Nee, daar ben ik midden in de nacht op zaterdag voor naar het ziekenhuis gegaan om pijnstillers en antibiotica te halen. Sorry, dat had ik er bij moeten zetten of verduidelijken.quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:33 schreef 2thmx het volgende:
Je kreeg een zware ontsteking in je kaak die vanzelf weer wegging toen je stopte met poetsen? Oké.
.quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:25 schreef Queller het volgende:
Als je niets doet, weet je zeker dat het uiteindelijk alleen nog maar vervelender wordt. Zoek een angsttandarts, pak jezelf bij kop en kont en laat het fixen!
Tegenwoordig zegt bijna elke tandarts dat ze angsttandarts zijn maar ik heb nog nooit een verschil gemerktquote:Op zaterdag 8 september 2018 23:27 schreef madam-april het volgende:
Er zijn speciale tandartspraktijken voor mensen die bang zijn voor de tandarts..
Kennis van mij gaat naar een serieuze angsttandarts, die in een ziekenhuis gevestigd is. Ik weet alleen niet welkequote:Op zaterdag 8 september 2018 23:37 schreef BPL27 het volgende:
[..]
.
[..]
Tegenwoordig zegt bijna elke tandarts dat ze angsttandarts zijn maar ik heb nog nooit een verschil gemerkt
Kan je uit ervaring zeggen dat er écht goede zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:37 schreef BPL27 het volgende:
Tegenwoordig zegt bijna elke tandarts dat ze angsttandarts zijn maar ik heb nog nooit een verschil gemerkt
Zou je voor mij willen uit zoeken welke wie wat waar?quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kennis van mij gaat naar een serieuze angsttandarts, die in een ziekenhuis gevestigd is. Ik weet alleen niet welke
Tot nu toe niet, ze doen gewoon hun ding terwijl ik daar verkrampt op hun martel stoel lig....quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring zeggen dat er écht goede zijn.
In welke regio woon je?quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:51 schreef BPL27 het volgende:
Zou je voor mij willen uit zoeken welke wie wat waar?
Mooi!quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:55 schreef BPL27 het volgende:
Rampstad, maar directer is Berkel en Rodenrijs
Ik ben werkeloos dus voor een bezoekje naar een tandarts in Amsterdam...heb ik geen geld....quote:
Dat scheelt de helft van het reizen naar Amsterdam maar het is nog steeds een pokke eind....quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Mooi!
https://www.oralcarecenter.nl/
Bel, leg uit dat je peuken schijt, vraag om een afspraak met Joris Suy. Trek er een paar uurtjes voor uit, want je bent er wel een poosje zoet mee.
Komt goed. Echt!
Stel je niet zo aan. Als je er niets aan laat doen, dán heb je over een poosje pas een lange weg te gaan!quote:Op zondag 9 september 2018 00:00 schreef BPL27 het volgende:
Dat scheelt de helft van het reizen naar Amsterdam maar het is nog steeds een pokke eind....
Ik zit zelf bij een hele fijne tandarts in Rotterdam. Geen angst tandarts, maar wel een hele aardige man die heel rustig te werk gaat. Zegt bij alle handelingen wat hij gaat doen en vraagt regelmatig hoe het gaat.quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:55 schreef BPL27 het volgende:
[..]
Rampstad, maar directer is Berkel en Rodenrijs
Ik stel me niet aan, dat is meer dan een uur reizen, ik heb geen auto, dus moet het met ov of met mn scooter.....Ja ik heb tijd zat maar meer dan een uur....quote:Op zondag 9 september 2018 00:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als je er niets aan laat doen, dán heb je over een poosje pas een lange weg te gaan!
Dat zegt men ja maar ik voelde alles wat mijn jeugd tandarts deed, zelfs met verdoving. Of zij deed iets fout, dat weet ik niet maar sinds dien ben ik als de dood. Verdoven of niet, het deed altijd fucking pijn....quote:Op zondag 9 september 2018 00:04 schreef Mand het volgende:
Ik ben ook best wel bang voor de tandarts. Maar ook vorige week geweest om te boren, het moet gewoon gebeuren. Wat bij mij werkt, voor de tandarts alvast 1 of 2 paracetamolletjes te pakken en oordopjes in en muziek opzetten. Je moet maar zo denken, de grootste angst zit tussen je oren! Gewoon van te voren even laten verdoven met een spuit, spuit voel je niks van, daarna helemaal niks meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |