, of gaat het om een annulering vd vluchten én daardoor restitutie??
het is of het een of het ander. En vliegen en een refund zou een mooie worden.
pi_182307737
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 00:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

het is of het een of het ander. En vliegen en een refund zou een mooie worden.
Nouja, ergens vraag ik me dat af. We hebben het over Ryanair natuurlijk...maar mijn ouders hebben ook een geannuleerde/verplaatste vlucht van Easyjet gehad en toen de vluchtprijs teruggekregen maar wel gewoon kunnen vliegen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 4 oktober 2018 @ 06:57:16 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182309611
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 00:39 schreef Retarded het volgende:

[..]

Nouja, ergens vraag ik me dat af. We hebben het over Ryanair natuurlijk...maar mijn ouders hebben ook een geannuleerde/verplaatste vlucht van Easyjet gehad en toen de vluchtprijs teruggekregen maar wel gewoon kunnen vliegen
Als dat nu zo zou zijn vroegen ze je niet specifiek om akkoord te gaan met de wijzigingen.
pi_182310838
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 00:39 schreef Retarded het volgende:

[..]

dat zou wel heel dom zijn van easyjet
pi_182322560
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

dat zou wel heel dom zijn van easyjet
easyJet is wat coulanter met annuleringen dan Ryanair. Je kunt het dom noemen, maar het zorgt wel voor net een beetje meer klantenbinding. Denk dat easyJet klanten een stuk loyaler zijn dan Ryanair klanten.
pi_182323771
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:43 schreef Reageurs het volgende:

[..]

easyJet is wat coulanter met annuleringen dan Ryanair. Je kunt het dom noemen, maar het zorgt wel voor net een beetje meer klantenbinding. Denk dat easyJet klanten een stuk loyaler zijn dan Ryanair klanten.
sorry, geen enkele maatschappij geeft je een refund en laat je daarna alsnog vliegen.
pi_182326274
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

sorry, geen enkele maatschappij geeft je een refund en laat je daarna alsnog vliegen.
Dit was toch echt hun beleid, in ieder geval tot de invoering van de Europese verordening. Je kreeg je ticket gratis als compensatie + een nieuwe vlucht, ongeacht de reden van de annulering.

Bewijs (2002): https://www.theguardian.c(...)serverescapesection2
EasyJet: After an hour, free transfer to another date or time (must be the same destination), or refund. After 4-hours, a refund for the flight and fly for free.

Zelfs na annuleringen als gevolg van 9/11 was easyJet zo aardig om de ticketprijs terug te betalen + een gratis vlucht aan te bieden, terwijl dat toch best een buitengewone omstandigheid was.
pi_182326386
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Volgens mij heb je recht op een refund, de claimgelden EN vergoeding van de kosten die je maakte voor alternatief vervoer (bijv. een ticket bij een andere maatschappij) bij te lange vertragingen. Dus heel erg vreemd is het niet.
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')