Maar hebben ze ook alles? Zeg maar vers artikelen zoals groentes e.d. ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier komen ze elke zaterdag![]()
En dikke prima
Yupquote:Op zondag 7 april 2019 20:08 schreef fotostarter het volgende:
Maar hebben ze ook alles? Zeg maar vers artikelen zoals groentes e.d. ?
Zolang ze maar wel snel groeien. Nog steeds niet beschikbaar in mijn woonplaats. En ik heb zo'n hekel aan boodschappen doen..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoop niet dat ze sneller groeien dan ze aankunnen
Code gebruikt 👍quote:Op maandag 3 juni 2019 11:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
Apeldoorn zijn ze nu aan het bezorgen sinds afgelopen woensdag!
Vrijdag eerste bestelling binnen voor een scherpe prijs. Ook werkt de app heel makkelijk en handig dat ze werken met periodes van 20 minuten waarbinnen ze bezorgen.
Deze mail kreeg ik gisteren, natuurlijk ook hier even droppen
Voor elke vriend 5 euro korting!
Als nieuwe Picnic'er mag jij gebruik maken van Picnic's Vriendenkorting. Dit werkt heel simpel: als je vrienden via jou gaan Picnic'en, krijgen jullie allebei 5 euro gratis boodschappen. Dat kan dus aardig oplopen
Nodig nu je vrienden uit via jouw persoonlijke actiepagina, of stuur ze direct deze code: GOITSK23
Ik heb hier een poos gehad dat er telkens pas een halve week later bezorgd kon worden, want alle eerdere bezorgmomenten zaten dan al vol. Nu is er weer wat meer capaciteit en is het weer mogelijk om een bezorgmoment op korte termijn te kiezen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
De afgelopen twee maanden zijn er hier ineens veel dingen niet meer leverbaar of uitverkocht, vooral dingen die in de aanbieding zijn. Dat was daarvoor echt zelden zo.. Hoop niet dat ze sneller groeien dan ze aankunnen
Moest 7 maanden wachten voor ik toegelaten werd... vorige week eindelijk erdoor.. dus blijkbaar hebben ze het druk..quote:Op zondag 1 september 2019 15:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb hier een poos gehad dat er telkens pas een halve week later bezorgd kon worden, want alle eerdere bezorgmomenten zaten dan al vol. Nu is er weer wat meer capaciteit en is het weer mogelijk om een bezorgmoment op korte termijn te kiezen.
Dan krijg je een Wachtverzachterquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:21 schreef borisz het volgende:
Haarlem gaan ze ook starten. Nog 3799 mensen voor me
Hier op iPad 12,9quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik zou willen dat je niet via mobiel hoefde te bestellen, dat is eigenlijk het enige dat ervoor zorgt dat ik het bijna niet gebruik. Ik wil gewoon een groter scherm met meer overzicht als ik met m'n boodschappen bezig ben.
Nee.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Geven jullie de bezorgers een fooi?
Soms wel ja want ze moeten trappen lopen hierquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Hmm nee. Nooit over nagedacht ook eigenlijk. Heb wel een bezorger een fles water meegeven toen het zo heet was deze zomer. Die karretjes hebben dus geen airco.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:02 schreef CherryLips het volgende:
nope, ik bied ze wel eens aan te helpen (al is het letterlijk een paar meter rechtdoor de keuken inquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij zetten ze geen stap over de drempel. Ik pak dus alles in de deuropening aan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, ik bied ze wel eens aan te helpen (al is het letterlijk een paar meter rechtdoor de keuken in)
En dit.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij mij zetten ze geen stap over de drempel. Ik pak dus alles in de deuropening aan.
Ditquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij mij zetten ze geen stap over de drempel. Ik pak dus alles in de deuropening aan.
Ik stond al 17 jaar ingeschreven dus ik was vrij vlot aan de beurt in Enschede.quote:
Heb je ook "vers" producten besteld?quote:Op donderdag 7 november 2019 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik stond al 17 jaar ingeschreven dus ik was vrij vlot aan de beurt in Enschede.
Vd week maar eens geprobeerd. Beviel wel goed, al vond ik het assortiment wat mager.
Ja?quote:Op donderdag 7 november 2019 16:30 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Heb je ook "vers" producten besteld?
Wat is jou ervaring hierin?quote:
Wie nu op de wachtlijst staat, zou binnen enkele maanden toegang moeten krijgen tot Picnic. „En dan heb je de winkelmand dus al goed gevuld.”quote:Elke week dat je op de wachtrij staat, krijg je een gratis product.
Week verder. Nu nr. 3401quote:
Tros bananen.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel wachtverzacher gekregen![]()
Ze verkopen trouwens geen egelvoer
Ik had een pak yoghurt bij m'n wachtverzachtersquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:14 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Tros bananen.
Ben benieuwd wat er meer op mijn (gratis) pad gaat komen!
Kreeg een mailtje. Kon wel een paar maanden duren stond er in, maar het gaat hier zo hard in Enschede dat ik denk dat ik in december wel aan de beurt ben. We zullen zien.
Wat voor wachtverzachters zijn er nog meer?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:37 schreef Sjechov het volgende:
Kortom. Laat het nog maar een paar weken duren
Ik kreeg bananen, yoghurt en een pak koekjes.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had een pak yoghurt bij m'n wachtverzachters
De AH ook, heeft betere acties. Alleen daar moet je betalen voor bezorgen en minimaal voor 50 euro bestellen. Dus meestal als we veel zware dingen nodig hebben dan kan het prima uit.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:48 schreef Melissa_ het volgende:
Het is wel relaxed maar ik ben bij de Dirk goedkoper uit. En overigens sowieso is het goed om even te wandelen af en toe.
Gebruik het inmiddels al een paar maanden en laat het op maandagavond bezorgen, dan zit ik eigenlijk altijd tussen 17.30/18.30 uurquote:Op woensdag 20 november 2019 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kreeg bananen, yoghurt en een pak koekjes..
Gisteren 2e bestelling gedaan. Toch wel makkelijk. Alleen de bezorgtijden zijn nog wat ruk met zo weinig opties
Dan kijk je wel precies andere dingen dan ik, want de 4 items die ik checkte en 1 op 1 kon vergelijken waren allemaal goedkoper (dr oetker pizza salami bv)quote:Op woensdag 20 november 2019 13:05 schreef junkiesietze het volgende:
Nou ze hebben me toegelaten, ben nu een beetje de prijzen aan het checken en het lijkt toch redelijk overeen te komen met de AH.
Nu plekje 2428!quote:
G'woon is het huismerk van Superunie die de inkoop doet voor verschillende (kleinere) supermarkten en (waarschijnlijk ook) Picnic.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:50 schreef junkiesietze het volgende:
is dat G'woon het picnic huismerk ofzo?
Dat huismerk hadden ze ook bij de Emtéquote:Op donderdag 21 november 2019 13:50 schreef junkiesietze het volgende:
G'woon was vroegah Perfekt.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:50 schreef junkiesietze het volgende:
En de dirkquote:Op donderdag 21 november 2019 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat huismerk hadden ze ook bij de Emté
Paracetamol zit wel in het assortiment.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pijn in me kop vandaag dus zoek aspirine op de app
Niks, hebben ze niet![]()
Gelijk maar ff aangevraagd
Dat is een betere keus. Aspirine is niet meer in gebruik als pijnstiller, alleen nog als bloedverdunner (in lage dosis).quote:Op donderdag 21 november 2019 20:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Paracetamol zit wel in het assortiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |